Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ville da være tosset at sætte den bedste back vi har ind i midtforsvaret
    Vi har set ting der var mere tosset inden for de seneste år :b

    Men ja, jeg fortrækker klart at Lund forbliver på højre backen - det var ikke andet end åben spekulation over potentielle muligheder fra min side :)

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
      Vi har set ting der var mere tosset inden for de seneste år :b

      Men ja, jeg fortrækker klart at Lund forbliver på højre backen - det var ikke andet end åben spekulation over potentielle muligheder fra min side :)
      Jeg er generelt ikke tilhænger at ideen med at flytte spillere rundt på flere positioner, Lund tror jeg simpelthen har for mange placeringsmæssige problemer til at agere i centerforsvaret. Han er en udmærket højreback, og synes han skal blive der. Efter Falk og EL er væk, er det ideelt at Desler skal tilbage på kanten. I min verden mangler vi stadig en ny centerforsvarer ud over KEP, Halgrimur har ingen fremtid på et Superliga hold i mine øjne. Lasse Nielsen er en fremragende reserve at have i truppen, en spiller jeg er tryg ved, som kan komme ind hvis behovet er der. Men behold Lund på backen, og sælg Halgrimur til sommer (gerne nu), og så synes jeg det begynder at ligne et hold der kan spille med i top 5.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af KingHenry14 Se indlæg
        I min verden mangler vi stadig en ny centerforsvarer ud over KEP, Halgrimur har ingen fremtid på et Superliga hold i mine øjne. Lasse Nielsen er en fremragende reserve at have i truppen, en spiller jeg er tryg ved, som kan komme ind hvis behovet er der.
        Vi har jo fået Tingager, omend han lige skal bevise at han har SL niveau.

        Comment


          #19
          Jeg bliver sgu forbløffet, når jeg ser, hvor mange der har AK siddende ude på bænken i deres idealopstilling. Har i glemt, at han sidste sæson var topscorer for de forsvarende mestre, var den angriber med flest assists i ligaen, sammen med Helenius, og som stort set på egen hånd sendte Dinamo Zagreb ud af CL?

          Hans forår blev åbenlyst ødelagt af en dårlig opstart og skader, og alligevel endte han som den spiller med det bedste scoringssnit i OB, med tre kasser fordelt på 397 minutter. Ja Festersen var fremragende, ja Zohore var også overraskende god, men her har vi altså en komplet angriber på Superliganiveau med styrke, fart, teknik, som kan kreere, som kan afslutte fra distancen og som er giftig i feltet, også på låget. Det kan godt undre mig, at folk vil have sådan en spiller siddende på bænken til fordel for en mand som Zohore, som gjorde det rigtigt godt, bevares, men som i den grad også har sine begrænsninger.

          I kommer til at revurdere, hvilken OB-angriber der er bedst, over det næste års tid.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det kan godt undre mig, at folk vil have sådan en spiller siddende på bænken til fordel for en mand som Zohore, som gjorde det rigtigt godt, bevares, men som i den grad også har sine begrænsninger.

            I kommer til at revurdere, hvilken OB-angriber der er bedst, over det næste års tid.
            Det handler nok om de hhv 10 og 7 mål Festersen og Zohore har scoret.
            Så er det svært som 3. angriber at få så megen spilletid (selvom målt på antal mål/minut, så ser det vist fint ud for AK også).
            Men som du siger, det kan være det ændrer sig :)

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg bliver sgu forbløffet, når jeg ser, hvor mange der har AK siddende ude på bænken i deres idealopstilling. Har i glemt, at han sidste sæson var topscorer for de forsvarende mestre, var den angriber med flest assists i ligaen, sammen med Helenius, og som stort set på egen hånd sendte Dinamo Zagreb ud af CL?

              Hans forår blev åbenlyst ødelagt af en dårlig opstart og skader, og alligevel endte han som den spiller med det bedste scoringssnit i OB, med tre kasser fordelt på 397 minutter. Ja Festersen var fremragende, ja Zohore var også overraskende god, men her har vi altså en komplet angriber på Superliganiveau med styrke, fart, teknik, som kan kreere, som kan afslutte fra distancen og som er giftig i feltet, også på låget. Det kan godt undre mig, at folk vil have sådan en spiller siddende på bænken til fordel for en mand som Zohore, som gjorde det rigtigt godt, bevares, men som i den grad også har sine begrænsninger.

              I kommer til at revurdere, hvilken OB-angriber der er bedst, over det næste års tid.
              Jeg tror at Zohore kan blive et monster, hvis har får fast spilletid. Jeg ser mere AK erstatte Festersen, hvis det skulle være. Nu kommer OB også til at spille på en anden måde, så det er svært at sige hvem der vil passe bedst i det kommende system. Det ville da glæde mig hvis OB blev et af superligaens mest fysiske hold - og så kan man jo godt se Zohore og AK på top i dét system.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg bliver sgu forbløffet, når jeg ser, hvor mange der har AK siddende ude på bænken i deres idealopstilling. Har i glemt, at han sidste sæson var topscorer for de forsvarende mestre, var den angriber med flest assists i ligaen, sammen med Helenius, og som stort set på egen hånd sendte Dinamo Zagreb ud af CL?

                Hans forår blev åbenlyst ødelagt af en dårlig opstart og skader, og alligevel endte han som den spiller med det bedste scoringssnit i OB, med tre kasser fordelt på 397 minutter. Ja Festersen var fremragende, ja Zohore var også overraskende god, men her har vi altså en komplet angriber på Superliganiveau med styrke, fart, teknik, som kan kreere, som kan afslutte fra distancen og som er giftig i feltet, også på låget. Det kan godt undre mig, at folk vil have sådan en spiller siddende på bænken til fordel for en mand som Zohore, som gjorde det rigtigt godt, bevares, men som i den grad også har sine begrænsninger.

                I kommer til at revurdere, hvilken OB-angriber der er bedst, over det næste års tid.
                Jeg håber faktisk, at du får ret, og jeg kan sagtens se pointen: af vores angribere er AK måske den, som kan mest på egen hånd. Jeg ser det som lidt af et luksusproblem; det er jo bare SÅ fedt at have 3 angribere med højt niveau - den bredde er nødvendig for at være med på et højere niveau over en hel sæson.

                Comment


                  #23
                  Ny keeper

                  Lund KEP Ny CB Peraira

                  Desler Makrini Izunna Ny wing

                  Festersen Zohore/AK

                  Ønsker Magnus Troest eller lignende til forsvaret og Jonas Borring til kanten. Aner ikke hvad vi skal gøre på målmandsposten, men giv os gerne noget skandinavisk.

                  Til gengæld skal vi af med Jonasson og Lasse Nielsen.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg bliver sgu forbløffet, når jeg ser, hvor mange der har AK siddende ude på bænken i deres idealopstilling. Har i glemt, at han sidste sæson var topscorer for de forsvarende mestre, var den angriber med flest assists i ligaen, sammen med Helenius, og som stort set på egen hånd sendte Dinamo Zagreb ud af CL?

                    Hans forår blev åbenlyst ødelagt af en dårlig opstart og skader, og alligevel endte han som den spiller med det bedste scoringssnit i OB, med tre kasser fordelt på 397 minutter. Ja Festersen var fremragende, ja Zohore var også overraskende god, men her har vi altså en komplet angriber på Superliganiveau med styrke, fart, teknik, som kan kreere, som kan afslutte fra distancen og som er giftig i feltet, også på låget. Det kan godt undre mig, at folk vil have sådan en spiller siddende på bænken til fordel for en mand som Zohore, som gjorde det rigtigt godt, bevares, men som i den grad også har sine begrænsninger.

