Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Grytebust
    OL. KEP. JT. JP.
    MD. IU. MEM. Yao (der ikke fremgår på hverken 1. holdet eller U19?)
    AK. Festersen

    hvor mangler vi forstærkninger? Højre back? Venstrekant?

    MF/MT
    MP? Halgrimur Tingager. Ari
    ?? JJT. Greve. JBL
    Joan. Lucas.

    Ser noget sløjt ud hos reserverne ... Specielt hvis Halgrimur og Ari sælges ...

    Hvad kommer der op af talenter?

    handles der mere må det være til start11 .. Det vil samtidigt styrke breden ...
    vi mangler i angrebet....vi spiller med 2 deciderede angribere - og har....2 angribere i truppen - det holder ikke, min en angriber - gerne to
    - så mangler vi en eller anden for for erstatning for falk - en kreativ, offensiv spiller.
    Og så kommer meget vel også an på hvor Kent ser Desler....skal han placeres på hb - ja så mangler vi jo ikke ligefrem spillere til den plads - men måske så lidt længere fremme, og omvendt.
    Og så er der central midt, makrini og izunna udgør en stærk duo - og i jjt har man et talent der forhåbenligt får mere og mere tillid og spilletid - men kunne godt tænkes vi skal have en erstatning for azer ind.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      vi mangler i angrebet....vi spiller med 2 deciderede angribere - og har....2 angribere i truppen - det holder ikke, min en angriber - gerne to
      - så mangler vi en eller anden for for erstatning for falk - en kreativ, offensiv spiller.
      Og så kommer meget vel også an på hvor Kent ser Desler....skal han placeres på hb - ja så mangler vi jo ikke ligefrem spillere til den plads - men måske så lidt længere fremme, og omvendt.
      Og så er der central midt, makrini og izunna udgør en stærk duo - og i jjt har man et talent der forhåbenligt får mere og mere tillid og spilletid - men kunne godt tænkes vi skal have en erstatning for azer ind.
      Thomas Mikkelsen kommer vel tilbage...
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Mit indlæg var pænt ironisk syntes jeg men ja det er da "sjovt" at man melder det ud på denne måde
        men nu stod han vel også på listen over spillere der ikke blev forlænget med.....og som jeg skriver det går det op for mig hvordan dit indlæg skulle forstås ;)
        - ja det var en kæmpe overraskelse at der ikke blev forlænget med ham. Må hellere gå i seng nu ;)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          men nu stod han vel også på listen over spillere der ikke blev forlænget med.....og som jeg skriver det går det op for mig hvordan dit indlæg skulle forstås ;)
          - ja det var en kæmpe overraskelse at der ikke blev forlænget med ham. Må hellere gå i seng nu ;)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
            Thomas Mikkelsen kommer vel tilbage...
            1. det håber jeg ikke
            2. skulle det ske mener jeg stadig der bør findes endnu en angriber, for ryger fester eller ak- så vil TM være starter - og det mener jeg ikke han er god nok til. Som indskifter....ja måske hvorfor ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
              Thomas Mikkelsen kommer vel tilbage...
              Mon dog han vil tilbage. Håber vi får en bedre 3. Angriber

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Grytebust
                OL. KEP. JT. JP.
                MD. IU. MEM. Yao (der ikke fremgår på hverken 1. holdet eller U19?)
                AK. Festersen

                hvor mangler vi forstærkninger? Højre back? Venstrekant?

                MF/MT
                MP? Halgrimur Tingager. Ari
                ?? JJT. Greve. JBL
                Joan. Lucas.

                Ser noget sløjt ud hos reserverne ... Specielt hvis Halgrimur og Ari sælges ...

                Hvad kommer der op af talenter?

                handles der mere må det være til start11 .. Det vil samtidigt styrke breden ...
                vi har også Jacob Buus i suppetruppen. (Højre kant/back & central midt svjv).

                læg dertil, at vi er begyndt at trække vores bedste 2.års ynglinge op i suppetruppen. Så tænker at Kristian Weber og Hasan Kurucay må være i spil. Derudover må der også komme en udmelding omkring Mads Raben, som netop er 96'er
                Last edited by mågen; 03-05-2016, 06:52.

                Comment


                  http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...zic-og-diarra/

                  Comment


                    Fedt god nyhed 👍👍
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      vi har også Jacob Buus i suppetruppen. (Højre kant/back & central midt svjv).

                      læg dertil, at vi er begyndt at trække vores bedste 2.års ynglinge op i suppetruppen. Så tænker at Kristian Weber og Hasan Kurucay må være i spil. Derudover må der også komme en udmelding omkring Mads Raben, som netop er 96'er
                      Hvis de vil rende rundt til en slags lærlinge løn det første år ser jeg ingen problemer i at man måske udvider truppen til en 25-27 spillere for at få nogle af dem her med. Så må man se hvad de kan i et professionelt setup...
                      Mon ikke at vi begynder at se de ting komme på plads her i løbet af Maj. Det virker til at man vil have truppen på plads meget tidligt i år og så lave de sidste justeringer i juli/Aug

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                        vi har også Jacob Buus i suppetruppen. (Højre kant/back & central midt svjv).

                        læg dertil, at vi er begyndt at trække vores bedste 2.års ynglinge op i suppetruppen. Så tænker at Kristian Weber og Hasan Kurucay må være i spil. Derudover må der også komme en udmelding omkring Mads Raben, som netop er 96'er
                        Jeg har set Martin Høgstad træne med en del gange. Kunne godt forestille mig at han var i spil.

                        Han er en lille kompakt spiller, lidt Uffe Bech-agtig i statur. Jeg skal se ham i kamp for at vurdere ham rigtig, men han virker til at være en god pasningsspiller, så måske en spiller lige efter Kents hoved. Jeg ved dog ikke om han er 1. eller 2. års U19.

                        Comment


                          Så fik man lige lavet en historie ud af Diarra's stop også

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-faerdig-i-ob

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Så fik man lige lavet en historie ud af Diarra's stop også

                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-faerdig-i-ob
                            Så er der vel efterhånden ved at være rydder op efter Plapre Poul Diarra lignede nu ellers, i hvert fald i perioder, en spiller, vi kunne have fået noget godt ud af.

                            Men fint nok at han sendes videre, vi er på vej op ad det sorte hul igen og kan sigte efter højere hylder.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Grytebust
                              OL. KEP. JT. JP.
                              MD. IU. MEM. Yao (der ikke fremgår på hverken 1. holdet eller U19?)
                              AK. Festersen

                              hvor mangler vi forstærkninger? Højre back? Venstrekant?

                              MF/MT
                              MP? Halgrimur Tingager. Ari
                              ?? JJT. Greve. JBL
                              Joan. Lucas.
                              Jeg tror at der skal rokkeres lidt om på nogle pladser. Greve tror jeg på som afløser til Falk. Han mangler meget endnu, men synes han ligner den spiller i truppen, der er mest i udvikling pt og han kan noget som vi ikke har mange der kan. Greve og JJT er vel pt dem der bedst kan sætte det offensive spil op i næste sæson af dem vi har på nuværende tidspunkt. Jeg tror at Ari er væk til den kommende sæson - Selvom jeg er tilfreds med hans indsatser. JJT og Yao kommer nok til at kæmpe om den ledige venstre kant - det ligner dog mere at Yao er set som angriber og så får JJT pladsen. Han skal trække ind i banen så der bliver plads til JBL som Kent gerne vil have det. Ligesom Greve trækker ind og giver plads til Desler i højre. Når JJT skal spille centralt tror jeg at vores venstre kant bliver mere traditionel a la Yao/JBL.

                              Hvis vi køber mere ind end vi allerede har gjort så bliver det nok til andrebet, men den frække er at give plads til Kristian Weber (Tror han bliver rykket op) og måske Raben (Det er nu eller aldrig for ham). Tverskov starter nok som reserve til central midt indtil Jonassons kontrakt udløber. Oliver taber kampen om højre back til både Desler og Lucas på den lange bane, hvor Buus bliver 3 hjul, men tror at sidst nævnte starter som sub på højre kant.

                              Jeg håber ikke at Tørnæs får forlænget. Han dropper selv for reserverne. Hvis Mathias Würtz er klar får han pladsen bag Grytebust og Falke. Lidt mere frækt (som med de 2 unge angribere), når vi kigger på vores talenter, vil være at give en plads i de voksnes rækker til Frederik Humlegaard og/eller Martin Høgstad. Mens vi er ved talenterne så bliver det først rigtig spændende i sommeren 2017. Så må det være tid til det næste store kuld som jeg vurdere det. Så bør Eskesen og Lønfeldt være klar til at blive rykket op. Det er sgu en lille våd drøm for en blåøjet fan.


                              SG
                              MD KEP HJ JBL
                              MG IU MEM Yao
                              AK RF

                              MF/MW
                              LJ OL JT JP
                              JB JT JJT AT
                              JE KW/MR
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                                Så er der vel efterhånden ved at være rydder op efter Plapre Poul Diarra lignede nu ellers, i hvert fald i perioder, en spiller, vi kunne have fået noget godt ud af.

                                Men fint nok at han sendes videre, vi er på vej op ad det sorte hul igen og kan sigte efter højere hylder.
                                De har ikke engang er billede af Diarra - det siger det hele! Og nej, jeg kan ikke se, at han på noget tidspunkt har været i nærheden af at vise noget.

                                Comment

                                Working...
                                X