Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Interview med Bach Bak om fremtiden, og hans karriere.

    Jeg kunne ikke lade være med at studse over, at han bliver spurgt om sine bedste trænere, og skamroser Glen, men ikke nævner sin nuværende træner (og kommende chef) Thorup med ét ord. Det kan de ikke være alt for tilfredse med oppe i direktionen.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...er-overrasket/
    Det er da muligt at bold.dk har opdateret artiklen siden du læste den:
    "Jess Thorup nåede jeg kun at spille fem kampe under, og det er for lidt til at bedømme ham på"

    Der er (desværre) ikke rigtig noget splid at komme efter der.

    Derudover er det nu et tab for dansk fodbold, at vi ikke længere kan tale om højre back Bach Bak. Det er sjældent vi har så gode navne i superligaen.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Interview med Bach Bak om fremtiden, og hans karriere.

    Jeg kunne ikke lade være med at studse over, at han bliver spurgt om sine bedste trænere, og skamroser Glen, men ikke nævner sin nuværende træner (og kommende chef) Thorup med ét ord. Det kan de ikke være alt for tilfredse med oppe i direktionen.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...er-overrasket/
    Last edited by Onkel Riffel; 16-06-2016, 15:01.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    FCK er økonomisk så langt foran resten af ligaen, at et skridt fremad vil ikke bringe FCM tættere på FCK, men blot distancere sig længere fra f.eks. OB.

    MvT
    Mjaa, det mener jeg nu ikke. Et budget på 120 mio/år for FCK; et budget på 65-80 mio/året (nogle kilder siger mere). Et hold som Brøndby ligger angiveligt på ca 90 mio/året. Så langt er de ikke fra FCK. FCM tog jo mesterskabet ved at gøre deres transferarbejde godt og hente dyre spillere, men spillere der blev profiler. Så med lidt flere penge og fortsat høj hitrate på deres transfers tror jeg godt de kan matche FCK på sigt.

    Jeg mener også at en stærkere konkurrence i toppen vil gøre det nemmere for OB at matche de tunge drenge i toppen.

    Med ondt skal ondt bekæmpes!

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Det er nok noget vi er uenige om, men jeg vil på et eller andet plan byde enhver økonomisk fordel, der tilfalder en af førsteudfordrerne til FCK, velkommen.
    FCK er økonomisk så langt foran resten af ligaen, at et skridt fremad vil ikke bringe FCM tættere på FCK, men blot distancere sig længere fra f.eks. OB.

    MvT

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Stadig fryd.
    Det er nok noget vi er uenige om, men jeg vil på et eller andet plan byde enhver økonomisk fordel, der tilfalder en af førsteudfordrerne til FCK, velkommen.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Men det har jo været semikendt længe og afhængigt af om Silkeborg rykkede op igen ..
    Stadig fryd.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Men det har jo været semikendt længe og afhængigt af om Silkeborg rykkede op igen ..

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Fryd!

    http://aoh.dk/artikel/fcm-mister-hovedsponsor

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Lad os da ikke håbe det. Det er deres talenter der rent faktisk leverer, og alle deres Smartodds-spillere der følger med som det tynde øl. Sparv er i mine øjne den eneste, af deres importerede udenlandske spillere, jeg for alvor synes har været en berigelse.
    jeg er overordnet enig i at deres talenter naturligvis skal føres bedre frem end tilfældet har været de senere år. Det er mest den økonomiske "unfair play" jeg håber de må opgive, hvor de bruger ressourser som de ikke har men får kæmpe underskud dækket af den "glade onkel Benham". Det er talenterne der er taberne i jagten på succesen

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    så er virkeligheden måske også ved at ramme FCM igen igen. Talenterne skal have chancen, og med afgange og karrierestop hos nogen markante personligheder (Anderson, Jim Larsen, Sisto m.fl.) ligener det måske at den økonomiske virkelighed rammer igen...jeg håber

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-have-chancen/
    Lad os da ikke håbe det. Det er deres talenter der rent faktisk leverer, og alle deres Smartodds-spillere der følger med som det tynde øl. Sparv er i mine øjne den eneste, af deres importerede udenlandske spillere, jeg for alvor synes har været en berigelse.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    så er virkeligheden måske også ved at ramme FCM igen igen. Talenterne skal have chancen, og med afgange og karrierestop hos nogen markante personligheder (Anderson, Jim Larsen, Sisto m.fl.) ligener det måske at den økonomiske virkelighed rammer igen...jeg håber

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-have-chancen/

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Harmet Singh! FCM har fået Harmet Singh! FCM har...nåeh. Ok. Så kan vi høre den her i stedet: https://www.youtube.com/watch?v=eYO1-gGWJyo

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Men det skulle ikke undre mig, at der kommer så meget run på for at få Sistos underskrift her til sommer, at prisen kan ende deroppe - vel at mærke, hvis Sisto fortsætter sit forår på et niveau som han havde i efteråret og som han også viste mod Man U. Der er MANGE penge i Engelsk fodbold. Vanvittigt mange penge.

    Altså...for 115 mio kr måtte man for min skyld købe hele OB's start-11er...ja faktisk også bænken med!
    Han er MAX..... Max det halve værd... Nok nærmere 30-40 som også er mange penge. Men får FCM et skidt forår og ikke den store succes på landsholdet vil de altså få svært ved at sælge ham til de vilde priser

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Altså...for 115 mio kr måtte man for min skyld købe hele OB's start-11er...ja faktisk også bænken med!
    Der er jeg så ikke helt enige med dig.
    En del af dem måtte de godt.
    Kunne nok godt finde en start 11'er de kunne få for 115 millioner, men er ikke sikker på at jeg vil af med mange af de unge, vores angribere og målmand.

    Pt. har vi prøvet at finde en god målmand i 4-5 år, det magter jeg ikke vi skal igennem igen.

    Jeg tror da faktisk heller ikke vi kan få en ordentlig start 11'er plus bænk for 115 millioner.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Sisto vurderes af avis til 115 mill kroner

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-sisto/5984209
    Men det skulle ikke undre mig, at der kommer så meget run på for at få Sistos underskrift her til sommer, at prisen kan ende deroppe - vel at mærke, hvis Sisto fortsætter sit forår på et niveau som han havde i efteråret og som han også viste mod Man U. Der er MANGE penge i Engelsk fodbold. Vanvittigt mange penge.

    Altså...for 115 mio kr måtte man for min skyld købe hele OB's start-11er...ja faktisk også bænken med!

    Leave a comment:

Working...
X