Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg er naturligvis spændt på, hvordan det kommer til at gå ham....han er uden tvivl rusten. Meget rusten. Men formår de at få ham op i gear, så har de altså en klassespiller i ham - også selvom niveauet måtte være dalet.

    Det er fantastisk for Superligaen som helhed, at man formår at tiltrække et navn som Van der Vaart til ligaen. Det kan løfte rigtigt meget på den lange bane!
    https://docs.google.com/viewerng/vie...%2520VAART.doc

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Jeg er naturligvis spændt på, hvordan det kommer til at gå ham....han er uden tvivl rusten. Meget rusten. Men formår de at få ham op i gear, så har de altså en klassespiller i ham - også selvom niveauet måtte være dalet.

    Det er fantastisk for Superligaen som helhed, at man formår at tiltrække et navn som Van der Vaart til ligaen. Det kan løfte rigtigt meget på den lange bane!

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    God lir, og jeg griner min røv i laser, han kommer til at floppe og fcm bløde penge.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
    Sidder lige og følger med i BTs Live Blog fra FCMs præsentation... HOLD! NU! KÆFT! Hvor har alle andre end FCM fans dog ondt i røven over den transfer!!?!?!
    Det er sgu da super fedt at hente Van der Vaart til ligaen!!! Det er sgu da større end da OB hentede Djemba-Djemba - og han var sgu da super god i ligaen!
    Jeg kan altså ikke få ondt i røven over, at de henter VdV. Det bliver da sjovt at se hvordan det kommer til at gå.
    Enig! Folk har så ondt i røven, og det er ret sjovt. Jeg tror han flopper, men super fedt at have ham i ligaen!

    Mht. Djemba-Djemba, så er Van Der Vart et langt større navn, eneste forskel er at Djemba kom i hans absolutte bedste fodboldalder til OB (27 år) og VdV er i sit absolutte efterår af hans karriere (Snart 33).

    Leave a comment:


  • MESSI_FAN
    replied
    Sidder lige og følger med i BTs Live Blog fra FCMs præsentation... HOLD! NU! KÆFT! Hvor har alle andre end FCM fans dog ondt i røven over den transfer!!?!?!
    Det er sgu da super fedt at hente Van der Vaart til ligaen!!! Det er sgu da større end da OB hentede Djemba-Djemba - og han var sgu da super god i ligaen!
    Jeg kan altså ikke få ondt i røven over, at de henter VdV. Det bliver da sjovt at se hvordan det kommer til at gå.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Han skal nok kunne bidrage med noget, men der er godt nok mange faktorer som spiller ind.

    Jeg er mest spændt på om FCM kan få ham i form, og om han kan motiveres nok i Superligaen. Jeg tvivler.. Han har været virkelig dårlig i en lang periode nu, og kan man ikke blive udtaget til truppen hos Real Betis, så har jeg bestemt også min tvivl om hvorvidt han kan gøre sig gældende på et top 3 hold i Superligaen.

    50/50. Får de ham igang er det kæmpe stort for Midtjylland, så får de en fantastisk spiller - Selvfølgelig rigtig godt for Superligaen. Dejligt med nogle store navne.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...piller-onsdag/

    Bum bum. Hvis det er sandt. Stort navn. Ja mange skriver allerede han bliver et flop. Ja manden er i karrierens efterår. 'En stadig burde kunne sælge en del trøjer. Trække nogle mennesker på stadion og hvis han kommer i form og kommer ordentlig ind på holdet. Så har han sgu stadig noget at bidrage med

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Steinlein er bare en charmetrold. Det billede er SÅ sjovt!

    https://twitter.com/HansenKenn/statu...254528?lang=da

    MvT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Så røg Sisto til Celta Vigo.. Så fik de klamme ulve lige 40-45 mill i kassen

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Imponerende hvis de kan hente ham, men mon ikke han bare er inde og se lidt fodbold imens han besøger hans kæreste?
    I følge bold.dk forhandler de

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...van-der-vaart/

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Imponerende hvis de kan hente ham, men mon ikke han bare er inde og se lidt fodbold imens han besøger hans kæreste?

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    van der Vaart er i FCM på visit... det vil alligevel liiiige lidt et scoop, hvis de henter ham!

    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...-van-der-vaart

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Sisto ser ud til at skulle til Spanien - Celta Vigo.

    Iflg. artiklen er klubberne enige om en pris på 40 mio kr. Indrømmet - jeg synes, det lyder af et lavt beløb. Men okay...det er jo ikke England han ryger til, hvor de bruger astronomiske summer til tider. Lavt beløb? Jo, jeg synes, han er en af de få spillere i DK, der hvis alt klapper for ham, kan tage det til højder, som meget, meget få vil kunne. Jeg ser et kæmpe potentiale i ham, og han er med afstand det største talent i dansk fodbold.

    Valget af klub, tænker jeg til gengæld er helt rigtig. Jeg tror, han får masser af spilletid i en stærk liga, og fortsætter han sin udvikling, så skal vi også nok se de helt store klubber have deres fangarme ude efter ham.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...erklub/6206174

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Det er da muligt at bold.dk har opdateret artiklen siden du læste den:
    "Jess Thorup nåede jeg kun at spille fem kampe under, og det er for lidt til at bedømme ham på"

    Der er (desværre) ikke rigtig noget splid at komme efter der.

    Derudover er det nu et tab for dansk fodbold, at vi ikke længere kan tale om højre back Bach Bak. Det er sjældent vi har så gode navne i superligaen.
    Jeg er helt 100 på, at den sætning ikke stod der i første omgang. Den var på twitter med Hashtagget #FCM, så der er sikkert én der lige har givet dem et hip. Men som Anglicantian siger det: Selvfølgelig har han trænet rigeligt under Thorup til at kunne udtale sig om ham.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Det er da muligt at bold.dk har opdateret artiklen siden du læste den:
    "Jess Thorup nåede jeg kun at spille fem kampe under, og det er for lidt til at bedømme ham på"

    Der er (desværre) ikke rigtig noget splid at komme efter der.

    Derudover er det nu et tab for dansk fodbold, at vi ikke længere kan tale om højre back Bach Bak. Det er sjældent vi har så gode navne i superligaen.
    Hehe, Bak har trænet under Thorup siden Juli '15, selvfølgelig har han da rigeligt at sige om manden, hvis han da ville.

    Det er mere bemærkelsesværdigt at det eneste han siger er, at han ikke har noget at sige.

    Leave a comment:

Working...
X