Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Herre øv
    Ja det stinker godt nok... men så lad da dem bruge energi på det, det skulle ikke være første gang suppe-kampene går i ged så...
    Vi har dem 22/11, måske vi kan være heldige at det bliver et "fuck dem, det er ikke et KBH-hold" kampprogram"... så de ikke får ekstra hvile...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Herre øv

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Så gik de sgu i EL efter en sejr hjemme på 1-0 over southampton.....det sgu imponerende

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mon ikke at de gange AK spiller sammen med Fester vi vil kunne se en forskel. Og hvis Emil(hvis han stadig er her) og hjælper lidt til kunne det blive pænt ok
    De resterende spillere skal jo også forstå, hvordan de skal placere sig, når et pres begyndes, da der jo opstår et tomt område bag presset. Det håber vi, at KN kan finde ud af at lære spillerne

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Enig. Jeg synes rigtig mange gange at Falk og Fester forsøger at etablere et pres, men der bliver bare ikke fulgt op af de andre og så er arbejdet af de to spildt, da det jo ofte først er 3. eller evt. 4. manden, der vinder pres-situationen endeligt.

    Har faktisk også lagt mærke til at Falk af og til skælder ud på spillerne omkring sig, når de ikke følger op på hans pres.
    Mon ikke at de gange AK spiller sammen med Fester vi vil kunne se en forskel. Og hvis Emil(hvis han stadig er her) og hjælper lidt til kunne det blive pænt ok

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg har tænkt det samme mange mange gange. Og har simpelthen ikke svaret.
    Men når Emil og Zohore er på banen ligner det ikke at vi kommer i nærheden af det de kan
    Enig. Jeg synes rigtig mange gange at Falk og Fester forsøger at etablere et pres, men der bliver bare ikke fulgt op af de andre og så er arbejdet af de to spildt, da det jo ofte først er 3. eller evt. 4. manden, der vinder pres-situationen endeligt.

    Har faktisk også lagt mærke til at Falk af og til skælder ud på spillerne omkring sig, når de ikke følger op på hans pres.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Så de første 45 minutter af SH - FCM i går aftes.

    Man kan synes hvad man vil om FCM konstruktionsmæssigt og fodboldetisk - men spillemæssigt er de i min optik lysår foran de andre hold i ligaen. Det er mig en gåde at andre hold ikke er i stand til at være så aggressive i 90 minutter som FCM. Hver gang der er boldtab starter presset omgående fra 2-3 spillere og det er intenst og vedvarende og i 5 ud af 6 pressituationer fik de SH til at miste bolden hurtigt eller blive presset til at lave en ligegyldig aflevering. Den stil lukker jo bare modtanderen ned i store del af kampen.

    Jeg synes simpelthen det er imponerende af dem og samtidig skuffende af de andre danske hold. Teknisk set er mange af spillerne ikke bedre end på de andre top 6 hold i SL. Indstillingen er bare meget bedre og fysikken er i top. Faldt lige over denne kommentar fra Kian Hansen:

    " - Man må sige, at der bliver løftet nogle kilo herovre i England. De var nogle jern hele bundtet, og jeg er helt færdig. Jeg tror, vi har det alle sådan, at det var en rigtig hård fysisk kamp, men vi støttede hinanden over alt på banen, og jeg synes, at vi især i første halvleg også var rigtig godt med spillemæssigt,"

    Det er mig en gåde at OB ikke satser noget mere på fysikken - næsten alle fodboldspillere på dette niveau kan med den rette fysiske træning blive "nogle jern" - hvorfor er OB og superligaen bag ud på det parameter? Er indstillingen lidt for lad?
    Jeg har tænkt det samme mange mange gange. Og har simpelthen ikke svaret.
    Men når Emil og Zohore er på banen ligner det ikke at vi kommer i nærheden af det de kan

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Så de første 45 minutter af SH - FCM i går aftes.

    Man kan synes hvad man vil om FCM konstruktionsmæssigt og fodboldetisk - men spillemæssigt er de i min optik lysår foran de andre hold i ligaen. Det er mig en gåde at andre hold ikke er i stand til at være så aggressive i 90 minutter som FCM. Hver gang der er boldtab starter presset omgående fra 2-3 spillere og det er intenst og vedvarende og i 5 ud af 6 pressituationer fik de SH til at miste bolden hurtigt eller blive presset til at lave en ligegyldig aflevering. Den stil lukker jo bare modtanderen ned i store del af kampen.

