Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen sæson 15/16
Collapse
X
-
-
FØJ for et monsterpres FCK kommer med i starten af kampen mod FCM...2-0 efter 10 min. Jeg frygter allerede vores kamp mod dem i næste weekend
Leave a comment:
-
Sindsyg kamp i Aalborg. Duncan udligner lige før uret runder de 90. Brænder straffe kort tid efter. AaB score så inde i overtiden. Også score AGF's keeper Steffen Rasmussen da lige ril 2-2 efter hjørne endnu længere inde u overtiden. Hold da fast for en afslutning 😳😳😳
Leave a comment:
-
Det her er en af grundene til at jeg HADER fck.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...a-mesterskabet
Håber så meget de taber mesterskabet til lige meget hvilken anden klub.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNej, men første gang i Europa gruppespil og en kamp hvor de kan spille sig videre . Og kun godt 6000 biletter solgt , det er sgu sølle
Leave a comment:
-
Esbjergs fans er utilfredse med afskeden med HHA... Kan jeg egentlig godt forstå, når nu hele byen var inviteret til netop afskedskamp...
(Kan godt høres og dels ses, trods anti-adblock)
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/esbjerg-fans-utilfredse-kalder-det-afskedskamp/
Leave a comment:
-
Ha ha den usmagelige vestjyske bastard fra Herning/Ikast har mere end svært ved at sælge biletter til kampen mod Club Brugge .. De skulle ligge inde med ca 3000 , og er begyndt ringe rundt til samarbejdspartnere osv og tilbyde dem til under halv pris ...
En sølle klub med nogle sølle fans ..,
Leave a comment:
-
Så takker den kære HHA sgu af for de falske striber idag. Al det man husker han gjorde for OB i sin OB tid
Leave a comment:
-
Det kan blive et stærkt team. Jeg tror Glen kan gøre Agf til tophold på langt sigt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægDet er lidt sjovt at han bliver fyret efter en sejr. Men så må det jo betyde at beslutningen var taget for flere dage siden. Nu har nu træner hele vinteren til at forme holdet.
weakhorse? Ja han er klar til at blive landsholds træner nu hvis det skulle friste DBU. Ps. Er IKKE et rygte
Leave a comment:
-
Det er lidt sjovt at han bliver fyret efter en sejr. Men så må det jo betyde at beslutningen var taget for flere dage siden. Nu har nu træner hele vinteren til at forme holdet.
weakhorse? Ja han er klar til at blive landsholds træner nu hvis det skulle friste DBU. Ps. Er IKKE et rygte
Leave a comment:
Leave a comment: