Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Men har vi ikke spillerne til at spille den type bold så er det måske ikke den måde der skal spilles på......
    - og det med de ikke er kørt ind på holdet - efter at have set hvor hurtigt skiftet er sket i Brøndby så ved jeg ærlig talt ikke hvor meget jeg giver for den undskyldning.
    Tjah, hele Brøndbys startende midtbane, fraset Mukhtar, og angribere har været der siden i vinters, så vidt jeg ved, og hele forsvaret med undtagelse af de 2 stoppere lige så.

Det skal ikke være en undskyldning, for det har ikke været godt nok, men det tager også tid at køre en næsten ny bagkæde og næsten hel midtbane ind. Det sagt, så fungerer Brøndby da også meget bedre end jeg tænkte, de ville komme til.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Tjah, hele Brøndbys startende midtbane, fraset Mukhtar, og angribere har været der siden i vinters, så vidt jeg ved, og hele forsvaret med undtagelse af de 2 stoppere lige så.

Det skal ikke være en undskyldning, for det har ikke været godt nok, men det tager også tid at køre en næsten ny bagkæde og næsten hel midtbane ind. Det sagt, så fungerer Brøndby da også meget bedre end jeg tænkte, de ville komme til.
      Mon ikke kvalitet og spillere på de rette pladser betyder en smule for udviklingen ;-) .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Han gjorde det klart han ikke var tilfreds, og at han havde sat folk til at arbejde på at finde en ny klub... Ved ikke hvad der skulle være at misforstå, men hvis ikke det var det han mente med udtalelsen, så er han da en endnu større klaphat...
        Tomme tønder buldre mest, og Izu SKAL være utilfreds med ikke at starte hver gang. Det var meget værre hvis han ikke var det. Han skal dog rette kritikken mod sig selv og kæmpe hårdere for gøre sig berettiget til en startplads hver gang.
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Tomme tønder buldre mest, og Izu SKAL være utilfreds med ikke at starte hver gang. Det var meget værre hvis han ikke var det. Han skal dog rette kritikken mod sig selv og kæmpe hårdere for gøre sig berettiget til en startplads hver gang.
          Super point du har der Manner :)

Comment

Nu ved vi jo ikke om det er det han er utilfreds med... det kan det næsten ikke være... Han fik 10 ud af 14 starter i foråret, og har fået 3 starter i de 3 kampe han har kunne deltage i dette efterår(inden udtalelsen)... En mand der med egne ord ikke er hvor han skal være, og som ikke har leveret det nødvendige... Er det problemet for ham, så lever han på en anden planet...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Nu ved vi jo ikke om det er det han er utilfreds med... det kan det næsten ikke være... Han fik 10 ud af 14 starter i foråret, og har fået 3 starter i de 3 kampe han har kunne deltage i dette efterår(inden udtalelsen)... En mand der med egne ord ikke er hvor han skal være, og som ikke har leveret det nødvendige... Er det problemet for ham, så lever han på en anden planet...
              Jeg skal ikke med sikkerhed kunne sige hvad det er er drivkraften, men jeg noterer mig at det oftest er spillere udenfor start11'eren i mange klubber, der af en eller anden grund er utilfredse med et eller andet. Izu har med sikkerhed ikke levet op til det vi som fans kan forvente, og han har tydeligvis heller ikke levet op trænerens forventninger ellers havde han næppe været i den situation ha er i nu
              Believe OB

Comment

Jeg skal ikke med sikkerhed kunne sige hvad det er er drivkraften, men jeg noterer mig at det oftest er spillere udenfor start11'eren i mange klubber, der af en eller anden grund er utilfredse med et eller andet. Izu har med sikkerhed ikke levet op til det vi som fans kan forvente, og han har tydeligvis heller ikke levet op trænerens forventninger ellers havde han næppe været i den situation ha er i nu
                Det er jeg da enig i det er, men hvad har det med denne sag at gøre..?
                Udtalelsen kom også efter en kamp med ham i starteren...

Comment

Enig i, at timingen virker lidt underligt. Men helt ærlig, så tror jeg, at Izunna er en type, der er lidt 'kort for hovedet'.

Comment

Vi ved jo ikke hvad der er foregået i kulissen, men Izu er helt sikkert ikke dummere end han godt kan regne ud at han pt. sidder på et yderligt mandat i starteren, og at han ikke har leveret det som der kan forventes af en spiller som er købt til starteren. Han har ikke løftet nok .. det har KN/JH måske fortalt ham, så selvf. er han træt af og skuffet over sine egne præstationer
                    Believe OB

Comment

Vi ved jo ikke hvad der er foregået i kulissen, men Izu er helt sikkert ikke dummere end han godt kan regne ud at han pt. sidder på et yderligt mandat i starteren, og at han ikke har leveret det som der kan forventes af en spiller som er købt til starteren. Han har ikke løftet nok .. det har KN/JH måske fortalt ham, så selvf. er han træt af og skuffet over sine egne præstationer
                      Det er jeg helt enig i, og det er også en ting der gør det svært for mig at tro at det handler om han ikke har været nok i start 11eren...
                      Nå, men det er da nu heller ikke noget jeg behøver at skal køre længere ud, men det overraskede mig med den udmelding, da jeg har svært ved at se hvad det er han kan være så utilfreds med så han søger væk...
                      Vi må se hvordan det udspiller sig... det kan også være det allerede er ude af verden igen...

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Enig i, at timingen virker lidt underligt. Men helt ærlig, så tror jeg, at Izunna er en type, der er lidt 'kort for hovedet'.
                        Det kan du godt have ret i, det kunne da i mine øjne godt tyde lidt på det...

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Så skulle han måske vælge at stille op i et realityshow fremfor at forfølge en karriere som prof. Fodboldspiller...
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Izunna stadig utilfreds og siger mellem linierne at han stadig vil væk

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tuationen-i-ob

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Izunna stadig utilfreds og siger mellem linierne at han stadig vil væk

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tuationen-i-ob
                              I det mindste siger han det på en god måde. Vi har ikke brug for negativ energi fra nogen spillere lige nu.. Så forhåbentligt kan han holde sit eget ord, og bevare positiviteten i dagligdagen..

Men han skal selvfølgelig videre. Vi kan slet ikke bruge ham.. JJT, Nana, Makrini og Tverskov burde være rigeligt til midtbanen, som alle foretrukkes fremfor ham.

Men alt i alt, så har han bare ikke været god nok. Hans nuværende situation kan han takke sig selv for. Han har fået chancen utallige gange, alt for mange gange... Han greb den aldrig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                I det mindste siger han det på en god måde. Vi har ikke brug for negativ energi fra nogen spillere lige nu.. Så forhåbentligt kan han holde sit eget ord, og bevare positiviteten i dagligdagen..

Men han skal selvfølgelig videre. Vi kan slet ikke bruge ham.. JJT, Nana, Makrini og Tverskov burde være rigeligt til midtbanen, som alle foretrukkes fremfor ham.

Men alt i alt, så har han bare ikke været god nok. Hans nuværende situation kan han takke sig selv for. Han har fået chancen utallige gange, alt for mange gange... Han greb den aldrig.
                                Enig. Men problemet er vel at Makrini nok ikke forlænger. Så mangler vi stadig en 6'er.. Men uanset hvad kommer han nok aldrig til at fungere i Kents system..
                                Han skal videre og vi skal bruge transfersum plus frigivede lønkroner til at forstærke holdet

Comment

Working...
                                X