Og Graulund står of siger ar han virkelig tror falk havner i BIF. Men han siger dog også han håber for OB at de får forlænget eller sælger ham til udlandet
Men man kan sige - foran 4-1 SKAL de altså være dygtige nok til at holde føringen hjem til slutfløjtet, hvis de mener, de har noget at gøre i Superligaen....det har de pt. ikke, i mine øjne.
Næste kamp i dag: I optakten har der været bragt et interview med Nicolaj Jørgensen....pludselig er jeg glad for, at han ikke kom til OB. Jeg var blevet stiktosset, hvis en OB-spiller åbenlyst havde sagt på åben tv-skærm, at motivationen ikke altid var til stede til kampene mod de "små" hold (ordret brugte han ordet "kampgejsten" i stedet for motivation). Så kunne han bare blive bænket resten af sin kontrakt-tid ud.
Det kunne så også ses i dag da han reelt ikke var med i første halvleg ... og så endte den 0-0 ... Måske motivation/kampgejst havde gjort forskellen ..
Skidt for Hobro kun at få 4-4 efter at have været foran 4-1 mod de nærmeste rivaler ... 4 min inde i overtiden ..
Vild kamp!
Men man kan sige - foran 4-1 SKAL de altså være dygtige nok til at holde føringen hjem til slutfløjtet, hvis de mener, de har noget at gøre i Superligaen....det har de pt. ikke, i mine øjne.
Næste kamp i dag: I optakten har der været bragt et interview med Nicolaj Jørgensen....pludselig er jeg glad for, at han ikke kom til OB. Jeg var blevet stiktosset, hvis en OB-spiller åbenlyst havde sagt på åben tv-skærm, at motivationen ikke altid var til stede til kampene mod de "små" hold (ordret brugte han ordet "kampgejsten" i stedet for motivation). Så kunne han bare blive bænket resten af sin kontrakt-tid ud.
Skidt for Hobro kun at få 4-4 efter at have været foran 4-1 mod de nærmeste rivaler ... 4 min inde i overtiden ..
Ja, de har lidt modvind på cykelstierne i den har halvsæson, mister 3 point til AGF på skrivebordet (anket igen, ved det), mister en hjemmesejr over Esbjerg på et forkert dømt straffe og så i dag. Har lidt ondt af dem, men de er ikke døde endnu og da slet ikke hvis Ove tiltræder i pausen, men selv om jeg har lidt ondt af dem, så er det da ikke et hold der vil blive savnet i suppen.
Van Burens mål til 1-1 mod BIF kan vise sig at blive 600-650.000 værd for os, hvis FCM kan tage mindst en uafgjort mod AGF (de fører 1-0 i pausen). Så slutter vi som 6'er inden landsholdspausen, og når tv-pengene blliver delt ud efter denne runde (plus at vi holder os inden for målsætningen).
Leave a comment: