Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Bliver(formentligt)
    Grytebust
    Falkesgaard
    KEP
    Tverskov
    Jaoa
    Desler
    Izunna
    Makrini
    Yao
    Festersen
    AK
    -------
    JJT
    Greve
    Joan
    Tingager
    Buus

    Men hvad med:
    Oliver Lund
    JBL
    Halgrimur
    Ari
    Lucas

    Vil de fortsætte med forventede reservetjanser?

    Uafklaret:
    Tørnæs
    Thomsen
    Lasse

    Farvel:
    Falk
    Koval
    Diarra
    Azer
    Lund og JBL bliver helt sikkert. Hall og Ari er vel 50/50.. Lucas burde søge andre græsgange
    De uafklarede er vel også. Tosset at have Tørnæs som 3.målmand, Thomsen har åbenbart ikke niveau og Lasse er i overskud

    Grytebust
    Falkesgaard
    KEP
    Tverskov
    Joao
    Desler
    Izunna
    Makrini
    Yao
    Festersen
    AK
    JJT
    Greve
    Joan
    Tingager
    Buus
    Lund
    JBL
    Hallgrimur
    Ari

    Disse 20 er her når træningen går igang efter sommerferien IMO.. Hvem ved. Måske støder Thomas Mikkelsen også til.
    Så en 3. Målmand, en ung U19 mere og 3 profiler(ala de sidste mange signinger) mere.. Så burde vi være klar..
    Hvis nogen af de 20 øverste sælges eller anden skal de minimum erstattes med lign niveau. Men gerne højere hvis muligt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
      Og jeg har lige investeret i en Koval-trøje!
      Thumbs up! Det kan blive en fantastisk investition. Lige så som frimærker: hvis de er rigtigt sjældent så bliver de rigtigt værdi.;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Tror I på nogen uhensigtsmæssige salg?
        Ville være slemt at miste AK eller Makrini ... Desler heller ikke optimalt ... De øvrige er så nye men ....
        Både AK og El Mak er selvsagt i 'farezonen'; men AK har vi så lang kontrakt med, at det er svært at forestille sig salg. Han bliver ganske enkelt for dyr for de fleste, der kunne være interesserede. Makrini håber jeg meget på en forlængelse med, men for hans vedkommende kan han jo lade det køre ud i efteråret for at se, hvor godt et hold vi har/får. Han har ikke lagt skjul på, at han gerne vil spille med, hvor det er sjovt; og han har jo alle kort på hånden til at lade kontrakten køre ud, mens han ser på, hvordan tingene udvikler sig. Det kan man egentlig ikke fortænke ham i, hvis det bliver sådan.
        Desler tror jeg ikke på, der kommer seriøse bud på: ikke efter flere skader og uden at man har set ham tilkæmpe sig en startplads.
        Jeg håber og tror, at vi ikke kommer til at se de store salg; men det lægger så også lidt en dæmper på, hvor meget vi kan forvente klubben kan investere. Falks løn efterlader måske nogle muligheder til en enkelt eller to gode spillere, men vi har måske også allerede brugt noget på at lokke KEP og måske Tverskov til. Så en enkelt offensiv profil med et vist bevist niveau + et par talenter er min forventning.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Både AK og El Mak er selvsagt i 'farezonen'; men AK har vi så lang kontrakt med, at det er svært at forestille sig salg. Han bliver ganske enkelt for dyr for de fleste, der kunne være interesserede.
          Ville AK overhovedet være interesseret (medmindre det er et absurdt godt tilbud for ham)? Der er vel en grund til at det lige blev OB (udover pengene).
          Last edited by badazz; 04-05-2016, 12:48.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Både AK og El Mak er selvsagt i 'farezonen'; men AK har vi så lang kontrakt med, at det er svært at forestille sig salg. Han bliver ganske enkelt for dyr for de fleste, der kunne være interesserede. Makrini håber jeg meget på en forlængelse med, men for hans vedkommende kan han jo lade det køre ud i efteråret for at se, hvor godt et hold vi har/får. Han har ikke lagt skjul på, at han gerne vil spille med, hvor det er sjovt; og han har jo alle kort på hånden til at lade kontrakten køre ud, mens han ser på, hvordan tingene udvikler sig. Det kan man egentlig ikke fortænke ham i, hvis det bliver sådan.
            Desler tror jeg ikke på, der kommer seriøse bud på: ikke efter flere skader og uden at man har set ham tilkæmpe sig en startplads.
            Jeg håber og tror, at vi ikke kommer til at se de store salg; men det lægger så også lidt en dæmper på, hvor meget vi kan forvente klubben kan investere. Falks løn efterlader måske nogle muligheder til en enkelt eller to gode spillere, men vi har måske også allerede brugt noget på at lokke KEP og måske Tverskov til. Så en enkelt offensiv profil med et vist bevist niveau + et par talenter er min forventning.
            Et hurtigt estimat over lønudgifter giver et lille plus på kontoen. Jeg forventer en enkelt profil til sommer, medmindre vi skiller os af med flere lønkroner

