Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied

    Leave a comment:


  • lasselsh
    replied
    Rømer spillede den dårligste kamp, jeg har set nogen spille de sidste 10 år :D

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied


    Leave a comment:


  • spfisk
    replied
    Forhelvede Mata!!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Og bum.. Så er Pione 50 mill værd igen

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Historisk ringe Manchester United hold, hmmm...

    Memphis og Blind er VM-bronzevindere. Schneiderlin, der kommer ind fra bænken, er fransk A-landsholdsspiller. Mata har spillet over 150 PL-kampe for Chelsea og Manchester United.

    Romero er så vidt jeg ved 1. keeper for Argentina. Herrera og Martial er dygtige unge spillere, og Carrick + Smalling behøves dårligt nævnes med deres store erfaring.

    Der var da en del unge spillere med, men det skyldtes vel mere at man tog let på opgaven? Materialet er måske ikke fantastisk, men dårligere er det sgu heller ikke.

    Flot kamp af FCM, det skal jo også med.
    Med "historisk ringe" mente jeg, historisk ringe kørende....for jeg synes absolut spillermaterialet er til stede til noget mere end det, de viser pt.

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    På mange måder har du ret. Blind og Memphis vil jeg dog stadig betegne som talenter, og Memphis er jo en skygge af sig selv. Men selvom der var gode spillere, så er det vel i United målestok stadig et ringe hold, hvis du kigger på hvad de har stillet med før i tiden. Ud over Material, Blind og Smalling så er de andre rigtig dårligt kørende.
    Jeg vil nu sætte spørgsmåltegn ved om Blind er et talent. 25 år, +30 landskampe, +100 kampe for Ajax og halvanden sæson for Manchester United. Derudover er jeg sådan set enig i, at det er et ringe United-hold. Når man tænker på at United har vundet over halvdelen af mesterskaberne i Premier League, så er dette hold godt nok langt fra netop det.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Historisk ringe Manchester United hold, hmmm...

    Memphis og Blind er VM-bronzevindere. Schneiderlin, der kommer ind fra bænken, er fransk A-landsholdsspiller. Mata har spillet over 150 PL-kampe for Chelsea og Manchester United.

    Romero er så vidt jeg ved 1. keeper for Argentina. Herrera og Martial er dygtige unge spillere, og Carrick + Smalling behøves dårligt nævnes med deres store erfaring.

    Der var da en del unge spillere med, men det skyldtes vel mere at man tog let på opgaven? Materialet er måske ikke fantastisk, men dårligere er det sgu heller ikke.

    Flot kamp af FCM, det skal jo også med.
    På mange måder har du ret. Blind og Memphis vil jeg dog stadig betegne som talenter, og Memphis er jo en skygge af sig selv. Men selvom der var gode spillere, så er det vel i United målestok stadig et ringe hold, hvis du kigger på hvad de har stillet med før i tiden. Ud over Material, Blind og Smalling så er de andre rigtig dårligt kørende.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Historisk ringe Manchester United hold, hmmm...

    Memphis og Blind er VM-bronzevindere. Schneiderlin, der kommer ind fra bænken, er fransk A-landsholdsspiller. Mata har spillet over 150 PL-kampe for Chelsea og Manchester United.

    Romero er så vidt jeg ved 1. keeper for Argentina. Herrera og Martial er dygtige unge spillere, og Carrick + Smalling behøves dårligt nævnes med deres store erfaring.

    Der var da en del unge spillere med, men det skyldtes vel mere at man tog let på opgaven? Materialet er måske ikke fantastisk, men dårligere er det sgu heller ikke.

    Flot kamp af FCM, det skal jo også med.
    Men når man kigger på hvordan Man Utd spiller med det materiale de har, så er det vel heller ikke ligefrem et fantastisk United hold der render rundt og spiller bold i øjeblikket.

    Bliver spændende om de vinder i aften, de må være STOR favoritter :)

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Historisk ringe Manchester United hold, hmmm...

    Memphis og Blind er VM-bronzevindere. Schneiderlin, der kommer ind fra bænken, er fransk A-landsholdsspiller. Mata har spillet over 150 PL-kampe for Chelsea og Manchester United.

    Romero er så vidt jeg ved 1. keeper for Argentina. Herrera og Martial er dygtige unge spillere, og Carrick + Smalling behøves dårligt nævnes med deres store erfaring.

    Der var da en del unge spillere med, men det skyldtes vel mere at man tog let på opgaven? Materialet er måske ikke fantastisk, men dårligere er det sgu heller ikke.

    Flot kamp af FCM, det skal jo også med.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Enig i at det var en flot præstation af dem. Som United mand var det selvfølgelig ikke fedt at se sin danske hadeklub tage sejren. Man kan som du siger glæde sig over at DK kommer på landkortet. Samtidig kan det måske give et prej, i den diskussion der tidligere har været om den danske liga er på niveau med Championship. Jeg syntes endnu en gang dette beviser at danske hold, kan spille op mod PL hold, ihvertfald på hjemmebane.

    Når du siger det er et historisk ringe Man U hold, så kan jeg kun give dig ret. Men det hold Man U stillede med igår er jo så langt fra det bedste hold de kan stille. Der var jo flere spillere med som almindelige danske fodbold fans ikke kender. Uniteds reserver har tit tabt kampe de burde vinde, både i Carling cuppen, CL og FA Cuppen, så det er ikke noget nyt. Men lige præcis det hold, altså de 11 der gik på banen mod FCM, ja det er et historisk ringe Man U hold. Men stiller de med den bedste start 11´er om en uge, så bliver FCM blæst væk.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Det er nemt at komme her bagefter og sige det, men...jeg sagde til sønnike i går eftermiddags, at jeg troede at FCM ville vinde 2-1, da vi talte om, hvordan kampen endte.

    Den kamp var et stort dilemma for mig, som OB- og LFC-fan. Hvem skulle man holde med? Hvis nogen? INGEN! :D

    Blev grebet lidt af stemningen undervejs i kampen, så jeg er åbenbart mere træt af ManU end af FCM. Og så er der også den der charme ved fodbold, hvor de små driller de store - det er jo vel præcis det, der fænger allermest ved fodbold (udover flot spil)? Det er det i hvert fald hos mig.

    Det er et historisk ringe ManU hold vi ser pt., og skal de slås af et dansk hold samlet, er det vel netop nu, det skal ske? I langt de fleste tilfælde vil et dansk hold aldrig lege kispus med ManU som jeg faktisk syntes FCM gjorde i går. Sejren var i mine øjne fuldt fortjent, og måske endda et mål eller to for lille. Jeg ville med realismen i behold aldrig så meget som antyde, at FCM ville kunne blive den samlede vinder over de to kampe. NU - jeg tror faktisk, de kan gøre det. ManU skal i hvert fald lige steppe godt op nu, hvis de vil videre i Euro League, ellers løber FCM altså med den ære.

    Jeg anerkender sgu FCMs indsats og sejr, og det at de lige fik lille Danmark og dansk fodbold sat på landkortet for en stund.
    Last edited by obforever; 19-02-2016, 07:39.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Ja, så slog de fandeme et blodfattigt United-hold på hjemmebane. Stærk præstation må man sige.

    Håber virkelig ikke, at de går videre. Både fordi jeg afskyer den lorteklub, men også fordi at folk ville sætte spørgsmålstegn ved, om det er større end Miraklet.
    ja det var sgu godt.....men godt nok også et forfærdeligt dårligt united hold. Større end miraklet er og bliver det på ingen måde. Og videre er de jo trods alt ikke endnu.

    Jeg glæder mig over resultatet - primært fordi jeg smed et par hundrede på fcm sejr

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Ja, så slog de fandeme et blodfattigt United-hold på hjemmebane. Stærk præstation må man sige.

    Håber virkelig ikke, at de går videre. Både fordi jeg afskyer den lorteklub, men også fordi at folk ville sætte spørgsmålstegn ved, om det er større end Miraklet.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Stærk blog fra Søren Højlund om FCM, moderne fodbold og opskruede billetpriser.

    Det er skammeligt, at man pelser sine fans på den måde. 750 kr for en udebanebillet, og 500 kr oven i et sæsonkort?

    http://www.tipsbladet.dk/blog/soeren...riet-paa-heden
    Det ER skammeligt - helt enig.

    ...og man kunne have håbet på, at der ikke havde været i nærheden af udsolgt til aftenens kamp.

    Men nu blev der jo udsolgt...på meget få minutter endda (så vidt jeg husker) - så det handler vel om udbud og efterspørgsel?
    Det kan jo også diskuteres, om det er rimeligt, at man fx. skal give op til 950 kr for at komme til at opleve Bruce Springsteen i Parken til sommer? Men lur mig, om ikke der bliver hurtigere udsolgt til den koncert, end man kan nå at tælle til 100?

    Da OB var i Euro League for få år siden, var der et ramaskrig af den anden verden, da nogle af billetpriserne ramte op mod de små 300 kr. - der var der langt fra udsolgt til kampene - men var prisen fair? Tjo...det handler jo om det produkt, man tilbyder. Fodbold ER bare en del af underholdningsbranchen, om vi kan li' det eller ej.

    Og nu sidder jeg her og nyder min morgenkaffe, iført den smukkeste LFC-trøje - og tro mig: Havde FCM trukket LFC til den kamp, der bliver spillet i aften, så havde jeg snildt betalt de 750 kr som en billet koster. Ikke for at se FCM...men for at opleve mine engelske helte live.

    Mener man det virkelig alvorligt...altså virkelig alvorligt...at priserne er skammelige - så er der kun én ting at gøre: At blive væk!
    Så længe folk ikke gør det, så har man ikke ramt toppen af galskab endnu.

    En anden sammenligning:
    For få år siden var jeg et smut i Hamborg for at se mine tyske "helte" HSV spille mod bundproppen 1. FC Köln. Jeg måtte spendere 85 Euro (men så sad jeg så også pisse godt!) for en billet. Det er noget, der ligner 600 kr for en kamp i Bundesligaen. Så herhjemme skal vi i OB bare være glade for, at vi, iført de smukke striber, kan få lov at se "topfodbold" for en flad 50'er.

    Leave a comment:

Working...
X