Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 15/16

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kaspernon
    replied
    Så blev Wieghorst lige fortid i Aarhus, overraskende alligevel...

Twitter skal nok blive underholdene i dag, de første jokes dukker allerede op...

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Det er fanme lækkert, at det er så længe siden man har hørt en OB'er sige det..

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...kke-fra-start/

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Hobro taber 2-0 uden at have et skud på mål. Og for den sags skyld "off target".. i følge livescore..

Ikke nogen god debut til Ove Peeee

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Og Graulund står of siger ar han virkelig tror falk havner i BIF. Men han siger dog også han håber for OB at de får forlænget eller sælger ham til udlandet

Leave a comment:

• sjn
    replied
    I onside kommer en Superliga spiller i studiet og fortæller han stopper karrieren. Kunne det måske være HHA ? :)

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Vild kamp!

Men man kan sige - foran 4-1 SKAL de altså være dygtige nok til at holde føringen hjem til slutfløjtet, hvis de mener, de har noget at gøre i Superligaen....det har de pt. ikke, i mine øjne.

Næste kamp i dag: I optakten har der været bragt et interview med Nicolaj Jørgensen....pludselig er jeg glad for, at han ikke kom til OB. Jeg var blevet stiktosset, hvis en OB-spiller åbenlyst havde sagt på åben tv-skærm, at motivationen ikke altid var til stede til kampene mod de "små" hold (ordret brugte han ordet "kampgejsten" i stedet for motivation). Så kunne han bare blive bænket resten af sin kontrakt-tid ud.
    Det kunne så også ses i dag da han reelt ikke var med i første halvleg ... og så endte den 0-0 ... Måske motivation/kampgejst havde gjort forskellen ..

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Skidt for Hobro kun at få 4-4 efter at have været foran 4-1 mod de nærmeste rivaler ... 4 min inde i overtiden ..
    Vild kamp!

Men man kan sige - foran 4-1 SKAL de altså være dygtige nok til at holde føringen hjem til slutfløjtet, hvis de mener, de har noget at gøre i Superligaen....det har de pt. ikke, i mine øjne.

Næste kamp i dag: I optakten har der været bragt et interview med Nicolaj Jørgensen....pludselig er jeg glad for, at han ikke kom til OB. Jeg var blevet stiktosset, hvis en OB-spiller åbenlyst havde sagt på åben tv-skærm, at motivationen ikke altid var til stede til kampene mod de "små" hold (ordret brugte han ordet "kampgejsten" i stedet for motivation). Så kunne han bare blive bænket resten af sin kontrakt-tid ud.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Skidt for Hobro kun at få 4-4 efter at have været foran 4-1 mod de nærmeste rivaler ... 4 min inde i overtiden ..
    Ja, de har lidt modvind på cykelstierne i den har halvsæson, mister 3 point til AGF på skrivebordet (anket igen, ved det), mister en hjemmesejr over Esbjerg på et forkert dømt straffe og så i dag. Har lidt ondt af dem, men de er ikke døde endnu og da slet ikke hvis Ove tiltræder i pausen, men selv om jeg har lidt ondt af dem, så er det da ikke et hold der vil blive savnet i suppen.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    I aften er den så gal igen med de tåber. Og det er begge hold.

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Det er en flot opbakning bif har i Herfølge i aften... Men det er så også i deres egen baghave.

Leave a comment:

• manner
    replied
    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...hobro-traener/

så gled "klub"manden på ferie resten af året.....

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Van Burens mål til 1-1 mod BIF kan vise sig at blive 600-650.000 værd for os, hvis FCM kan tage mindst en uafgjort mod AGF (de fører 1-0 i pausen). Så slutter vi som 6'er inden landsholdspausen, og når tv-pengene blliver delt ud efter denne runde (plus at vi holder os inden for målsætningen).

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rliga-runde-11

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Superligaen er nu underlig somme tider. Sønderjyske udklassere os. For så derefter ar blive tæsket i Aalborg :p

Leave a comment:

• manner
    replied
    Jeg håber Kent er på visit i Ålborg og ser hvordan der bliver klasket til Haderslev 😇 Nu er den 5-0 efter 60 min.

Leave a comment:

Working...
X