Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Ja det er muligt.

    Men jeg mener du stadigvæk at de giver KBH holdene for meget cadeau.
    Hvis Brøndby slutter til medaljer næste sæson, vil det være lige så stor en overraskelse som SønderjyskE's er i denne.

    Kan sagtens være vi to ikke er enige om det, men jeg tror simpelthen ikke på Bif de næste to-tre sæsoner.
    Jeg er helt enig i, at Brøndby står over for nogle store udfordringer i den kommende sæson, men jeg finder det mest sandsynligt at de slutter over os og SønderjyskE for den sags skyld. Altså med forbehold for transfervinduet.

    Ja, de får meget opmærksomhed og Brøndby i særdeleshed. Men hvis du spørger de fleste Brøndbyfans så er især BT ude efter struben på deres klub, hvilket også i nogen grad er sandt. Jeg ser det som stor opmærksomhed på godt og ondt uden mærkbar slagside. At Brøndbys fans så tuder over at medierne interesserer sig for deres klub må stå for deres egen regning og en anelse patetisk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Ja det er muligt.

      Men jeg mener du stadigvæk at de giver KBH holdene for meget cadeau.
      Hvis Brøndby slutter til medaljer næste sæson, vil det være lige så stor en overraskelse som SønderjyskE's er i denne.

      Kan sagtens være vi to ikke er enige om det, men jeg tror simpelthen ikke på Bif de næste to-tre sæsoner.
      Selv når Brøndby skruer ned betaler de jo mere end os og kan tiltrække bedre spillere.
      Du finder ikke en bookmaker, der har OB til at slutte over Brøndby i næste sæson.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Selv når Brøndby skruer ned betaler de jo mere end os og kan tiltrække bedre spillere.
        Du finder ikke en bookmaker, der har OB til at slutte over Brøndby i næste sæson.
        Tværtimod. Jeg mangler stadigvæk at se eksperter eller bookmakere, som har os med i den gode halvdel af slutspillet. Alle har os i den nederste del.

        Den tror jeg dog ikke på. De undervurdere os, og jeg har en god fornemmelse med næste sæson - Vi skal nok ende i den bedste halvdel.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Jeg er helt enig i, at Brøndby står over for nogle store udfordringer i den kommende sæson, men jeg finder det mest sandsynligt at de slutter over os og SønderjyskE for den sags skyld. Altså med forbehold for transfervinduet.

          Ja, de får meget opmærksomhed og Brøndby i særdeleshed. Men hvis du spørger de fleste Brøndbyfans så er især BT ude efter struben på deres klub, hvilket også i nogen grad er sandt. Jeg ser det som stor opmærksomhed på godt og ondt uden mærkbar slagside. At Brøndbys fans så tuder over at medierne interesserer sig for deres klub må stå for deres egen regning og en anelse patetisk.
          Ja, du har ret.
          Men Brøndbyfans vil også brokke sig hvis BT pludselig stopper med deres Brøndby fokus.

          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Selv når Brøndby skruer ned betaler de jo mere end os og kan tiltrække bedre spillere.
          Du finder ikke en bookmaker, der har OB til at slutte over Brøndby i næste sæson.
          Nu er en god hyre til en bedre spiller ikke end betydende med at du får et bedre hold, det er jo ikke FM det her.
          Men der er også ca. 15 klubber der gav færre penge igen på et engelsk mesterskab, men alligevel vandt dem der gav 5.000 gange penge igen mesterskabet.

          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Tværtimod. Jeg mangler stadigvæk at se eksperter eller bookmakere, som har os med i den gode halvdel af slutspillet. Alle har os i den nederste del.

          Den tror jeg dog ikke på. De undervurdere os, og jeg har en god fornemmelse med næste sæson - Vi skal nok ende i den bedste halvdel.
          Jeg vil godt give dig ret, jeg tror heller ikke helt på at Brøndby er så sikker på at slutte i toppen næste sæson.
          Bliver et spændende hold de kommer til at have.

          Comment


            Så blev Vingaard ledig. Ikke fordi jeg ser ham i klubben. Men mere mht at han tidligere har været nævnt

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-nordsjaelland

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Tværtimod. Jeg mangler stadigvæk at se eksperter eller bookmakere, som har os med i den gode halvdel af slutspillet. Alle har os i den nederste del.

              Den tror jeg dog ikke på. De undervurdere os, og jeg har en god fornemmelse med næste sæson - Vi skal nok ende i den bedste halvdel.
              Så må du kigge ordenligt efter. Alle de bookmakere jeg har tjekket, som har odds på næste sæson, har allesammen OB som 5-6. favorit til at blive mester, ergo er OB også et hold de forudsiger ryger med i mesterskabsslutspillet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg kan ikke se Vingaard være et skridt op. Han ser ældre ud på banen end sine 31 år. Hans alvorlige skader har stækket ham. Han går alt for sjældent forrest for FCN, og er ikke specielt stærk i duelspillet, eller specielt chanceskabende. Han har scoret ét mål, og lavet fire assists i 29 kampe i denne sæson. Det er ikke prangende for en 8'er.

                Den spiller der brændte så klart i starten af sin FCK-tid ser ud til at være væk. Jeg tror ikke på ham.
                Vi kan vist godt lukke snakken om Vingaard. Hvis han ikke er god nok til at få forlænget kontrakten i et haltende FCN, der skriger på erfarne spillere der kan tage dirigentstokken, så kan jeg da på ingen måde se ham løfte OB (det kunne jeg heller ikke før, men altid noget Hjulmand er enig med mig).

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...i-den-retning/
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Vi kan vist godt lukke snakken om Vingaard. Hvis han ikke er god nok til at få forlænget kontrakten i et haltende FCN, der skriger på erfarne spillere der kan tage dirigentstokken, så kan jeg da på ingen måde se ham løfte OB (det kunne jeg heller ikke før, men altid noget Hjulmand er enig med mig).

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...i-den-retning/
                  ikke at jeg er fortaler for ham - men har det ikke mest noget med alderen at gøre - syntes at kunne huske fcn har en eller anden "regel" med de at de er ret forbeholdne overfor forlængelser med spillere der er +30

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    ikke at jeg er fortaler for ham - men har det ikke mest noget med alderen at gøre - syntes at kunne huske fcn har en eller anden "regel" med de at de er ret forbeholdne overfor forlængelser med spillere der er +30
                    Jo, men ikke når det er bærende spillere (Stokholm, Mtiliga, f.eks.). Det faktum at han ikke er, eller kan blive, bærende spiller i FCN, siger en del om hans niveau.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jo, men ikke når det er bærende spillere (Stokholm, Mtiliga, f.eks.). Det faktum at han ikke er, eller kan blive, bærende spiller i FCN, siger en del om hans niveau.
                      ingen tvivl om han ikke har det niveau han havde i fck tiden....men uanset - tror aldrig det har været en mulighed alligevel

                      Comment


                        Ser ud til at vi skal kæmpe med GF hvis vi ønsker disse spillere

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...mer-og-hassan/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ser ud til at vi skal kæmpe med GF hvis vi ønsker disse spillere

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...mer-og-hassan/
                          Det er nogle ret markante udmeldingerne hvis GF går efter dem....kampen om top 6 bliver altså tæt

                          Comment


                            Vi må smadre dem i aften, så Hassan kan se, hvor perspektiverne er størst!!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Så må du kigge ordenligt efter. Alle de bookmakere jeg har tjekket, som har odds på næste sæson, har allesammen OB som 5-6. favorit til at blive mester, ergo er OB også et hold de forudsiger ryger med i mesterskabsslutspillet.
                              Syntes det vil være en skuffelse hvis vi ender længere nede en top 6 - vi bør også kunne spille med om medalje placeringerne.

                              Med KN et rimeligt budget , flere gode spillere i truppen allerede som base, burde vi endelig begynde at få nogle resultater og en stabilitet i vores præstationer.

                              Flop sæsoner har vi haft nok af. Denne sæson er er flere positive takter og vi ender måske på en 6 plads. Det bør absolut kunne gøres bedre næste sæson.

                              Comment


                                KN siger/vurderer der kommer flere handler. Men kun offensive

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...tte-godt-af_2/

                                Comment

                                Working...
                                X