            Ud:
            LN -100
            Koval -100
            Falk -200
            AT? -40
            Diarra -60
            Azer - -80
            MP? -40
            Tørnæs? -60
            Ud total: 680k
            ----------
            Ind:
            KEP +150
            Joao +120
            Buus +40
            Yao +60
            TM +60
            Tverskov +100
            Ind total: 530k


            Overskud på ~150k

            Comment


              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
              Ville AK overhovedet være interesseret (medmindre det er et absurdt godt tilbud for ham)? Der er vel en grund til at det lige blev OB (udover pengene).
              Nej det tror jeg heller ikke han ville være. Var det ikke noget med at hans kæreste startede uddannelse i Odense? Og jf. julekalenderen fra i vinters mente de andre spillere at AK var den som var mest under tøflen :)

              Comment


                Ligger ikke til højrebenet at Magnus P vender tilbage til sommer

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/u...gerne-i-norge/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ligger ikke til højrebenet at Magnus P vender tilbage til sommer

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/u...gerne-i-norge/
                  Martin Davidsen fra Tipsbladet sagde på twitter, at MP Ikke får forlænget i OB. Har det fra Stiftens trykudgave (Jeg har ikke selv læst det).
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Martin Davidsen fra Tipsbladet sagde på twitter, at MP Ikke får forlænget i OB. Har det fra Stiftens trykudgave (Jeg har ikke selv læst det).
                    Det har jeg, den er dog læst kl. altfortidligt, jeg mener det blev bekræftet af JH også
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Tror I på nogen uhensigtsmæssige salg?
                      Ville være slemt at miste AK eller Makrini ... Desler heller ikke optimalt ... De øvrige er så nye men ....
                      Nej ikke umiddelbart.
                      Men selv om vi måske ikke skal sælge, kommer der et godt bud på ak fra udlandet og han selv har et ønske om at komme videre - så tror jeg ikke OB stiller sig på bagbenene.
                      Men skulle vi snakke evt salgsobjekter så er det vel ak, Makrini som du nævner og måske fester der kan blive tale om. Desler og jjt er talenter men mangler fast spilletid for at overbevise så det bliver nok først næste sommer igen .

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Martin Davidsen fra Tipsbladet sagde på twitter, at MP Ikke får forlænget i OB. Har det fra Stiftens trykudgave (Jeg har ikke selv læst det).
                        Så må vi håbe han finder lykken i Norgen og kan vende tilbage til OB én dag som en bedre spiller

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                          Et hurtigt estimat over lønudgifter giver et lille plus på kontoen. Jeg forventer en enkelt profil til sommer, medmindre vi skiller os af med flere lønkroner

                          Ud:
                          LN -100
                          Koval -100
                          Falk -200
                          AT? -40
                          Diarra -60
                          Azer - -80
                          MP? -40
                          Tørnæs? -60
                          Ud total: 680k
                          ----------
                          Ind:
                          KEP +150
                          Joao +120
                          Buus +40
                          Yao +60
                          TM +60
                          Tverskov +100
                          Ind total: 530k


                          Overskud på ~150k
                          Jeg har jo ingen idé om dit regnskab holder; og der er en del ubekendte i bonusordninger, agent fees, sign-on mv. Det virker også sandsynligt, at der måske er en lille stigning i budgettet; ellers er top-6 målsætning ikke så realistisk. Men dine tal virker sandsynlige på mig så langt, at der måske er et mindre overskud til en enkelt, måske endda to, ok løntunge spillere; så er grænsen nok også nået. Det aner jeg selvsagt ikke en skid om reelt, handler mere om at justere mine egne forventninger som fan til et rimeligt niveau.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Nej ikke umiddelbart.
                            Men selv om vi måske ikke skal sælge, kommer der et godt bud på ak fra udlandet og han selv har et ønske om at komme videre - så tror jeg ikke OB stiller sig på bagbenene.
                            Men skulle vi snakke evt salgsobjekter så er det vel ak, Makrini som du nævner og måske fester der kan blive tale om. Desler og jjt er talenter men mangler fast spilletid for at overbevise så det bliver nok først næste sommer igen .
                            Mon ikke Festersen er "for gammel" til et skifte til udlandet og hvilken klub herhjemme skulle give mere i løn bedre placeringer end OB har ambitioner om ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Mon ikke Festersen er "for gammel" til et skifte til udlandet og hvilken klub herhjemme skulle give mere i løn bedre placeringer end OB har ambitioner om ..
                              Mm at han går målamok i de sidste kampe og ender med at score 20 sæsonmål tror jeg heller ikke at han er interessant for mange klubber der er bedre end os samt betaler større løn

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Mon ikke Festersen er "for gammel" til et skifte til udlandet og hvilken klub herhjemme skulle give mere i løn bedre placeringer end OB har ambitioner om ..
                                Umiddelbart jo. Men målscorere er der bare næsten altid bud efter og nej vi ville næppe snakke topklubber eller de største ligaer - men hvis nu han selv har et ønske om et udlandseventyr og så der dukker en 2 bundesliga klub eller lign frem?
                                Men tror også der vil være en større risiko for et AK salg

                                Comment

                                Working...
                                X