Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 15/16

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FØJ for et monsterpres FCK kommer med i starten af kampen mod FCM...2-0 efter 10 min. Jeg frygter allerede vores kamp mod dem i næste weekend
    Nr. 1: de er på udebane - her har de ikke spillet nær så imponerende. Nr. 2: Med resultatet i dag regner alle mesterskabet for endeligt sat på plads - om ikke andet, så fordi FCK slutter af med hele bunden på stribe: Hobro (hjemme), Esbjerg (ude) og AGF (hjemme). Jeg håber det kunne få tappet lidt motivation.

Leave a comment:

• manner
    replied
    FØJ for et monsterpres FCK kommer med i starten af kampen mod FCM...2-0 efter 10 min. Jeg frygter allerede vores kamp mod dem i næste weekend

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Sindsyg kamp i Aalborg. Duncan udligner lige før uret runder de 90. Brænder straffe kort tid efter. AaB score så inde i overtiden. Også score AGF's keeper Steffen Rasmussen da lige ril 2-2 efter hjørne endnu længere inde u overtiden. Hold da fast for en afslutning 😳😳😳

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Det her er en af grundene til at jeg HADER fck.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...a-mesterskabet

Håber så meget de taber mesterskabet til lige meget hvilken anden klub.

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Nej, men første gang i Europa gruppespil og en kamp hvor de kan spille sig videre . Og kun godt 6000 biletter solgt , det er sgu sølle
    Du erindrer slet ikke OBs kampe i Europa, og hvordan de i gruppespillet spillede på et stadion, der ikke engang var halvt fyldt i kampen mod Lens...og OB havde skam muligheden for at gå videre...så skulle vi ikke lige kigge lidt på os selv, inden vi peger fingre af andre? ;-)

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Esbjergs fans er utilfredse med afskeden med HHA... Kan jeg egentlig godt forstå, når nu hele byen var inviteret til netop afskedskamp...

(Kan godt høres og dels ses, trods anti-adblock)
    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/esbjerg-fans-utilfredse-kalder-det-afskedskamp/

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Vi havde da heller ikke selv udsolgt til vores Europa kampe :)
    Nej, men første gang i Europa gruppespil og en kamp hvor de kan spille sig videre . Og kun godt 6000 biletter solgt , det er sgu sølle

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Vi havde da heller ikke selv udsolgt til vores Europa kampe :)

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Ha ha den usmagelige vestjyske bastard fra Herning/Ikast har mere end svært ved at sælge biletter til kampen mod Club Brugge .. De skulle ligge inde med ca 3000 , og er begyndt ringe rundt til samarbejdspartnere osv og tilbyde dem til under halv pris ...

En sølle klub med nogle sølle fans ..,

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Så takker den kære HHA sgu af for de falske striber idag. Al det man husker han gjorde for OB i sin OB tid

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Det kan blive et stærkt team. Jeg tror Glen kan gøre Agf til tophold på langt sigt.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det er lidt sjovt at han bliver fyret efter en sejr. Men så må det jo betyde at beslutningen var taget for flere dage siden. Nu har nu træner hele vinteren til at forme holdet.
    weakhorse? Ja han er klar til at blive landsholds træner nu hvis det skulle friste DBU. Ps. Er IKKE et rygte
    Tja lidt spøjst , men kontrakten med Glen var skrevet under inden kampen i går

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Det er lidt sjovt at han bliver fyret efter en sejr. Men så må det jo betyde at beslutningen var taget for flere dage siden. Nu har nu træner hele vinteren til at forme holdet.
    weakhorse? Ja han er klar til at blive landsholds træner nu hvis det skulle friste DBU. Ps. Er IKKE et rygte

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    hvad mon odds er på Guld-Glenn og Hjulemanden 🏆🎄
    Fik allerede sidste uge at vide at Glen var på plads så spil på ham

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Så blev Wieghorst lige fortid i Aarhus, overraskende alligevel...

Twitter skal nok blive underholdene i dag, de første jokes dukker allerede op...
    hvad mon odds er på Guld-Glenn og Hjulemanden 🏆🎄

Leave a comment:

Working...
X