Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Holdet fra sommeren 2016

    Ja ja ... Meget kan ske endnu men jeg syntes allerede at der er sket så meget i vintervinduet at den store sommerudrensning formentligt ikke bliver så slem som frygtet og der ikke skal startes fra nul og ske de vilde tilretninger i slutningen af august hvor vi er godt inde i sæsonen og det vil jeg gerne kvittere for.

    Håber stadig på en ny målmand og Falke som 2. keeper.
    Vi mangler en VK nu hvor både Emil og Falk er væk men Yao lyder som en spændende sub.
    Ny målmand
    Lund. KEP. Halgrimur. Joao
    Desler. Izunna. Makrini. Ny VK
    Festersen. Zohore.

    Falkesgaard
    Magnus. Tingager. Lasse. Ari.
    Lucas. Azer. JJT. Yao
    AKJ. Greve

    Farvel til Diarra, Tørnæs, Falk, JBL, Koval og Radza med mindre han vil tage endnu en 3. keeper tørn. Og hvad med Thomsen?

    Har jeg glemt nogen? Er på ferie og læser ikke alle nyheder eller tråde.

    En keeper kunne være Jesper Hansen i Frankrig og en VK kunne være Borring eller Fellah som jeg læser rygterne ...

    Et salg af Azer ville ikke genere mig og ej heller Halgrimur ....

    Men alle forstærkninger er da velkomne ... :-)
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Har Lucas ikke også udløb til sommer? - Lasse Nielsen har i hvert fald udløb til sommer.

    Også har jeg faktisk sat Greve som back-up på højre midt istedet, Thomsen som værende væk og Weber som ny mand fra ungdomsholdet og vores fjerde angriber.

    Men ellers er det nøjagtigt det samme jeg har noteret mig :b

    EDIT: Azer har også udløb.

    Den eneste grund til at jeg ser de tre (Azer, Lasse og Lucas) for forlænget, er for at undgå for stor udskiftning i et vindue. Ellers ser jeg ikke at de bliver - så på mit 'sommeren 16' skema er de ikke noteret med før det kommer frem at de forlænger.
    Last edited by Vasi; 26-01-2016, 09:13.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
      Har Lucas ikke også udløb til sommer? - Lasse Nielsen har i hvert fald udløb til sommer.

      Også har jeg faktisk sat Greve som back-up på højre midt istedet, Thomsen som værende væk og Weber som ny mand fra ungdomsholdet og vores fjerde angriber.

      Men ellers er det nøjagtigt det samme jeg har noteret mig :b

      EDIT: Azer har også udløb.

      Den eneste grund til at jeg ser de tre (Azer, Lasse og Lucas) for forlænget, er for at undgå for stor udskiftning i et vindue. Ellers ser jeg ikke at de bliver - så på mit 'sommeren 16' skema er de ikke noteret med før det kommer frem at de forlænger.
      Mener først at Lucas har udløb sommer 18!!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
        Har Lucas ikke også udløb til sommer? - Lasse Nielsen har i hvert fald udløb til sommer.

        Også har jeg faktisk sat Greve som back-up på højre midt istedet, Thomsen som værende væk og Weber som ny mand fra ungdomsholdet og vores fjerde angriber.

        Men ellers er det nøjagtigt det samme jeg har noteret mig :b

        EDIT: Azer har også udløb.

        Den eneste grund til at jeg ser de tre (Azer, Lasse og Lucas) for forlænget, er for at undgå for stor udskiftning i et vindue. Ellers ser jeg ikke at de bliver - så på mit 'sommeren 16' skema er de ikke noteret med før det kommer frem at de forlænger.

        Lucas har kontrakt til '18: http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...as-jensen.aspx
        Jeg ser ikke umiddelbart en fremtid for ham i OB. Han har stort set intet vist siden ankomsten.
        Thomsen ryger helt sikkert til sommer. Han har heller ikke vist noget.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
          Lucas har kontrakt til '18: http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...as-jensen.aspx
          Jeg ser ikke umiddelbart en fremtid for ham i OB. Han har stort set intet vist siden ankomsten.
          Thomsen ryger helt sikkert til sommer. Han har heller ikke vist noget.
          Ah 18, ved ikke lige hvorfor jeg havde fået ideen om 16 - well, i forhold til at have en trup med 3 målmænd og 2 spillere til hver plads - så er venstre midt egentligt dækket ind så, med Yao og Lucus.. Håber dog på at der i så fald arbejdes på at lade Lucas komme videre i hans karriere.

          Comment


            #6
            Jeg synes at det ser interessant ud til sommer. JEg har ikke set Tingager og Yao spille endnu - men jeg er egentlig frisk på at give dem chancen fra start. Koval SKAL kunne gøre det bedre, og jeg kan mærke at han bliver bedre med et bedre forsvar foran sig. Jeg er positiv.


            Zohore Festersen

            Yao Izunna Makrini Desler

            Joao Tingager KEP Lund

            Koval

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Jeg synes at det ser interessant ud til sommer. JEg har ikke set Tingager og Yao spille endnu - men jeg er egentlig frisk på at give dem chancen fra start. Koval SKAL kunne gøre det bedre, og jeg kan mærke at han bliver bedre med et bedre forsvar foran sig. Jeg er positiv.


              Zohore Festersen

              Yao Izunna Makrini Desler

              Joao Tingager KEP Lund

              Koval
              Koval er der ikke efter sommeren - han er her kun på en lejeaftale, uden optioner eller lign.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                Ah 18, ved ikke lige hvorfor jeg havde fået ideen om 16 - well, i forhold til at have en trup med 3 målmænd og 2 spillere til hver plads - så er venstre midt egentligt dækket ind så, med Yao og Lucus.. Håber dog på at der i så fald arbejdes på at lade Lucas komme videre i hans karriere.
                Tror altså at Lucas er højrekant spiller oprindeligt

                Comment


                  #9
                  En lille tilføjelse - i Stiftens referat fra seneste træningskamp var der lidt om Lucas. Han havde spillet højre back, og Kent sagde, at han havde de gode lange løb, som er nødvendige for den plads. De skulle have en snak om fremtiden.

                  Det kan vel betyde, at de vil tale, om Lucas kan se sig selv konkurrere på højre back fremover - eller om han skal videre. Måske... :-)
                  Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                  Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                  Comment


                    #10
                    Synes efterhånden vi står med et par backs (Jonasson, Lund og Joao), som han spille både centralt og i én af siderne. Mon Kent pønser på at spille med 3-mands forsvar?

                    Ret søgt, i know, og jeg ved at Kent ikke er kendt for systemet, men med Tanke på Deslers oplagte wing-back-egenskaber + at Yao har spillet en lille smule på venstre back, så kunne det måske give mening som alternativ opstilling. Håber det ikke selv, men det giver nogle andre muligheder ift. De kanter vi kommer til at mangle.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                      En lille tilføjelse - i Stiftens referat fra seneste træningskamp var der lidt om Lucas. Han havde spillet højre back, og Kent sagde, at han havde de gode lange løb, som er nødvendige for den plads. De skulle have en snak om fremtiden.

                      Det kan vel betyde, at de vil tale, om Lucas kan se sig selv konkurrere på højre back fremover - eller om han skal videre. Måske... :-)
                      Håber ikke, at vi skal have flere 'eksperimenter' på back-pladserne!
                      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Ja ja ... Meget kan ske endnu men jeg syntes allerede at der er sket så meget i vintervinduet at den store sommerudrensning formentligt ikke bliver så slem som frygtet og der ikke skal startes fra nul og ske de vilde tilretninger i slutningen af august hvor vi er godt inde i sæsonen og det vil jeg gerne kvittere for.

                        Håber stadig på en ny målmand og Falke som 2. keeper.
                        Vi mangler en VK nu hvor både Emil og Falk er væk men Yao lyder som en spændende sub.
                        Ny målmand
                        Lund. KEP. Halgrimur. Joao
                        Desler. Izunna. Makrini. Ny VK
                        Festersen. Zohore.

                        Falkesgaard
                        Magnus. Tingager. Lasse. Ari.
                        Lucas. Azer. JJT. Yao
                        AKJ. Greve

                        Farvel til Diarra, Tørnæs, Falk, JBL, Koval og Radza med mindre han vil tage endnu en 3. keeper tørn. Og hvad med Thomsen?

                        Har jeg glemt nogen? Er på ferie og læser ikke alle nyheder eller tråde.

                        En keeper kunne være Jesper Hansen i Frankrig og en VK kunne være Borring eller Fellah som jeg læser rygterne ...

                        Et salg af Azer ville ikke genere mig og ej heller Halgrimur ....

                        Men alle forstærkninger er da velkomne ... :-)
                        Jeg ved den har været debatteret tidligere - men må indrømme at jeg heller så Thomas Sørensen eller Lindegaard på kassen. Og så er jeg altså bare ikke tryg ved Hallgrimur - men måske er Tingager løsningen...

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                          En lille tilføjelse - i Stiftens referat fra seneste træningskamp var der lidt om Lucas. Han havde spillet højre back, og Kent sagde, at han havde de gode lange løb, som er nødvendige for den plads. De skulle have en snak om fremtiden.

                          Det kan vel betyde, at de vil tale, om Lucas kan se sig selv konkurrere på højre back fremover - eller om han skal videre. Måske... :-)
                          Det der åbner op for mange interessante muligheder, f.eks.:

                          Oliver Lund er den kommende makker til KEP i det centrale forsvar og Lucas+Pedersen skal konkurrere om højre back.
                          Der bliver ikke hentet en erstatning for Lasse Nielsen ved hans kontrakt udløb da Pedersen/Lund nu er anset som værende central forsvarer og Lucas + den af de to der ikke bliver set som central forsvarer er den anden højre back.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                            Håber ikke, at vi skal have flere 'eksperimenter' på back-pladserne!
                            Jeg er lidt mere fortrøstningsfuld her, husk på hvad Kent Nielsen fik ud af Dalsgaard på højrebacken. Han var oprindeligt angriber/fløjspiller.

                            Desuden taber de ikke ved at eksperimenterer med det på reservehold og til træning, Lucas' evner er jo ikke noget der bliver savnet andre steder på banen jvf. den mængde spilletid han har fået.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                              Det der åbner op for mange interessante muligheder, f.eks.:

                              Oliver Lund er den kommende makker til KEP i det centrale forsvar og Lucas+Pedersen skal konkurrere om højre back.
                              Der bliver ikke hentet en erstatning for Lasse Nielsen ved hans kontrakt udløb da Pedersen/Lund nu er anset som værende central forsvarer og Lucas + den af de to der ikke bliver set som central forsvarer er den anden højre back.
                              Ville da være tosset at sætte den bedste back vi har ind i midtforsvaret

                              Comment

                              Working...
                              X