Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart til forårssæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
    jeg glæder mig til at se izunna og vores angreb og så frygter jeg hver gang modstanderen kommer ned på vores halvdel...... bliver en nervepirrende sæson uden det store at spille om ( 5-8 position ) wow
    Syv point til 3. Pladsen .... Vi skal have lidt tur i den ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Har vi nogensinde haft 3 målmænd der alle var klar til suppeniveau? Er det "normale", både her og i andre klubber, at man har en 1. keeper, en reserve der er ok, og et ungt talent, der helst aldrig skal i kamp. Og det er vel grundlæggende hvad vi har nu, hvis vi hiver en fra ungdomsrækkerne op, i tilfælde af en skade.

      Mvh

      MaxHH
      Men derudover er vores aktuel 1. målmand anerkendt som superligaens absolut dårligste, den 2. målmand er anerkendt for ikke at have Superliga-niveau og begge vil forlade klubben i sommeren. Så hvorfor ikke at hente ind en mere (som 1. eller 2. målmand) allerede nu. Nu skal vi ja hente til mindst to nye i sommeren og har desuden en problematisk situation i hele foråret.
      Last edited by andlox; 04-02-2016, 23:21.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        stadig en 3. Keeper der ikke er i truppen pt... Og har vi overhovedet en der er god nok på U holdene?
        Til at være 3. keeper...? ja, det vil jeg tro. Det ér trods alt en reserve for reserven, og ikke en position der har ret stor chance for at komme i kamp.

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Men derudover er vores aktuel 1. målmand anerkendt som superligaens absolut dårligste, den 2. målmand er anerkendt for ikke at have Superliga-niveau og begge vil forlade klubben i sommeren. Så hvorfor ikke at hente ind en mere (som 1. eller 2. målmand) allerede nu. Nu skal vi ja hente til mindst to nye i sommeren og har desuden en problematisk situation i hele foråret.
          Jeg vil tro det er økonomi. Vi har bundet os til en utvivlsom dyr aftale med Koval, og betaler både Falkesgaard og Tørnes suppeløn... Vi KUNNE naturligvis hente en mere... men er det ikke tåbelige penge at bruge, i en halvsæson der bare skal overstås? Ikke mindst hvis de ser mere i Koval end han har vist indtil nu, og regner med at han kan levere en bedre præstation i foråret end i efteråret...?

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Jeg vil tro det er økonomi. Vi har bundet os til en utvivlsom dyr aftale med Koval, og betaler både Falkesgaard og Tørnes suppeløn... Vi KUNNE naturligvis hente en mere... men er det ikke tåbelige penge at bruge, i en halvsæson der bare skal overstås? Ikke mindst hvis de ser mere i Koval end han har vist indtil nu, og regner med at han kan levere en bedre præstation i foråret end i efteråret...?

            Mvh

            MaxHH
            er spillerne egentligt ikke forsikrede således at såfremt de er langtidsskadede så godtgøres deres arbejdsløn? Eller er det kun ved invaliditet?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #36
              Hvis I vil følge lidt med i drengenes tur til Tyrkiet, så har OB overtaget ugeavisens instagram fra i dag og en uge frem

              https://www.instagram.com/ugeavisenodense/

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Til at være 3. keeper...? ja, det vil jeg tro. Det ér trods alt en reserve for reserven, og ikke en position der har ret stor chance for at komme i kamp.

                Mvh

                MaxHH
                Som dengang hvor man smed Emil Ousager ind i en EuroLeague kamp og havde Tom Sterobo på bænken?
                Eller som da Razda blev kastet i ilden i foråret?

                Javel...det sker ikke særligt tit, men man er sgu nødt til at være beredt, hvis man mener noget med dét at ville lege med i øverste halvdel af superligaen.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #38
                  Leif fra Stiften kan fortælle, at Mathias Würtz, Kristian Veber, Hasan Kurucay og Yao Dieudonne er i flyet til Tyrkiet.
                  Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                  Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Jeg vil tro det er økonomi. Vi har bundet os til en utvivlsom dyr aftale med Koval, og betaler både Falkesgaard og Tørnes suppeløn... Vi KUNNE naturligvis hente en mere... men er det ikke tåbelige penge at bruge, i en halvsæson der bare skal overstås? Ikke mindst hvis de ser mere i Koval end han har vist indtil nu, og regner med at han kan levere en bedre præstation i foråret end i efteråret...?

                    Mvh

                    MaxHH
                    Hvad nu hvis andlox havde skrevet Fall..? ;-)
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Som dengang hvor man smed Emil Ousager ind i en EuroLeague kamp og havde Tom Sterobo på bænken?
                      Eller som da Razda blev kastet i ilden i foråret?

                      Javel...det sker ikke særligt tit, men man er sgu nødt til at være beredt, hvis man mener noget med dét at ville lege med i øverste halvdel af superligaen.
                      Og så holder vi også niveauet til træning...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        er spillerne egentligt ikke forsikrede således at såfremt de er langtidsskadede så godtgøres deres arbejdsløn? Eller er det kun ved invaliditet?
                        Jeg tror man KAN forsikre sig på den måde... men jeg tror ikke det er alle der gør det. Det ville jo være en pænt stor post på budgettet...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Som dengang hvor man smed Emil Ousager ind i en EuroLeague kamp og havde Tom Sterobo på bænken?
                          Eller som da Razda blev kastet i ilden i foråret?

                          Javel...det sker ikke særligt tit, men man er sgu nødt til at være beredt, hvis man mener noget med dét at ville lege med i øverste halvdel af superligaen.
                          Og det vil vi... men næppe i denne halvsæson. Den skal, som jeg ser det, bare overstås, og så henter vi ind når kontrakterne udløber til sommer...

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Hvad nu hvis andlox havde skrevet Fall..? ;-)
                            Hvis vi havde rigeligt med angribere på kontrakt, ville jeg have svaret det samme... men situationen i angrebet ér en smule tyndere, så der ville en kort kontrakt til Fall, eller en anden transferfri angriber, give bedre mening. Men som jeg også har skrevet, det er ikke tvingende nødvendigt at hente en angriber, da vi har folk der kan spille positionen, hvis vi mister en af de to startere på pladsen... ligesom vi har en til keeperpladsen, hvis vi mister en starter på den.

                            Jeg tror ikke på at vi vil eller kan ret meget i denne halvsæson... og derfor tror jeg på at vi kører igennem med det vi har, og omgrupperer op til sæsonstart til sommer.

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                              Leif fra Stiften kan fortælle, at Mathias Würtz, Kristian Veber, Hasan Kurucay og Yao Dieudonne er i flyet til Tyrkiet.
                              Tillykke til de unge knægte, var det ikke sådan at bla. Desler gjorde et godt indtryk på trænerne dengang?

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Og det vil vi... men næppe i denne halvsæson. Den skal, som jeg ser det, bare overstås, og så henter vi ind når kontrakterne udløber til sommer...

                                Mvh

                                MaxHH
                                Ligesom efteråret "nemt" lige kunne køres igennem med 2 kampklare målmænd ;-) ;-) ;-)

                                Jeg synes personligt, det er at lege med lidt med ilden...jeg kan bedre acceptere kun 2 kvalitetsangribere, for man kan trods alt nemmere smide en midtbanemand på toppen, end man kan smide samme mand på mål.

                                ...og hvor tit har vi ikke hørt den der med "jamen, der er ikke så mange kampe i foråret, så det skal nok gå..." - hvorefter det viste sig, at det overhovedet ikke gik.
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X