Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der står kl. 10 og 14 på hjemmesiden.

    Comment


      Så er spillerstatistik på ob.dk opdateret med alle nye spillere.. Vi er pt 24 stk

      http://www.ob.dk/ligatruppen/spillerstatistik.aspx

      Lige nu håber jeg på at vi får afsat 3 spillere mere så vi kan hente flere forstærkninger..
      Lucas, Ari og Thomas M må gerne smutte. Jeg foretrækker at beholde HJ indtil kontraktudløb indtil vi er sikker på at de nye er spillet 100% ind.
      Så er vi nede på 21 mand.. Det burde give plads til en ny 3. Målmand, en offensiv midtbanespiller, en kantspiller og måske en angriber.
      En angriber skal dog kun hentes hvis vi kan finde en targetmand med lidt teknik.. Ingen grund til at hente flere Fester,AK og Jönsson

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Så er spillerstatistik på ob.dk opdateret med alle nye spillere.. Vi er pt 24 stk

        http://www.ob.dk/ligatruppen/spillerstatistik.aspx

        Lige nu håber jeg på at vi får afsat 3 spillere mere så vi kan hente flere forstærkninger..
        Lucas, Ari og Thomas M må gerne smutte. Jeg foretrækker at beholde HJ indtil kontraktudløb indtil vi er sikker på at de nye er spillet 100% ind.
        Så er vi nede på 21 mand.. Det burde give plads til en ny 3. Målmand, en offensiv midtbanespiller, en kantspiller og måske en angriber.
        En angriber skal dog kun hentes hvis vi kan finde en targetmand med lidt teknik.. Ingen grund til at hente flere Fester,AK og Jönsson
        Jeg hæfter mig ved at Falkesgaard har fået trøje nr. 1.
        3. Målmand vil jeg gætte på vi bruger Würtz fra u19, da vi med Grytebust og Falkesgaard har to stærke 1. og 2. målmænd.
        Jeg er enig mht angriber-/midtbanesituationen.
        Så må Hummel iøvrigt godt lige komme med en ordentlig udebanetrøje til den nye sæson.

        Comment


          KEP:

          https://youtu.be/lNnMsnFONgE

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg

            Comment


              4 spillere manglede idag til 1. Træning

              http://www.ob.dk/artikel/klar-til-foerste-traening.aspx

              Comment


                Anders Thomsen til Middelfart.
                http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...rer-ob-talent/
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Godt for Thomsen at han kan se frem til spilletid. Pøj pøj.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Godt for Thomsen at han kan se frem til spilletid. Pøj pøj.

                    MvT
                    helt enig.......held og lykke fremover

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Ja held og lykke frem over

                      Comment


                        Lidt fra JH

                        OB ønsker ro efter år med gambling
                        http://www.tipsbladet.dk/node/261351/appview

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg
                          Lidt fra JH

                          OB ønsker ro efter år med gambling
                          http://www.tipsbladet.dk/node/261351/appview
                          Det tyder ikke ligefrem på voldsomt meget aktivitet i den næste periode indtil vinduet lukning, men det afhænger selvf. også af hvad og om der ryger flere ud af klubben
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det tyder ikke ligefrem på voldsomt meget aktivitet i den næste periode indtil vinduet lukning, men det afhænger selvf. også af hvad og om der ryger flere ud af klubben
                            nej men det er jo ret forventeligt - og det samme der blev sagt efter de havde skrevet med jönson og ham....thrane(?) og det samme der blev meldt ud i går......truppen er mere eller mindre på plads - hvilket jo er ret godt at have styr på det så tidligt. Men det er jo ikke det samme som at der stadig kan ske noget - smutter HJ som der snakkes om - hvad så skal der hentes noget mere ind eller er man tilfredss med KEP, Tverskov og tingager med ham portugiseren som backup?
                            Og så kan man jo stadig kigge efter nogle "upgrades".....mener stadig vi mangler at få erstattet falk - og zohore for den sags skyld - men kan jo godt tænkes at eks TM skal sendes videre inden man finder noget andet.

                            Grundlæggende er jeg positiv over truppen - og at den er klar allerede nu - samtidig håber jeg dog på der findes et par spillere med lidt højere kvalitet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det tyder ikke ligefrem på voldsomt meget aktivitet i den næste periode indtil vinduet lukning, men det afhænger selvf. også af hvad og om der ryger flere ud af klubben
                              Jeg tænker at det er ok, hvis vi holder lidt igen. Der vil altid være positioner vi kan forbedre os på, men generelt set synes jeg at vi har en ganske udmærket som den er nu. Vi mangler selvfølgelig en målmand, men den plads kan sagtens gives til Mathias Würtz, hvis de mener han er klar til det. Vi har 2 rigtig fine målmænd og det er længe siden vi har haft 2 hvor jeg har været helt rolig ved at smide begge i kamp i suppen.

                              Målmænd: Grytebust / Falke

                              Forsvar: KEP / Tverskov / Tingager / Pereira / Barrett / Buus / Desler / Lund

                              Midtbane: Edmundsson / Makrini / Lucas J / JJT / Izunna / Thrane / Greve / Yao

                              Angreb: AK / Mikkelsen / Jönsson / Festersen

                              Så har jeg ikke regnet Jonasson og Skulason med, da det virker som om at begge kan forsvinde i dette vindue - Det kan Mikkelsen vel også. Men vi er booket ind med 2 mand pr plads og som udgangspunkt er det godt. Jeg vil ikke have noget imod at vi lukker vinduet med salg af Jonasson og Skulason, selvom jeg faktisk gerne så begge blive, men det er ikke realistisk i forhold til det der er meldt ud. Sælg dem og smæk døren. Vi skal nok klare os ok med det vi har. En del af dem er jo også nogle fine talenter og igen så er der en hele vejen rundt til at presse dem der er i start opstillingen.

                              JH luk vinduet. Sæt en hængelås på og smid nøglen væk
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Jeg tænker at det er ok, hvis vi holder lidt igen. Der vil altid være positioner vi kan forbedre os på, men generelt set synes jeg at vi har en ganske udmærket som den er nu. Vi mangler selvfølgelig en målmand, men den plads kan sagtens gives til Mathias Würtz, hvis de mener han er klar til det. Vi har 2 rigtig fine målmænd og det er længe siden vi har haft 2 hvor jeg har været helt rolig ved at smide begge i kamp i suppen.

                                Målmænd: Grytebust / Falke

                                Forsvar: KEP / Tverskov / Tingager / Pereira / Barrett / Buus / Desler / Lund

                                Midtbane: Edmundsson / Makrini / Lucas J / JJT / Izunna / Thrane / Greve / Yao

                                Angreb: AK / Mikkelsen / Jönsson / Festersen

                                Så har jeg ikke regnet Jonasson og Skulason med, da det virker som om at begge kan forsvinde i dette vindue - Det kan Mikkelsen vel også. Men vi er booket ind med 2 mand pr plads og som udgangspunkt er det godt. Jeg vil ikke have noget imod at vi lukker vinduet med salg af Jonasson og Skulason, selvom jeg faktisk gerne så begge blive, men det er ikke realistisk i forhold til det der er meldt ud. Sælg dem og smæk døren. Vi skal nok klare os ok med det vi har. En del af dem er jo også nogle fine talenter og igen så er der en hele vejen rundt til at presse dem der er i start opstillingen.

                                JH luk vinduet. Sæt en hængelås på og smid nøglen væk

                                Jeg er lodret uenig. Vores midtbane er dybt angstprovokerende. Vi har én spiller der har bevist, at han har kunne finde sig til rette der, og det er El Makrini. Resten er enten uprøvede, har ikke leveret eller leder stadig efter deres position. Det kan risikere at blive noget af et trafikuheld, hvis ikke tingene flasker sig optimalt. Et næsten helt nyt forsvar, har i den grad heller ikke brug for en midtbane der sejler foran dem.

                                Comment

                                Working...
                                X