Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Holdet fra sommeren 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægOk 😊
Hvorom alting er har de skruet ned for ambitionerne og budgettet. NU skal der styr på økonomien - så tror ikke de på nogen måde kommer til at sprænge banken.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægOk
Hvorom alting er har de skruet ned for ambitionerne og budgettet. NU skal der styr på økonomien - så tror ikke de på nogen måde kommer til at sprænge banken.
Men vi kommer tæt på dem og kan måske også komme forbi dem hvis vi får handlet godt ind. De er jo kun marginalt bedre end os pt
Comment
-
Abildtrup og Rasmussens bud på et par unge Falk afløsere
http://www.fyens.dk/sport/Hvem-skal-...rtikel/2994479Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægAbildtrup og Rasmussens bud på et par unge Falk afløsere
http://www.fyens.dk/sport/Hvem-skal-...rtikel/2994479
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDejligt med nogle velovervejede og grundigt researchede bud.
fellah vil jeg heller ikke være udelt begejstret for
Comment
-
3. Frederik Tingager
4. Hallgrimur Jonasson
5. Lasse Nielsen .........Afløses af KEP
8. Mohamed El-Makrini
9. Rasmus Falk ..........Afløses af Joan
10. Rasmus Festersen
13. Sten Grytebust
14. Jens Jakob Thomasen
15. Izunna Uzochukwu
18. Azer B ....................Mangler
19. Mikkel Desler
20. Jacob Barrett
21. Mathias Greve
22. Ari Skulason ...........Afløses af Joao P?
24. Oliver Lund
25. Maksym Koval ........Afløses af Falkes
26. Yao
28. Anders K. Jacobsen
Truppen til i morgen med kun 2 skader
Der bliver altså kamp om pladserne næste år. Nogen der ville være sikre nu ender med slet ikke at kunne komme med blandt de bedste
Tverskov plus 1-3 nye mangler stadig at blive sat ind i 18 mandstruppen
Lige pludselig bliver der plads til skader og karantæner
Comment
-
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...t-min-favorit/
lyder som Desler vil tage backen men så mangler vi altså en rigtig højrekant ... Greve og Lucas er åbenbart ikke gode nok og Ari er ... Ja ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttp://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...t-min-favorit/
lyder som Desler vil tage backen men så mangler vi altså en rigtig højrekant ... Greve og Lucas er åbenbart ikke gode nok og Ari er ... Ja ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMon ikke at Greve kommer i spil til venstrekanten og Joan til højre..
Gætter på en hurtig og gennembrudsfarlig kant + fysisk stærk angriber.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg ville blive overrasket, hvis ikke der kommer flere spillere til i offensiven. Forventer ikke nødvendigvis det helt store, men tror alligevel på en eller to gode spillere, hvorefter truppen er komplet. Defensivt er vi der rent antalsmæssigt, og med Tingagers udmærkede debut-kampe, så er det vist også på plads. Især hvis Desler skal på back, så er der nærmest overflod på de defensive pladser, inkl. def midt (som Tverskov jo også kan spille).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg ville blive overrasket, hvis ikke der kommer flere spillere til i offensiven. Forventer ikke nødvendigvis det helt store, men tror alligevel på en eller to gode spillere, hvorefter truppen er komplet. Defensivt er vi der rent antalsmæssigt, og med Tingagers udmærkede debut-kampe, så er det vist også på plads. Især hvis Desler skal på back, så er der nærmest overflod på de defensive pladser, inkl. def midt (som Tverskov jo også kan spille).
Jeg tror på 1 kant, 1 angriber og en offensiv midtbanespiller
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægJeg tror bestemt også på offensiv tilgang. Jeg mener så bare at vi mangler en 'spielmacher' som Falk, som kan tage dirigentstokken i opbygningsspillet. Jeg ser ikke nogen af den type i truppen nu - i hvert fald ikke nogen med kvalitet nok til at løfte opgaven for nuværende.
Comment
Comment