Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart til forårssæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Tillykke til de unge knægte, var det ikke sådan at bla. Desler gjorde et godt indtryk på trænerne dengang?
    ja, tillykke til drengene med det Jeg ser det nu som at der netop er blevet gjort et godt indtryk på trænerne gennem en periode, og at de nu "belønnes" med en træningslejr med SL truppen, så der er endnu bedre muligheder for at vurdere om de har det sidste der skal til for at de evt. skal tilbydes en kontrakt.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Ligesom efteråret "nemt" lige kunne køres igennem med 2 kampklare målmænd ;-) ;-) ;-)

      Jeg synes personligt, det er at lege med lidt med ilden...jeg kan bedre acceptere kun 2 kvalitetsangribere, for man kan trods alt nemmere smide en midtbanemand på toppen, end man kan smide samme mand på mål.

      ...og hvor tit har vi ikke hørt den der med "jamen, der er ikke så mange kampe i foråret, så det skal nok gå..." - hvorefter det viste sig, at det overhovedet ikke gik.
      Det KAN naturligvis vise sig at være træls... og hvis vi henter en, kan det vise sig at være spild af penge... penge vi kunne have brugt bedre til sommer. Det er vel en afvejning...

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Hvis vi havde rigeligt med angribere på kontrakt, ville jeg have svaret det samme... men situationen i angrebet ér en smule tyndere, så der ville en kort kontrakt til Fall, eller en anden transferfri angriber, give bedre mening. Men som jeg også har skrevet, det er ikke tvingende nødvendigt at hente en angriber, da vi har folk der kan spille positionen, hvis vi mister en af de to startere på pladsen... ligesom vi har en til keeperpladsen, hvis vi mister en starter på den.

        Jeg tror ikke på at vi vil eller kan ret meget i denne halvsæson... og derfor tror jeg på at vi kører igennem med det vi har, og omgrupperer op til sæsonstart til sommer.

        Mvh

        MaxHH
        Jeg tror også vi kører igennem nu med det vi har, men jeg har stadig svært ved at se at angrebet skulle være det mest "udsatte" sted... men den har vi så været omkring, og jeg er også enig i vi ikke står i en tvingende nødvendig situation... Som det er nu bliver der også god mulighed for at de unge/nye kan få fint med spilletid...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Ligesom efteråret "nemt" lige kunne køres igennem med 2 kampklare målmænd ;-) ;-) ;-)

          Jeg synes personligt, det er at lege med lidt med ilden...jeg kan bedre acceptere kun 2 kvalitetsangribere, for man kan trods alt nemmere smide en midtbanemand på toppen, end man kan smide samme mand på mål.

          ...og hvor tit har vi ikke hørt den der med "jamen, der er ikke så mange kampe i foråret, så det skal nok gå..." - hvorefter det viste sig, at det overhovedet ikke gik.
          Og så især set i lyset af hvor ofte Tørnes har problemer og altid har haft det, med det ene eller det andet...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Tillykke til de unge knægte, var det ikke sådan at bla. Desler gjorde et godt indtryk på trænerne dengang?
            Jo så vidt jeg husker var det både Desler og Falk, som begge greb chancen med gode præstationer på de her ture, hvilket resulterede i de kom helt og legede med om startpladserne i foråret. Det er derfor altid spændende om en af vores unge kan tage samme tur.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Hvis vi havde rigeligt med angribere på kontrakt, ville jeg have svaret det samme... men situationen i angrebet ér en smule tyndere, så der ville en kort kontrakt til Fall, eller en anden transferfri angriber, give bedre mening. Men som jeg også har skrevet, det er ikke tvingende nødvendigt at hente en angriber, da vi har folk der kan spille positionen, hvis vi mister en af de to startere på pladsen... ligesom vi har en til keeperpladsen, hvis vi mister en starter på den.

              Jeg tror ikke på at vi vil eller kan ret meget i denne halvsæson... og derfor tror jeg på at vi kører igennem med det vi har, og omgrupperer op til sæsonstart til sommer.

              Mvh

              MaxHH
              og så er vi tilbage ved om fornuften i at bruge falk i foråret.....

              Comment


                #52
                Og den ene af dem er jo også målmand, så kan jo være at han er den 3. målmand vi skal bruge.

                Det er jo fin erfaring at være med inde omkring holdet.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Det KAN naturligvis vise sig at være træls... og hvis vi henter en, kan det vise sig at være spild af penge... penge vi kunne have brugt bedre til sommer. Det er vel en afvejning...

                  Mvh

                  MaxHH
                  Helt enig.
                  Og det er stadig ikke for sent at hente en kontraktfri spiller.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    og så er vi tilbage ved om fornuften i at bruge falk i foråret.....
                    Tja, personligt står jeg sådan lidt på mellemhånd. Havde virkelig håbet han var røget allerede nu, for så var det løst. Når nu han så ikke er det der skete, må vi jo leve med at han er her. Det kommer til at gøre ondt, men jeg vil holde min kæft, fordi jeg ikke kan få mig selv til at buhe af en stribet trøje, heller ikke når der løber en KB/03'er rundt i den...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Tja, personligt står jeg sådan lidt på mellemhånd. Havde virkelig håbet han var røget allerede nu, for så var det løst. Når nu han så ikke er det der skete, må vi jo leve med at han er her. Det kommer til at gøre ondt, men jeg vil holde min kæft, fordi jeg ikke kan få mig selv til at buhe af en stribet trøje, heller ikke når der løber en KB/03'er rundt i den...

                      Mvh

                      MaxHH
                      Jeg har det på nøjagtigt samme måde nu. Det bliver svært at holde følelserne under låg, men jeg ved også, at overdreven hetz på stadion til kampene sjældent fører noget godt med sig. Jeg forstår vreden bag at ville "nedbryde" ham, men buh-råb fra egne fans på eget stadion, under kampene vil jo uundgåeligt kommer til at påvirke de 10 andre. Så jeg ville ønske, at der ikke blev buhet af ham...

                      NB! Men ikke for HANS skyld. Næ han kan, stadig, rende mig noget så grusomt (respekterer overhovedet ikke hans beslutning og kommer heller aldrig til at gøre det), men for holdets skyld.

                      Ingen andre.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Og den ene af dem er jo også målmand, så kan jo være at han er den 3. målmand vi skal bruge.

                        Det er jo fin erfaring at være med inde omkring holdet.
                        Jeg vil skide grønne grise, hvis vi sætter en af vores U19-keepere ind i superligaen. Jeg er ikke blevet overbevist om, at der er noget på vej der. Måske Oliver Christensen på U17, men han har også lang vej endnu.

                        Yao var jo oplagt.
                        Weber håber jeg på kan udvikle sig. Han har nogle tekniske færdigheder og en god arbejdsradius.

                        Hasan Kurucay har virkelig talent, men jeg er begyndt at tvivle på, at vi går gavn af det. Der er simpelthen noget med disciplinen, der ikke er som det skal være - i hvert fald i de kampe jeg har set, og et par meldinger fra træning. Hvis der kan rettes op på det, så er der helt sikkert noget godt på vej der. Jeg tror bare ikke så meget på det mere.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          Jeg vil skide grønne grise, hvis vi sætter en af vores U19-keepere ind i superligaen. Jeg er ikke blevet overbevist om, at der er noget på vej der. Måske Oliver Christensen på U17, men han har også lang vej endnu.

                          Yao var jo oplagt.
                          Weber håber jeg på kan udvikle sig. Han har nogle tekniske færdigheder og en god arbejdsradius.

                          Hasan Kurucay har virkelig talent, men jeg er begyndt at tvivle på, at vi går gavn af det. Der er simpelthen noget med disciplinen, der ikke er som det skal være - i hvert fald i de kampe jeg har set, og et par meldinger fra træning. Hvis der kan rettes op på det, så er der helt sikkert noget godt på vej der. Jeg tror bare ikke så meget på det mere.
                          Tror du der er nogen af dem der er med der kommer til at spille i foråret?

                          For det tror jeg ikke, Yao er den eneste der har en minimal mulighed for at spille i løbet af foråret.

                          At vi har en 3. målmand med er i tilfælde af der skulle ske noget på turen hvor den ene kommer til skade eller noget. 7-9-13.

                          Jeg tror helt klart kun Mathias er med da Falke ikke er klar endnu.
                          Falke bliver 3. målmand når han kan træne med bold igen men ikke før.
                          Skulle det uheldige ske en bliver skadet, så tror jeg de leder efter en kontrakt løs til at komme ind.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                            Helt enig.
                            Og det er stadig ikke for sent at hente en kontraktfri spiller.
                            Der er masser af kontraktfrie målmænd ..

                            Benjamin Kirsten ..
                            Sten Grytebust fra Aalesund
                            Thomas Villadsen
                            Lasse Staw fra Bodø/Glimt
                            Kenneth Udjus fra SK Brann
                            Niclas Højlund

                            Ja jeg har kun taget de nordiske med her .. og Kirsten ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Tror du der er nogen af dem der er med der kommer til at spille i foråret?

                              For det tror jeg ikke, Yao er den eneste der har en minimal mulighed for at spille i løbet af foråret.

                              At vi har en 3. målmand med er i tilfælde af der skulle ske noget på turen hvor den ene kommer til skade eller noget. 7-9-13.

                              Jeg tror helt klart kun Mathias er med da Falke ikke er klar endnu.
                              Falke bliver 3. målmand når han kan træne med bold igen men ikke før.
                              Skulle det uheldige ske en bliver skadet, så tror jeg de leder efter en kontrakt løs til at komme ind.
                              Enig.

                              Jeg kunne forestille mig, at vi måske så lidt til Yao i foråret. Evt. en Weber / Raben med på bænken på yderste angrebsmandat og mulighed for lidt tid, hvis kampene tillader det.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Der er masser af kontraktfrie målmænd ..

                                Benjamin Kirsten ..
                                Sten Grytebust fra Aalesund
                                Thomas Villadsen
                                Lasse Staw fra Bodø/Glimt
                                Kenneth Udjus fra SK Brann
                                Niclas Højlund

                                Ja jeg har kun taget de nordiske med her .. og Kirsten ..
                                Ja, men er de bedre?

                                Og vil det ikke være sindsygt at smide endnu flere penge væk på en kort løsning?
                                Eller mulig kort løsning.

                                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                                Enig.

                                Jeg kunne forestille mig, at vi måske så lidt til Yao i foråret. Evt. en Weber / Raben med på bænken på yderste angrebsmandat og mulighed for lidt tid, hvis kampene tillader det.
                                Weber og Raben kommer klart an på hvordan foråret udvikler sig.

                                Ender vi med at spille med om 4. pladsen (7-9-13 og ønsketænkning) så tvivler jeg på de kommer ret meget ind.
                                Ender vi med at spille mellem 7 - 9 så kan de sagtens komme ind og få 15 - 20 minutter hist og her.

                                Comment

                                Working...
                                X