Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg ser et muligt større problem i slutningen af de 26 kampe.
    De 5 kampe som er programsat i 2017 er
    Randers hjemme
    Horsens Ude
    AaB hjemme
    Sønderjyske hjemme
    AGF ude

    Alle disse kampe kan være afgørende for hvem som går videre. Jeg vil vourdere at ud af disse 6 hold incl OB. Så er det måske kun ACH som ikke vil ligge og kæmpe om top 6.

    Omvendt kan de få vigtige point til bunden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Jeg ser et muligt større problem i slutningen af de 26 kampe.
      De 5 kampe som er programsat i 2017 er
      Randers hjemme
      Horsens Ude
      AaB hjemme
      Sønderjyske hjemme
      AGF ude

      Alle disse kampe kan være afgørende for hvem som går videre. Jeg vil vourdere at ud af disse 6 hold incl OB. Så er det måske kun ACH som ikke vil ligge og kæmpe om top 6.

      Omvendt kan de få vigtige point til bunden.

      Den bekymring forstår jeg ikke? Hvorfor er det et større problem, at vi skal møde hold som vi måske ligger tæt med i slutningen af af grundspillet? Det er da trods alt ikke FCK, FCM og Brøndby.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Den bekymring forstår jeg ikke? Hvorfor er det et større problem, at vi skal møde hold som vi måske ligger tæt med i slutningen af af grundspillet? Det er da trods alt ikke FCK, FCM og Brøndby.
        Det er jo de så kaldte 6 points kampe, hvis vi taber de indbyrdes kampe står de andre stærkere. Taber vi til f.eks FCK så får de godt nok 3 point yderligere med over. Men hvis vi taber til AGF i sidste runde kan det ende med at vi sender dem vidre og vi selv bliver sorteper.

        Jeg forudser en slutning af grundspillet der bliver afgjordt på under 4 point og alt er åben i seksogtyvende spillerunde. Det kan sikkert ende med at vi kan blive alt fra 8-5 til kampen mod AGF. Så vil jeg sku hellere møde FCK som er sikker og derfor vil spare profiler for at de er knivskarpe når mesterskabs slutspillet går i gang.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Det er jo de så kaldte 6 points kampe, hvis vi taber de indbyrdes kampe står de andre stærkere. Taber vi til f.eks FCK så får de godt nok 3 point yderligere med over. Men hvis vi taber til AGF i sidste runde kan det ende med at vi sender dem vidre og vi selv bliver sorteper.

          Jeg forudser en slutning af grundspillet der bliver afgjordt på under 4 point og alt er åben i seksogtyvende spillerunde. Det kan sikkert ende med at vi kan blive alt fra 8-5 til kampen mod AGF. Så vil jeg sku hellere møde FCK som er sikker og derfor vil spare profiler for at de er knivskarpe når mesterskabs slutspillet går i gang.
          3 point er 3 point. Svjv tages pointene med over i slutspillet, så FCK i en evt 26- runde vil selvf gå efter alle 3 point i stærkest mulige opstilling. Det er trods alt og desværre nok nemmere at få 3 point imod vores drenge, fremfor 3 point imod fx FCM.

          Comment


            Mon vi er med her. Jens Hammer bekræfter at der forhandles med danske klubber

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...obro-koreaner/
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Mon vi er med her. Jens Hammer bekræfter at der forhandles med danske klubber

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...obro-koreaner/
              Det håber jeg ikke...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Det håber jeg ikke...
                Det håber jeg godt nok heller ikke. Et angreb med Park og McGrath - EfB bliver virkelig skræmmende, eller nowet.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Mon vi er med her. Jens Hammer bekræfter at der forhandles med danske klubber

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...obro-koreaner/
                  Forhåbentlig ikke. Han kunne da muligvis godt være brugbar, men set i lyset af de mange relativt uprøvede kanttyper vi har rendende, vil endnu en til samlingen nok ikke være løsningen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Det håber jeg godt nok heller ikke. Et angreb med Park og McGrath - EfB bliver virkelig skræmmende, eller nowet.

                    MvT
                    McGrath er håbløs i suppen, men Park er en god spiller ... det fik han vist i slutningen af sæsonen!
                    Hurtig, god teknik og med gode afslutninger.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      McGrath er håbløs i suppen, men Park er en god spiller ... det fik han vist i slutningen af sæsonen!
                      Hurtig, god teknik og med gode afslutninger.
                      Synes også at Park er en god spiller, men vil hellere har en stor og fysisk stærk angriber ligesom Zohore som kan holde bolde og som man kan kaste i centrum hvis nødvendigt.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Vi mangler i de den grad en angriber. Jønsson er jo skadet halvdelen af tiden og Mikkelsen bliver vel udlejet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Mon vi er med her. Jens Hammer bekræfter at der forhandles med danske klubber

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...obro-koreaner/
                          Da der skal en transfer til her gætter jeg på at Esbjerg ikke er med her

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...e-til-driften/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Synes også at Park er en god spiller, men vil hellere har en stor og fysisk stærk angriber ligesom Zohore som kan holde bolde og som man kan kaste i centrum hvis nødvendigt.
                            vi har også muligheden for at kaste Tingager frem med sin fysik når der skal spilles "simpel" fodbold
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              vi har også muligheden for at kaste Tingager frem med sin fysik når der skal spilles "simpel" fodbold
                              Der har du ret og Tingager scorede ja også sit først mål. Man kan sikker smide ham i centrum i en nødsituation, men savner alligevel en angriber som Zohore som giver vores offensive mere muligheder.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Med hensyn til angribere, kan jeg leve med det vi har. Thomas Mikkelsen har spillet en fin sæson i Vejle, og er bedre end folk vil gøre ham til. Hvis man ikke vil bruge pengene på at hente en decideret Zohore-afløser, kan jeg godt leve med at Mikkelsen er backup i targetman-rollen.

                                MEN: Der skal hentes en kreativ offensivspiller af en vis klasse. Det kan være en kant eller fremskudt midtbane, det er ikke så vigtigt (jeg hælder til en kant, så vi ikke skal bænke enten Fester eller AK). Problemet med truppen efter Falks afgang, er at der er "for langt" mellem midtbane og angreb. Izu-Makrini-midten er stærk, men den er altså ikke særlig kreativ. Som i: overhovedet. Det betyder, at hvis man kan lukke ned for kanterne, så er det for nemt at lukke ned for midten også.

                                Greve og Edmunsson er for tyndt at starte med på kanterne til den nye sæson. Yao er jokeren, men han er a): Meget ung og uerfaren, og b): Åbenbart primært set som angriber.

                                Hvis jeg skulle vælge ét sted, hvor der skulle købes ind, så var det en kantspiller med licens og evner til at spille ind i banen. Jönsson kan godt spille den rolle, men meldingerne har mest lydt på, at han skal spille angreb. Er Yao/Jönsson/Greve/Edmunsson nok til at spille os i top-seks?
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X