Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen sæson 15/16
Collapse
X
-
-
Har lige løbet søerne rundt i København uden tanke for at Parken var ved at blive tømt men nøj en sløj omgang FCK fans man så .. Ingen fest eller smil ...
Leave a comment:
-
Først sikrede Sønderjyske sig Europa da AaB mistede point. Og nu de minimum sikret bronze da BIF tabte idag. Vildt flot af Sønderjyske må man sige
Leave a comment:
-
Spalvis gider slet ikke Aab her i foråret. Han er faldet totalt igennem.
Leave a comment:
-
Bum bum rødt til både spalvis og lyng. Så slal festersen jo bare score "5" kasser i de sidste 2 kampe også er han liga topscorer :p
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægMan får vel ikke minus for at tabe:-) hvis der kun var to hold i Ligaen, så Ville FCK vinde den med 9 point, mod SE´s 0
Men prøv at lave "regnestykket" - lad os lege, at SønderjyskE nu havde vundet de tre kampe mod FCK i stedet for omvendt, så havde FCK 9 points færre og SønderjyskE 9 points flere ;-)
Det ville give SønderjyskE en større margin på førstepladsen end FCK har lige pt. ned til SønderjyskE.
Nå men...det var blot for lige at pointere SønderjyskE's flotte præstation henover sæsonen...de tre kampe de to hold i mellem har været det "vi" normalt omtaler som "6-points-kampe" :-)
Og ja - jeg er imponeret over SønderjyskE. Det giver håb og tro for mindre klubber, og klubber med langt mindre budgetter end FCK. Ligesom da AaB løb med mesterskabet, trods meget lille budget.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJa, det er det.
Hvis jeg husker rigtigt, så har FCK vundet 3 kampe mod SønderjyskE. Det er 18 points i forskel mellem de to...og FCK fører kun med...hvad...7 points?
Leave a comment:
-
Hold da maule AGF-EfB er en skidt kamp. GF fører 1-0 efter 41min. efter en grov fejl af Hagelskjær i en clearing
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægSå vandt Sønderjyske sgu igen igen. Det sgu en vild sæson de har gang i
Hvis jeg husker rigtigt, så har FCK vundet 3 kampe mod SønderjyskE. Det er 18 points i forskel mellem de to...og FCK fører kun med...hvad...7 points?
Leave a comment:
-
Så vandt Sønderjyske sgu igen igen. Det sgu en vild sæson de har gang i
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet har været en offentlig hemmelighed, at de gerne ville af med ham. Der var samtaler med andre trænere, da Right To Dream-projektet ville købe sig ind i Randers.
Det er KONGEtåbeligt. Han er en af ligaens bedste håndværkere, og de burde lægge sig fladt ned og give ham hvad, og hvem, han ville ha'.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægColin Todd stopper til sommer i Randers. Det kunne godt komme til at gøre ondt på dem.
Colin Todd udtaler omkring uroen, der har været:
"Selvom vi alle gerne havde været foruden disse hændelser, kan jeg helt ærligt sige, at ingen enkelt hændelse har udløst denne gensidige aftale"
Er jeg den eneste, der læser det som, at han er blevet træt af udviklingen generelt? Uroen omkring Keller-Borring var ikke udløsende i sig selv, men som en del af en voksende utilfredshed med bestyrelsen? Det har virket som om bestyrelse og træner i Randers FC ikke har været helt enige i løbet af 2016.
Det er KONGEtåbeligt. Han er en af ligaens bedste håndværkere, og de burde lægge sig fladt ned og give ham hvad, og hvem, han ville ha'.
Leave a comment:
-
Colin Todd stopper til sommer i Randers. Det kunne godt komme til at gøre ondt på dem.
Colin Todd udtaler omkring uroen, der har været:
"Selvom vi alle gerne havde været foruden disse hændelser, kan jeg helt ærligt sige, at ingen enkelt hændelse har udløst denne gensidige aftale"
Er jeg den eneste, der læser det som, at han er blevet træt af udviklingen generelt? Uroen omkring Keller-Borring var ikke udløsende i sig selv, men som en del af en voksende utilfredshed med bestyrelsen? Det har virket som om bestyrelse og træner i Randers FC ikke har været helt enige i løbet af 2016.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNr. 1: de er på udebane - her har de ikke spillet nær så imponerende. Nr. 2: Med resultatet i dag regner alle mesterskabet for endeligt sat på plads - om ikke andet, så fordi FCK slutter af med hele bunden på stribe: Hobro (hjemme), Esbjerg (ude) og AGF (hjemme). Jeg håber det kunne få tappet lidt motivation.
(Jeg tror stadig vi taber, det er ikke det. Men alligevel)
Leave a comment:
Leave a comment: