Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart til forårssæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Kampreferat

    http://www.ob.dk/artikel/temperament...-bosniere.aspx

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    KN om kampen

    http://www.ob.dk/artikel/temperament...-bosniere.aspx

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg giver ikke en skid for de her træningskampe. De sidste mange år har vi jo været fantastiske i de her kampe, hvorefter vi alligevel er faldet fuldstændig sammen når sæsonen startede..

    Der er stadigvæk to uger, og forhåbentligt får de finpudset de sidste ting, og forhåbentligt finder AK og Festersen rytmen sammen, så de er klar til at bombe d. 26.
    Har vi været fantastiske i træningskampene de sidste mange år??

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg giver ikke en skid for de her træningskampe. De sidste mange år har vi jo været fantastiske i de her kampe, hvorefter vi alligevel er faldet fuldstændig sammen når sæsonen startede..

    Der er stadigvæk to uger, og forhåbentligt får de finpudset de sidste ting, og forhåbentligt finder AK og Festersen rytmen sammen, så de er klar til at bombe d. 26.
    Det er godt nok ikke den oplevelse jeg sidder med, er lige ved at sige tværtimod... Jeg er dog enig så langt at jeg heller ikke tager resultaterne i disse testkampe for ret meget...

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Gir heller ikke det store for træningskampe, men det bekymrer mig at meget tyder på, at spillet på modstanderens banehalvdel halter. Vores forsvar er tydeligvis stadig under en værdig standard, så vi er afhængige af at vi stadig får scoret en masse mål. Jeg tror dog på det hjælper når kampene begynder at tælle. Dejligt Desler ser ud til at være i hopla

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg giver ikke en skid for de her træningskampe. De sidste mange år har vi jo været fantastiske i de her kampe, hvorefter vi alligevel er faldet fuldstændig sammen når sæsonen startede..

    Der er stadigvæk to uger, og forhåbentligt får de finpudset de sidste ting, og forhåbentligt finder AK og Festersen rytmen sammen, så de er klar til at bombe d. 26.
    Overbevist! Jeg kommer til kampen at opleve det.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Jeg giver ikke en skid for de her træningskampe. De sidste mange år har vi jo været fantastiske i de her kampe, hvorefter vi alligevel er faldet fuldstændig sammen når sæsonen startede..

    Der er stadigvæk to uger, og forhåbentligt får de finpudset de sidste ting, og forhåbentligt finder AK og Festersen rytmen sammen, så de er klar til at bombe d. 26.

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Du har ret. OBs udligning kom f'resten på et straffe begået mod Falk, men det var bare sløjt forsvarsspil af bosnieren fremfor en god aktion af nr 9
    Godt så, så er alt jo som det plejer.��

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Det kan vel kun betyder at vi med den opstart rykker ned, vi er jo elendige, kan ingenting, mangler alt. Jeg er også sikker på at det Falks skyld.
    ������������
    Du har ret. OBs udligning kom f'resten på et straffe begået mod Falk, men det var bare sløjt forsvarsspil af bosnieren fremfor en god aktion af nr 9

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    Det kan vel kun betyder at vi med den opstart rykker ned, vi er jo elendige, kan ingenting, mangler alt. Jeg er også sikker på at det Falks skyld.
    ������������

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Og resten af kampen i overtal uden at score .. Ender 1-1

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    1-1
    Fester på straffe. De andre har fået født kort

    Leave a comment:


  • OB4fan
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Det har mildest talt været en sløj forårsopstart. Men som altid er det svært at vurdere og bedømme holdet uden at have set dem i kamp.
    Puha, ja! Man kan sg* godt blive lidt smånervøs, især fordi mange af de andre hold, bl.a. VFF og Hobro har virket stærke i deres testkampe.. :-/

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Det har mildest talt været en sløj forårsopstart. Men som altid er det svært at vurdere og bedømme holdet uden at have set dem i kamp.

    Leave a comment:


  • OB4fan
    replied
    1-0 til Brijeg ved pausen. OBs spil virker kønsløst. Festersen har haft en afslutning indenfor rammen.#sportfyn #obdk

    Leave a comment:

Working...
X