Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Stærk blog fra Søren Højlund om FCM, moderne fodbold og opskruede billetpriser.

    Det er skammeligt, at man pelser sine fans på den måde. 750 kr for en udebanebillet, og 500 kr oven i et sæsonkort?

    http://www.tipsbladet.dk/blog/soeren...riet-paa-heden
    Vi talte netop denne uge omkring frokostbordet om, at danske klubber faktisk havde sænket priserne lidt, hvilket jeg fandt sympatisk. FCM går så den anden vej.

    Søren Højlund har helt ret. Duncan Drasco, der er formand for Manchester United Supporters Trust, har også en god pointe (http://www.united.no/nyhetsarkiv/pro...jon-i-herning/) - her oversat til norsk: – Klubber må akseptere at de ikke selger billetter på et normalt konkurransemarked. Siden fanlojalitet innebærer at hver klubb i realitetener et monopol, bør klubbene heller ikke ikke følge vanlige normer for tilbud- og etterspørsel"
    Det er jo lige netop der udfordringen er: At klubber opfører sig som om der er normalt udbud og efterspørgsel, men reelt har fans jo intet andet sted at gå hen. Man kan stemme med fødderne og blive væk, men så ender det med en sport, der er lige så kønsløs som håndbold.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Stærk blog fra Søren Højlund om FCM, moderne fodbold og opskruede billetpriser.

    Det er skammeligt, at man pelser sine fans på den måde. 750 kr for en udebanebillet, og 500 kr oven i et sæsonkort?

    http://www.tipsbladet.dk/blog/soeren...riet-paa-heden

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Slik og Chips

    http://tipsbladet.dk/blog/oliverokst...mutter-fra-fcm

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...l-united-kamp/ ja lidt skal man da betale for en billet

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    En Liverpool-sympatisør, der håber at Man United giver slag til et dansk hold... Du har godt nok ikke meget til overs for FCM
    Lige præcis! Hvis jeg skal vælge hvem af de to hold der skal tabe, vil jeg til hver en tid vælge FCM!

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg tror ikke det er Van Gaals United de skal møde. Hvis det er, har de måske en lille chance, men jeg tror han er fyret inden. Og så får de slag. Dejligt.
    En Liverpool-sympatisør, der håber at Man United giver slag til et dansk hold... Du har godt nok ikke meget til overs for FCM

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Så trak de sgu United i EL. Puha, et bjerg der skal bestiges der.
    Det bliver en walk over for FCM :P

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Så trak de sgu United i EL. Puha, et bjerg der skal bestiges der.
    Jeg tror ikke det er Van Gaals United de skal møde. Hvis det er, har de måske en lille chance, men jeg tror han er fyret inden. Og så får de slag. Dejligt.

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Så trak de sgu United i EL. Puha, et bjerg der skal bestiges der.

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Jeg kan jo kun støtte op om det.

    Og er bare super tilfreds med at DK får nogle point, så det ikke kun er 1-3 der kommer i europa, men 4 pladsen også har en chance, og hvem ved, måske mere om nogle år.

    Det er så lang tid siden DK har leveret i Europa, og så er det super fint der kommer lidt point hjem igen.
    Så kan alle haters'ne sidde og råbe op om alt muligt.

    Men de kan bare tage at stikke deres hoved op hvor solen ikke skinner.
    Det er altså 3 sæson i træk at vi har et hold videre efter jul (Aab sidste år, De falske striber året før). Synes nu ikke vi har underpræsteret så meget

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Da puljen blev trukket tænkte man at de nok kun fik point mod Legia og hjemme mod Brugge. Napoli er et CL hold i EL, så de tæller ikke rigtigt med. Man må sige det er godt gået, omend Legia blot er en skygge af sig selv i forhold til sidste år.
    Indtil de tre nedslagtninger sidste sæson, så havde vi ellers haft overhånd mod Brugge, så godt at se at dansk fodbold igen kan matche belgisk klubfodbold.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Flot af FCM, ligesom var det sidste år hvor det var EFB der gik videre fra deres gruppe? dejligt at det er andre klubber der kan trække læsset end de der københavnere som medierne jo er så forelsket i

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg tror, jeg skrev noget om det tidligere i den her tråd - og blev "haglet ned" efterfølgende...men jeg tør godt igen:
    Ligegyldigt hvor meget jeg end ikke kan li' FCM, så har jeg alligevel respekt for, at de formår at gå videre fra den gruppe. Det kunne være rart at prøve med OB en dag...måske inden man (læs: Jeg) bliver ALT for gammel.

    Nu sidder jeg og krydser alt hvad krydses kan. Jeg håber at Liverpool trækker FCM, for jeg skal jeg godt nok til Heden og støtte LFC! (hvilket nok bliver utroligt svært at få billet til)
    Jeg kan jo kun støtte op om det.

    Og er bare super tilfreds med at DK får nogle point, så det ikke kun er 1-3 der kommer i europa, men 4 pladsen også har en chance, og hvem ved, måske mere om nogle år.

    Det er så lang tid siden DK har leveret i Europa, og så er det super fint der kommer lidt point hjem igen.
    Så kan alle haters'ne sidde og råbe op om alt muligt.

    Men de kan bare tage at stikke deres hoved op hvor solen ikke skinner.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Jeg tager nu også hatten af for FCM.

    En gruppe hvor man inden de begyndte mente de ville ende op med 6 nederlag, så er det alligevel vildt nok at gå videre.

    Og samtidig vinde over Brügge og spille uafgjort, som slog alle danske hold godt og grundigt sidste år.
    Jeg tror, jeg skrev noget om det tidligere i den her tråd - og blev "haglet ned" efterfølgende...men jeg tør godt igen:
    Ligegyldigt hvor meget jeg end ikke kan li' FCM, så har jeg alligevel respekt for, at de formår at gå videre fra den gruppe. Det kunne være rart at prøve med OB en dag...måske inden man (læs: Jeg) bliver ALT for gammel.

    Nu sidder jeg og krydser alt hvad krydses kan. Jeg håber at Liverpool trækker FCM, for jeg skal jeg godt nok til Heden og støtte LFC! (hvilket nok bliver utroligt svært at få billet til)

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Ja det er da flot, men øv...

    Leave a comment:

Working...
X