Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 15/16

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Jeg har sgu ondt af dem. Først fucker de selv op i et system, der til gengæld også er designet til at skabe fuck-ups (jeg kan afsløre, at i medicinalindustrien, så havde kastet et ondt blik på det system, der kræver registreringer flere steder og dermed større risiko for at der sker fejl).
    Og så bliver de klart bortdømt på det straffe. Det værste er faktisk ikke fejldommen; det kan jeg forstå sker, men hvordan kan dommeren forsvare den efterfølgende, når han ser den på TV? Er det bare mine øjne, der er skruet forkert på i dag, eller er det ikke klokkeklart brystet han spiller den med? Bolden skifter ikke retning ud for armen.
    Det er fordi at dommeren er en arrogant nar, og et curling barn der er vant til at få sin vilje! poul sindssyg Hansen og graulund var tossede på dommeren i aftes
    Last edited by guldtilob; 29-09-2015, 11:28.

Leave a comment:

• jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det er blevet hverdag for Hobro. Nu har de ikke stolpe ind mere. I aften blev de så snydt af dommeren i overtiden.
    Jeg har sgu ondt af dem. Først fucker de selv op i et system, der til gengæld også er designet til at skabe fuck-ups (jeg kan afsløre, at i medicinalindustrien, så havde kastet et ondt blik på det system, der kræver registreringer flere steder og dermed større risiko for at der sker fejl).
    Og så bliver de klart bortdømt på det straffe. Det værste er faktisk ikke fejldommen; det kan jeg forstå sker, men hvordan kan dommeren forsvare den efterfølgende, når han ser den på TV? Er det bare mine øjne, der er skruet forkert på i dag, eller er det ikke klokkeklart brystet han spiller den med? Bolden skifter ikke retning ud for armen.

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg anser bundholdene - heriblandt Hobro - som større konkurrenter til OB, end midterholdene - større konkurrenter i kampen om at undgå nedrykning. Var det svar nok?
    Ja det var svar nok. Tak.

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Hvorfor mener du at det er en fordel at Hobro bliver trukket 3 point? Vi ligger i et tæt midterfelt hvor AGF er en konkurrent
    Jeg anser bundholdene - heriblandt Hobro - som større konkurrenter til OB, end midterholdene - større konkurrenter i kampen om at undgå nedrykning. Var det svar nok?

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Sgu flere ringe kendelser i denne runde. Fx schwartz kunne godt have fået rødt. Når bangsgaard får rødt for en der er mildere.

Men hva sker der lige for Bille efter 2-2 målet løbe ud til fansene og drille en øl som jubelscene
    Meget kan man sige om ham. Men det syntes jeg sgu var ret cool lavet

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    Ja det var skidt set. Og meget uheldigt for Hobro at han ikke dømmer hands på George tror jeg det er, der smider sig ned i skudet og faktisk har hånd på udenfor feltet, lige ud for dommeren. Disse KÆMPE og afgørende fejl, sker dog i mine øjne heldigvis ikke så tit, og kan ikke luges helt væk. Det ville kræve for meget video. Men en challenge til hvert hol i en kamp kunne man jo godt bruge.

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Sgu flere ringe kendelser i denne runde. Fx schwartz kunne godt have fået rødt. Når bangsgaard får rødt for en der er mildere.

Men hva sker der lige for Bille efter 2-2 målet løbe ud til fansene og drille en øl som jubelscene
    Ja, det så jeg også

Leave a comment:

• sjn
    replied

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Det er blevet hverdag for Hobro. Nu har de ikke stolpe ind mere. I aften blev de så snydt af dommeren i overtiden.

Leave a comment:

• RASH
    replied
    I dag lider jeg med Hobro, hold kæft noget svineri! Dommerne laver simpelthen for mange fejl, og med de penge der er i fodbold, så er det bare ikke godt nok. Vi må ha' indført brug af video nu!

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Ærgerligt, at kampe skal afgøres på skrivebordet.
    Men i skrivende stund er det vel OB's held, at Hobro bliver fratrukket 3 points.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ge-dom/5751739
    Hvorfor mener du at det er en fordel at Hobro bliver trukket 3 point? Vi ligger i et tæt midterfelt hvor AGF er en konkurrent

Leave a comment:

• Venze
    replied
    Man kan jo så undre sig over om Jacob Nielsen talte sandt om han ikke viste noget før kampen, men sjovt nok på hjemvejen at man lige fik lyst til at tjekke op på en spiller fra modstanderens hold. Man skal jo vise fair-play på banen, så skal man vel også uden for banen som klub. Så hvis han ikke har rent mel i posen. Så burde AGF vel også have fået straf, ved ikke at få tildelt de 3 point.

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Ærgerligt, at kampe skal afgøres på skrivebordet.
    Men i skrivende stund er det vel OB's held, at Hobro bliver fratrukket 3 points.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ge-dom/5751739

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Silly season: VFF foran mod AAB

Det ender med, at der er 2 point fra 6.pladsen til nedrykning og det er ikke til OBs fordel!

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Vi er åbenbart ikke det eneste hold, der har det svært i "udlandet": http://www.bold.dk/nyt/hoejers-perle...-ud-af-pokalen

Leave a comment:

Working...
X