    Jeg synes simpelthen det er imponerende af dem og samtidig skuffende af de andre danske hold. Teknisk set er mange af spillerne ikke bedre end på de andre top 6 hold i SL. Indstillingen er bare meget bedre og fysikken er i top. Faldt lige over denne kommentar fra Kian Hansen:

    " - Man må sige, at der bliver løftet nogle kilo herovre i England. De var nogle jern hele bundtet, og jeg er helt færdig. Jeg tror, vi har det alle sådan, at det var en rigtig hård fysisk kamp, men vi støttede hinanden over alt på banen, og jeg synes, at vi især i første halvleg også var rigtig godt med spillemæssigt,"

    Det er mig en gåde at OB ikke satser noget mere på fysikken - næsten alle fodboldspillere på dette niveau kan med den rette fysiske træning blive "nogle jern" - hvorfor er OB og superligaen bag ud på det parameter? Er indstillingen lidt for lad?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ja jo - men med nederlaget på hjemmebane så var de så godt som ude, var nok det jeg prøvede at sige....
    Nåh okay

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De er da lige røget ud her til aften ??!!?!
    ja jo - men med nederlaget på hjemmebane så var de så godt som ude, var nok det jeg prøvede at sige....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    tja nu røg de jo faktisk ud før kampen mod os ;)

    - men fuck det de røg ud
    De er da lige røget ud her til aften ??!!?!

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Er jeg den eneste der er LYKKELIG over de er røget ud???

    Karma for at score 20 sek før tid mod OB bitchezzzzzzz
    tja nu røg de jo faktisk ud før kampen mod os ;)

    - men fuck det de røg ud

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Er jeg den eneste der er LYKKELIG over de er røget ud???

    Karma for at score 20 sek før tid mod OB bitchezzzzzzz

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    afløseren for Sisto er måske fundet....er vi måske så heldige at han er væk fra heden inden vi skal til Herning om 14 dage

    http://www.bold.dk/nyt/fcm-koeber-australsk-kant

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    I går var én af de mere pinlige fodboldkampe jeg nogensinde har set...

    FCM kunne ikke få noget spil, eller noget pres til at hænge sammen. Med bare lidt mere held eller skarphed var Lincoln Red Imps FC (fra Gibraltar!) kommet fra Herning med 1-1. De er en slags Gibraltars Hobro, med halvamatører, bare lige en 2-300 pladser længere nede af klubranglisten.

    Hvis det er niveauet, så får de prygl i næste runde. Man kunne slet, slet ikke genkende den kværnende maskine fra sidste sæson. Bedste mand var (og de var kommentatorene enige med mig i) Sviachenko i midterforsvaret!

    Og så var der så stille på stadion, at de fik en tur til Farum til at lyde som Fenerbache-Galatasaray, selvom de trods alt var 5.200 på stadion. (Som forsvarende mestre! I CL-kvalen!)

    Edit: Lincoln Red Imps FC er nr 454 på UEFAs klubrangliste. Det er 3. sidst.
    Nu skal vi ikke selv pege fingre. Mod Panathinaikos have vi 10.000 tilskuere, dvs. kun 2/3 fyldt, mod et hold som er væsentligt bedre og lyder mere bekendt i folks øre, samt at det var længere fremme i kvalen, hvor betydningen var væsentlig større.

    Men ellers enig, ikke imponerende af FCM, og ja de var faktisk heldige med ikke at komme derfra med 1-1, da Lincoln var det hold som havde største chancer i slutfasen.

    Men som jeg har skrevet i en anden tråd, så tror jeg at FCM kan få svært ved at ende i top 3 i år i superligaen. De har solgt Sli, de sælger formegentlig Sisto, og måske også Erik S. Derudover er der kæmpe uro i klubben, som har medført at deres træner stoppede, samtidig med at flere andre i staben gerne vil væk. Også er det altid svært at følge trop efter en så god sæson, specielt for et hold som ikke er vant til at ligge i toppen sæson efter sæson (ala FCK). Plus de skal ud og spille i Europa (formegentlig), som de heller ikke har været vant til. Jeg vil sige at jeg vil være overrasket og dybt imponeret, hvis de ender i top 2 i år.

    Leave a comment:

Working...
X