Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Hvilke sager henviser du til? Kan ikke huske, at Jesper Hansen har ageret sådan her før.

    Du tillægger spillerens ord mere vægt, hvorfor? Det er kun en håndfuld dage siden, at han til obstruktion meldte sig positiv om forlængelse og bla bla
    Ser man på Joans attitude og præstationer i efteråret, så virker Jesper Hansens forklaring meget mere plausibel i min verden.

    Fordi man er på kontrakt, er man ikke selvskrevet til at komme med på træningslejr. Det skal give mening
    Hvis Joan så gerne vil væk, så giver klubben ham bedre muligheder for at komme væk på den her måde. Det er vel mere reelt at give klar besked end bare at sylte ham hele efteråret.

    Jeg ser absolut intet problem i at lade ham blive hjemme, hvis man vurderer det giver mest mening for truppen, når han helst bare vil være et andet sted. Ingen over klubben!
    Det er ganske nylige sager, omhandlende OB ...
    Jeg er bare stærk tilhænger af at man respekterer kontrakten.

    Men det er fair ikke at være enig og jeg kan sagtens forstå at du som fan forsvarer klubben ... det er nok bare vigtigt også at være kritisk.

    Nok om det fra mig :D.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Det er ganske nylige sager, omhandlende OB ...
      Jeg er bare stærk tilhænger af at man respekterer kontrakten.

      Men det er fair ikke at være enig og jeg kan sagtens forstå at du som fan forsvarer klubben ... det er nok bare vigtigt også at være kritisk.

      Nok om det fra mig :D.
      OB respekterer da også kontrakten.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Det er ganske nylige sager, omhandlende OB ...
        Jeg er bare stærk tilhænger af at man respekterer kontrakten.

        Men det er fair ikke at være enig og jeg kan sagtens forstå at du som fan forsvarer klubben ... det er nok bare vigtigt også at være kritisk.

        Nok om det fra mig :D.
        Ja man skal netop være kritisk. Men det skal gælde begge parter/veje. Du tager som udgangspunkt altid parti for modparten af OB/Jesper Hansen. Nogen gange skal man lige slå koldt vand i blodet, inden man farer i blækhuset.
        Kan godt se du gerne vil have en perfekt verden hvor alting er rosenrødt. Det er bare ikke særlig realistisk. Det er lidt naivt. Joan tænker kun på sig selv, og hvor han kan hæve sin næste månedsløn. OB tænker udelukkende på hvad der er bedst for dem. Sådan er verden skruet sammen.
        Men som udgangspunkt er din mening da sympatisk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Ja man skal netop være kritisk. Men det skal gælde begge parter/veje. Du tager som udgangspunkt altid parti for modparten af OB/Jesper Hansen. Nogen gange skal man lige slå koldt vand i blodet, inden man farer i blækhuset.
          Kan godt se du gerne vil have en perfekt verden hvor alting er rosenrødt. Det er bare ikke særlig realistisk. Det er lidt naivt. Joan tænker kun på sig selv, og hvor han kan hæve sin næste månedsløn. OB tænker udelukkende på hvad der er bedst for dem. Sådan er verden skruet sammen.
          Men som udgangspunkt er din mening da sympatisk.
          Jeg er i hvert fald tilhænger af respekt og rimelighed og ikke skide glad for det modsatte ... men jeg er ikke naiv, kæmper bare for idealet og imod uret (sådan er det vist som lettere politisk aktiv)
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Jeg er i hvert fald tilhænger af respekt og rimelighed og ikke skide glad for det modsatte ... men jeg er ikke naiv, kæmper bare for idealet og imod uret (sådan er det vist som lettere politisk aktiv)
            Det er langt de fleste jo enige i. Men respekt og rimelighed skal gå begge veje.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Jeg er i hvert fald tilhænger af respekt og rimelighed og ikke skide glad for det modsatte ... men jeg er ikke naiv, kæmper bare for idealet og imod uret (sådan er det vist som lettere politisk aktiv)
              Nå men så lad os kalde det ung og uerfaren

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Nå men så lad os kalde det ung og uerfaren
                Heller ikke :).
                Der er ikke noget i vejen for at kende til virkeligheden, men samtidig kæmpe for en bedre verden ... det er vel egentlig ret motiverende.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Jeg er i hvert fald tilhænger af respekt og rimelighed og ikke skide glad for det modsatte ... men jeg er ikke naiv, kæmper bare for idealet og imod uret (sådan er det vist som lettere politisk aktiv)
                  I modsætning til os andre, der ikke ser noget vildt odiøst i den her sag, som således er tilhængere af respektløshed og urimelighed og kæmper for uret ... eller hvad?
                  SLO

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                    I modsætning til os andre, der ikke ser noget vildt odiøst i den her sag, som således er tilhængere af respektløshed og urimelighed og kæmper for uret ... eller hvad?
                    Der kan jeg ikke svare på dine vegne, men umiddelbart er du jo uenig i "sagens stilling".
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvis man har prøvet i 6 måneder tænker jeg at han har for høje tanker om sig selv som fodboldspiller.. Så bliver det heller ikke let på 6 dage
                      Kent mener kun han har i tranfervinduet, mens JH siger 6 måneder.. Lidt dumt af JH ikke at være lidt mere præcis i sine instrukser til Kent.. Joan vil ikke binde an her og nu, er ikke det samme som at han ikke gider OB. Joan var i en god forhandlingsposition i sommers og en skidt lige pt. Man er altid i bedst mulig forhandlingsposition når man har præsteret. OB ville ikke forhandle i sommers og Joan vil ikke lige pt. Det går lige op!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Der kan jeg ikke svare på dine vegne, men umiddelbart er du jo uenig i "sagens stilling".
                        Som Limefrugten nu i adskillige indlæg har forsøgt at illustrere, så er det umuligt at afgøre, hvem der har opført sig urimeligt, da ingen af parterne selv mener at have gjort noget forkert, og vi ingen indsigt har i, hvad der er blevet gjort og sagt under forhandlingerne, men når nu du har udråbt dig selv til ordentlighedens forkæmper og moralens vogter og i øvrigt hævder at betragte alting fra et fuldkommen objektivt standpunkt, kan jeg selvfølgelig godt se, at du er hævet over den slags argumenter.

                        Nu forsøger jeg så alligevel at argumentere for, hvorfor sagen er mere nuanceret, end du fremstiller den, velvidende at det vil blive affejet som en naiv fans forudindtagede forsvarstale:

                        Vi har fem spillere med kontraktudløb til sommer, og der er ikke umiddelbart noget, der tyder på, at vi er tæt på at forlænge med nogen af dem. Alligevel er det kun den ene af dem, der er blevet bedt om ikke at tage med på træningslejr.
                        For to år siden brød forhandlingerne med Rasmus Falk sammen, hvorefter han skrev kontrakt med FCK, der ville træde i kraft et halvt år senere. Det til trods fortsatte han på lige fod med resten af truppen, startede inde i samtlige kampe, han var til rådighed, på nær én og blev ved flere lejligheder rost for sin seriøse indstilling til træning.

                        Kunne det måske tænkes, at Jesper Hansen og Kent Nielsen rent faktisk har god grund til at vurdere, at Edmundsson optræder uproffesionelt og umotiveret og aktivt arbejder på at komme væk fra klubben?
                        SLO

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                          Som Limefrugten nu i adskillige indlæg har forsøgt at illustrere, så er det umuligt at afgøre, hvem der har opført sig urimeligt, da ingen af parterne selv mener at have gjort noget forkert, og vi ingen indsigt har i, hvad der er blevet gjort og sagt under forhandlingerne, men når nu du har udråbt dig selv til ordentlighedens forkæmper og moralens vogter og i øvrigt hævder at betragte alting fra et fuldkommen objektivt standpunkt, kan jeg selvfølgelig godt se, at du er hævet over den slags argumenter.

                          Nu forsøger jeg så alligevel at argumentere for, hvorfor sagen er mere nuanceret, end du fremstiller den, velvidende at det vil blive affejet som en naiv fans forudindtagede forsvarstale:

                          Vi har fem spillere med kontraktudløb til sommer, og der er ikke umiddelbart noget, der tyder på, at vi er tæt på at forlænge med nogen af dem. Alligevel er det kun den ene af dem, der er blevet bedt om ikke at tage med på træningslejr.
                          For to år siden brød forhandlingerne med Rasmus Falk sammen, hvorefter han skrev kontrakt med FCK, der ville træde i kraft et halvt år senere. Det til trods fortsatte han på lige fod med resten af truppen, startede inde i samtlige kampe, han var til rådighed, på nær én og blev ved flere lejligheder rost for sin seriøse indstilling til træning.

                          Kunne det måske tænkes, at Jesper Hansen og Kent Nielsen rent faktisk har god grund til at vurdere, at Edmundsson optræder uproffesionelt og umotiveret og aktivt arbejder på at komme væk fra klubben?
                          Jeg er ikke så meget til stråmænd, kan vi ikke aftale at udelade dem?

                          Jeg tænker at man ikke har forsøgt at forlænge med de andre spillere og at det er deri forskellen er.

                          Det er helt okay at være uenig.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                            Som Limefrugten nu i adskillige indlæg har forsøgt at illustrere, så er det umuligt at afgøre, hvem der har opført sig urimeligt, da ingen af parterne selv mener at have gjort noget forkert, og vi ingen indsigt har i, hvad der er blevet gjort og sagt under forhandlingerne, men når nu du har udråbt dig selv til ordentlighedens forkæmper og moralens vogter og i øvrigt hævder at betragte alting fra et fuldkommen objektivt standpunkt, kan jeg selvfølgelig godt se, at du er hævet over den slags argumenter.

                            Nu forsøger jeg så alligevel at argumentere for, hvorfor sagen er mere nuanceret, end du fremstiller den, velvidende at det vil blive affejet som en naiv fans forudindtagede forsvarstale:

                            Vi har fem spillere med kontraktudløb til sommer, og der er ikke umiddelbart noget, der tyder på, at vi er tæt på at forlænge med nogen af dem. Alligevel er det kun den ene af dem, der er blevet bedt om ikke at tage med på træningslejr.
                            For to år siden brød forhandlingerne med Rasmus Falk sammen, hvorefter han skrev kontrakt med FCK, der ville træde i kraft et halvt år senere. Det til trods fortsatte han på lige fod med resten af truppen, startede inde i samtlige kampe, han var til rådighed, på nær én og blev ved flere lejligheder rost for sin seriøse indstilling til træning.

                            Kunne det måske tænkes, at Jesper Hansen og Kent Nielsen rent faktisk har god grund til at vurdere, at Edmundsson optræder uproffesionelt og umotiveret og aktivt arbejder på at komme væk fra klubben?
                            Det er JH som siger at Edmundsson arbejder AKTIVT på at komme væk! Sagen er at Edmundsson IKKE er i en gunstig position at forhandle, hverken med OB eller andre klubber, ovenpå en utilfredsstillende halvsæson. JH har haft mulighed for at indgå forhandlinger langt tidligere, hvorfor har han ikke det? Joan vil oppe sit spil i foråret og derefter kigge på kontraktforlængelse eller exit, er en langt mere rationel slutsats at drage end din!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Jeg er ikke så meget til stråmænd, kan vi ikke aftale at udelade dem?

                              Jeg tænker at man ikke har forsøgt at forlænge med de andre spillere og at det er deri forskellen er.

                              Det er helt okay at være uenig.
                              Hvis ikke der i dit udsagn om respekt, ret og rimelighed ligger en implicit påstand om, at man er amoralsk, hvis man ikke deler dit syn på sagen, hvordan skal det så forstås? Og hvis ikke din jævnlige understregningen af, at du ikke er fan, men en objektiv observatør har til formål at fremstille dine synspunkter som værende sande og ufarvede af standpunkter, hvad skal det så til for?

                              Men jo, det kan vi sagtens give håndslag på, hvis du til gengæld lover ikke at ty til universalargumentet "men du ser det jo også fra et fanperspektiv" i hver anden diskussion, du deltager i ;)

                              Falk forsøgte man jo helt åbenlyst at forlænge med, så hvor smed man ikke ham ud af truppen?
                              Jeg siger ikke, at OB nødvendigvis har sit på det tørre, og at Edmundsson har opført sig urimeligt. Min pointe er netop, at vi ikke har forudsætningerne for at konkludere det så klart, og at Jesper Hansen ikke nødvendigvis er skurken, fordi han har bedt Edmundsson om at blive hjemme.
                              Last edited by MortenF; 27-01-2018, 17:47.
                              SLO

                              Comment


                                Jeg er helt bekendt med at andre klubber ikke må forhandle direkte med spillere der har mere end 6mdr. tilbage af en eksisterende aftale. Må spillere omvendt godt være aktivt jobsøgende i andre klubber forudsat at der ikke er forhandlinger uden nuværende klub er bekendt med det .. eller hur 🤨
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X