                    I kommer til at revurdere, hvilken OB-angriber der er bedst, over det næste års tid.
                    Jeg vurderer det personligt ud fra hvad de respektivt har vist i stribet... Et CV tæller også, men ikke så meget som spillet på banen. Men jeg håber da at du har ret, og AK griber chancen, og skubber en af de andre ud... det vil bare betyde et endnu stærkere angreb...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Jeg tror at Zohore kan blive et monster, hvis har får fast spilletid. Jeg ser mere AK erstatte Festersen, hvis det skulle være. Nu kommer OB også til at spille på en anden måde, så det er svært at sige hvem der vil passe bedst i det kommende system. Det ville da glæde mig hvis OB blev et af superligaens mest fysiske hold - og så kan man jo godt se Zohore og AK på top i dét system.
                      Jeg er desværre ikke helt oppe og ringe over Zohore på samme måde. Det er fedt at have en angriber med den fysik han kan byde ind med. Det er virkelig et godt kort at have på hånden, og jeg synes, at vi så nogle boksangriber-tendenser i efteråret, som jeg i hvert fald ikke har set før. Derudover synes jeg dog, at han mangler en del. Han er åbenlyst en god mand at kunne ligge bolden op på, men jeg tvivler på, at det bliver OBs bread and butter i fremtiden. Når han får bolden i fødderne og ikke bare kan ligge den af eller løbe direkte mod mål, synes jeg faktisk, at han er rimeligt håbløs desværre. Det kan selvfølgelig bygges på, men med de spillertyper vi har, samt den måde vi så AaB spillede fodbold på under Kent, synes jeg nu, at det er rart hovedsagligt at have en spiller, der kan gå med i kombinationerne, og som kan formå at gøre sig selv og sine medspillere farlige, når han har bolden i fødderne. Der mangler Zohore en del imo.

                      Comment


                        #26
                        AK har vel også det bedste snit i OB... Lige omkring 100 min. pr mål/assist... Det er klasse...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg er desværre ikke helt oppe og ringe over Zohore på samme måde. Det er fedt at have en angriber med den fysik han kan byde ind med. Det er virkelig et godt kort at have på hånden, og jeg synes, at vi så nogle boksangriber-tendenser i efteråret, som jeg i hvert fald ikke har set før. Derudover synes jeg dog, at han mangler en del. Han er åbenlyst en god mand at kunne ligge bolden op på, men jeg tvivler på, at det bliver OBs bread and butter i fremtiden. Når han får bolden i fødderne og ikke bare kan ligge den af eller løbe direkte mod mål, synes jeg faktisk, at han er rimeligt håbløs desværre. Det kan selvfølgelig bygges på, men med de spillertyper vi har, samt den måde vi så AaB spillede fodbold på under Kent, synes jeg nu, at det er rart hovedsagligt at have en spiller, der kan gå med i kombinationerne, og som kan formå at gøre sig selv og sine medspillere farlige, når han har bolden i fødderne. Der mangler Zohore en del imo.
                          Jeg kan se noget i Zohore. Jeg er sikker på, at hvis han skal blive en topangriber, så skal han have fast spilletid. Når OB bliver mere spilstyrende, så vil der heller ikke skulle blive lagt så mange bolde op på angriberne, så spillet kan flyttes op derfra - så vil angriberne kunne koncentrere sig om dét de er bedst til - at lave mål på de indlæg og stikninger der kommer. Zohore er også stadig relativt ung, så vi har ikke set det bedste fra ham endnu.

                          Comment


                            #28
                            Kan AK ikke spille på VK?

                            Comment


                              #29
                              Jeg syntes det kunne være mega fedt hvis vi kunne lokke Rilwan Hassan væk fra FCM. De har nogle stærke kanter og han ville få fast spilletid her på venstre kant og blive genforenet med Izunna.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Kobberhat Se indlæg
                                Kan AK ikke spille på VK?
                                Udrydder lige den her misforståelse én gang for alle. Nej, AK kan ikke spille venstre kant. Ej heller skal der eksperimenteres med dette.

                                Comment

                                Working...
                                X