Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
146 results in 0.0322 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Det er nemt at være bagklog, men havde han scoret kunne det jo også være noget der kunne få Emil igang igen. Så jeg syntes det var den rigtige beslutning...
Leave a comment:
-
Rødt i 70' min
Mål i 74' min
Så tvivler på det var straffe...
Leave a comment:
-
Sammenligning af vores angribere:
-Thomas Dalgaard: topscore sidste år med 18 mål, 1 mål pr 158 minut.
-Dvalishvili 'Lado': Over hele hans...
Leave a comment:
-
-
Han var meget dårlig i BIF efter min mening.
Var heldig han fik lang snor i mange kampe hvor han faktisk spillede elendigt....
Leave a comment:
-
Kunne der ikke være nogen i den Ukrainske liga vi kunne få til OB? Klubbernes økonomi må vel være brudt sammen i takt med landet falder fra hinanden.
Leave a comment:
-
Nogen der ved hvad man skal gøre hvis ens (print-selv) billetter man har bestilt ikke blev sendt til min email.. Jeg kan ihvertfald ikke finde dem. (og...
Leave a comment:
-
Troels 'vandt' da kampen taktisk selv om vi var ramt af mange skader var holdet sat rigtig op. Endnu en skade kom i kampen og manden der bliver skiftet...
Leave a comment:
-
Hvis man kunne stemme på træneren havde jeg gjort det. Men ellers Azer Busuladeezeisizxic
Leave a comment:
-
Nok det dummeste jeg længe har hørt. Uden den nuværende ledelse er der langt langt mindre penge.
Har efterhånden sagt det nogle gange før,...
Leave a comment:
-
Hvem har pisset på din sukkermad eller er det bare den tid på måneden?...
Leave a comment:
-
-
Jeg så kampen fra stadion.
Vil blot nævne at Diarra ud over at spille godt idag, også var meget bedre til at kommunikere og især kalde på bolden....
Leave a comment:
-
Leave a comment: