Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det der med at komme ud af den østeuropæiske mafia, det er ikke noget man bare lige sådan gør... Hvis bare alle dele af kroppen stadig fungerer, så skal vi være tilfreds... :-)
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Superlækkert at have det på plads, så det fandme i form med ham!!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Så landede min nye awaytrøje med #13 Dvalishvili. I kan tro jeg er fin :-)
        Glæææææder mig til at se ham i kamp!

        MvT

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
          Hold da op en ringe notits. Virkelig dårligt sprogbrug.

          "OB's nye georgiske angriber Vladimir Dvalishvili har nu fået sin arbejds- og opholdstilladelse, så han for alvor kan begynde sit arbejde i Ådalen."
          For alvor? Har han arbejdet for sjov?

          "Dermed kan georgieren være inde i billedet til OB's næste kamp i Superligaen, hvor FCK kommer på besøg på TREFOR Park 31. august."

          Kan være? Han er vel inde i billedet, ellers skulle han jo ikke være i OB's trup. Ligesom alle andre professionelle i OB.


          "Dvalishvili kom til OB fra polske Legia Warszawa i slutningen af sidste år."

          Det har været en virkelig velbevaret hemmelighed. Og så kan det godt undre mig lidt, at det har taget så lang tid at få en arbejdstilladelse. Hvad mon han har lavet i mellemtiden?
          Hvem har pisset på din sukkermad eller er det bare den tid på måneden?

          Comment


            Du har lige pisset på min sukkermad, og "den tid på måneden" er fandme en lav måde at diskutere på.

            Det er en nyhed, som mange har ventet på, og som folk uden for OB også har interesse i. Så det ville klæde OB.dk, hvis de lige havde brugt et minuts penge på at kigge en så kort tekst igennem før de postede den.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
              Du har lige pisset på min sukkermad, og "den tid på måneden" er fandme en lav måde at diskutere på.

              Det er en nyhed, som mange har ventet på, og som folk uden for OB også har interesse i. Så det ville klæde OB.dk, hvis de lige havde brugt et minuts penge på at kigge en så kort tekst igennem før de postede den.
              Enig! Der sidder, altså folk og får penge for kommunikere ud til omverdenen, og så nytter det ikke noget, at det er fyldt med fejl.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Eftersom han ikke har måtte lave noget, er det vel egentligt fair nok at skrive at han for alvor kan komme igang.
                Tjo, det er jo en talemåde. Den er ikke helt velvalgt i denne tekst, og jeg ville aldrig have kommenteret på den alene. Men man kunne jo bare have skrevet "så han nu kan begynde sit arbejde i Ådalen".

                Comment


                  Det kan jeg så også godt give dig ret I.

                  Men det bliver rart at han kommer igang og ikke bare går rundt og hygger.

                  Comment


                    Lækkert så skal han bare igang med scoringerne så mit manager hold stiger i værdi 😜
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      For lige at fluekneppe, og fuldende artiklen:

                      "Dvalishvili kom tilOB fra polske Legia Warszawa i slutningen af sidste uge"

                      Hvornår er Onsdag blevet slutningen af ugen..?

                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Henvend dig til enhver offentlig instans og sig "kom i gang" og se om det hjælper. Lad mig hjælpe dig med at sige at det hjælper ikke en skid. Hold nu op med at kalde vores ledelse uprofessionel bare fordi de ikke bare lige kan knipse med fingrene og så er alt klart og godt. Det er træls at det er blevet normalen at man bare må svine klubben og spillere på det tyndeste grundlag fordi man kan.

                        I det meste af det offentlige, og jeg tænker også i denne sag, er der tonsvis af bunker med sager der hænger og det hele sker ikke bare lige fordi man indbetaler nogle penge. Som jeg husker det, kan det tage op til en måned (og selvfølgelig nogle gange meget længere) at få den arbejds-/opholdstilladelse, pt er der ikke engang gået en uge! JH og TB vil jo gerne have Lado træner og spiller lige så hurtige som vi vil og der bliver gjort det der skal gøres. Men det er nu engang sådan at vi bor i et land hvor man ikke, i hvert fald ikke officielt, hjælper sports udøvere hurtigere igennem systemet. Ej heller nye OB angribere selvom klub og dennes fans nok så gerne vil have det.

                        Velkommen til den virkelige verden.
                        Nu er det første gang at jeg har kaldt ledelsen uprofessionelle, men jeg ramte åbenbart et ømt punkt. Og jeg er egentlig enig med din generelle kritik.
                        Nu sidder jeg i den virkelige verden og arbejder rigtig meget sammen med diverse styrelser, og det HJÆLPER stortalent altid at tage fat i styrelser (hvis man selvfølgelig gøre det på en god og konstruktiv måde). Jeg har selv haft ansattes arbejdstilladelse og lignende liggende i styrelser, fordi ingen tog egenskab og fik lortet ekspederede videre. Og her hjælper en telefonipringning rigtig meget.
                        Så kritikken er reel, ikke på et tyndt grundlag og fra den virkelige verden.
                        Lado kunne måske ikke have fået lov til at spille Randers kampen, men han kunne have haft muligheden for at træne med tidligere. Og det er i min verden uprofessionelt af ledelsen, eller hvem som nu står for disse papirer, at man sidder og venter i stedet for at være lidt fremme i skoene.

                        Men en som nævnt er jeg ellers enig i din generelle kritik.

                        Comment


                          Nu kunne det vel være ligemeget om han kunne træne med når han har været 'hjemme' i Polen og klare de sidste ting i forbindelse med sin flytning grundet sit nye job (det her i OB).

                          Så at det kunne have gået en eller to dage hurtigere er sku da fløjtende ligegyldigt.

                          Og desuden så var der også en telefon opringning, da blev JH citeret for at sige i fredags, da han sagde at styrelsen ikke kunne se den bankoverførsel der var blevet lavet endnu.

                          Det regner jeg ikke med bare var noget JH gættede sig til.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Nu kunne det vel være ligemeget om han kunne træne med når han har været 'hjemme' i Polen og klare de sidste ting i forbindelse med sin flytning grundet sit nye job (det her i OB).

                            Så at det kunne have gået en eller to dage hurtigere er sku da fløjtende ligegyldigt.

                            Og desuden så var der også en telefon opringning, da blev JH citeret for at sige i fredags, da han sagde at styrelsen ikke kunne se den bankoverførsel der var blevet lavet endnu.

                            Det regner jeg ikke med bare var noget JH gættede sig til.
                            Lado var i Polen for at ordne ting, fordi han netop ikke måtte træne med. Og en dags træning eller to er åbenbart irrelevant med ens nye holdkammerater og for en spiller, som ikke er helt i topform? Der er var bare uenige.

                            OB havde overført nogle penge og styrelsen kunne ikke se dem. I lige præcis den situation kan man frembringe oplysninger, som kan speede processen op, men JH/OB sad og ventede. Jeg synes at OB skulle have mere aktive, så Lado kunne trænet med noget før. Det synes du ikke. Fred med det.

                            Comment


                              Tsk tsk ... og der hygges...

                              Comment


                                Er der nogle som har en flue til overs til mig? Jeg er også trængende
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X