Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveliga: OB-Esbjerg (18. August 2014) på Kanalsport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Dejlig læsning på en grå mandag...

    Jeg er sku sådan lidt... Har ALTID set noget stort i Diarra og han er virkelig skarp i forsvaret.
    Men... Hvem skulle han sætte af? DH og KL er fynske drenge og ser jo egentlig helst ikke en af dem på bænken fremfor Diarra, hvis det resulterer i at spilleren vil væk..
    Og LN.. Ja, ham er der sku ikke andre i superligaen der kan matche. Nok det bedste køb i OB i nyere tid..
    Jeg kan sagtens følge dig - men vi er altså et sted, hvor det stærkeste hold skal mønstres, i den overlevelseskamp denne sæson bliver. Lige pt. mener jeg ikke DH og KL er bedre, end at de må skiftes om den ene af de 3 CB pladser. Når det er sagt, så husker jeg også Hobro kampen, hvor Diarra virkeligt ikke så god ud i defensiven og blev totalt ignoreret i opspillet af resten af holdet. Jeg bemærker bare, at han var enddog meget rolig, kalkuleret og havde et flot overblik i sit CB spil for reserverne i dag. Han må banke på til en chance, i ligaen inden for en overskuelig fremtid, hvis det spil fortsætter.

    En lille "mente", enten har vores reserver fundet et meget høj niveau, eller også var EFBs ditto fornærmende ringe i dag, for de havde intet foruden de sidste 10 minutter, hvor de så udligner til 1-3. Er det sidst nævnte der er tilfældet, ja så kan overordnede vurdering og gisninger jo selvfølgelig ikke bruges til en døjt.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
      Jeg kan sagtens følge dig - men vi er altså et sted, hvor det stærkeste hold skal mønstres, i den overlevelseskamp denne sæson bliver. Lige pt. mener jeg ikke DH og KL er bedre, end at de må skiftes om den ene af de 3 CB pladser. Når det er sagt, så husker jeg også Hobro kampen, hvor Diarra virkeligt ikke så god ud i defensiven og blev totalt ignoreret i opspillet af resten af holdet. Jeg bemærker bare, at han var enddog meget rolig, kalkuleret og havde et flot overblik i sit CB spil for reserverne i dag. Han må banke på til en chance, i ligaen inden for en overskuelig fremtid, hvis det spil fortsætter.

      En lille "mente", enten har vores reserver fundet et meget høj niveau, eller også var EFBs ditto fornærmende ringe i dag, for de havde intet foruden de sidste 10 minutter, hvor de så udligner til 1-3. Er det sidst nævnte der er tilfældet, ja så kan overordnede vurdering og gisninger jo selvfølgelig ikke bruges til en døjt.
      Tror det er en blanding. Jeg synes vi spiller en god gang fodbold i dag, men jeg ville være bekymret, hvis jeg var EFB fan. Vi har meget mere talent blandt vores reserver end EFB har, og sådan som deres førstehold præstere nu, tror jeg de kommer til at ligge i bunden i denne sæson, for de har ikke meget at komme med fra reserverne. Men ja, det er jo kun godt for os.

      Comment


        #63
        Så lige 1. Halvleg nu her i genudsendelsen.
        Desler og Momo imponerer mig altså helt vildt... Også andre der gør det godt men de 2 skinner virkelig igennem...

        Comment


          #64
          Dessler var i særklasse vores bedste spiller i dag. Han minder på mange måder om Falk i sine vendinger og med sin teknik, måske ikke så god en-mod-en, men de redskaber han har, får ham til at ligne én, der gør at han skal spille på den centrale del af midtbanen frem for en klassisk 10'er.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
            Dessler var i særklasse vores bedste spiller i dag. Han minder på mange måder om Falk i sine vendinger og med sin teknik, måske ikke så god en-mod-en, men de redskaber han har, får ham til at ligne én, der gør at han skal spille på den centrale del af midtbanen frem for en klassisk 10'er.
            enig. Han minder for mig om en klassisk 8'er ligesom Azer.

            Comment


              #66
              Er det muligt at se kampen på nettet, eller er den gone?

              Comment


                #67
                Esbjerg har altså brugt 12 mill på 3 spillere i år efter at have solgt for små 15

                http://www.bold.dk/nyt/esbjerg-praes...stort-overskud

                dejligt at se at vi var deres reserver så overlegene i 80 min. De sidste 10 var vi lidt ramt af at TM, JBL og specielt Desler går ud.
                men nej hvor JJT imponerer mig på den korte tid han er inde. Han er altså også bare god jeg tror virkelig at han spiller sig tæt på holdet i næste sæson...

                håber ikke at LJ blev alt for skadet til sidst

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Er det muligt at se kampen på nettet, eller er den gone?
                  Kører på sidste min nu

                  Comment


                    #69
                    Jeg så kampen fra stadion.
                    Vil blot nævne at Diarra ud over at spille godt idag, også var meget bedre til at kommunikere og især kalde på bolden. Virkede til han tager (eller pålagt) lidt mere ansvar på de unges hold.
                    På stadion så jeg bl.a. Jesper Hansen og Troels Bech var der, men også Esbjergs Niels Frederiksen. Toppel var forbi og der sad også et par talentspejdere bl.a. fra FCN (dog uden at være sikker)

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
                      Jeg så kampen fra stadion.
                      Vil blot nævne at Diarra ud over at spille godt idag, også var meget bedre til at kommunikere og især kalde på bolden. Virkede til han tager (eller pålagt) lidt mere ansvar på de unges hold.
                      På stadion så jeg bl.a. Jesper Hansen og Troels Bech var der, men også Esbjergs Niels Frederiksen. Toppel var forbi og der sad også et par talentspejdere bl.a. fra FCN (dog uden at være sikker)

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Er det muligt at se kampen på nettet, eller er den gone?
                        Bliver vist på KanalSport i morgen kl. 12.

                        Comment


                          #72
                          Referat

                          http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...e-esbjerg.aspx

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Kampen slut: Vi spiller en god kamp og er klart EFB overlegne. Vinder fortjent 3-1.

                            Ousager: Havde ikke så meget at lave, men går fejl af et par indlæg mod slutningen, og er skyld i 3-1 målet, hvor han taber luftduellen til Van Buren.

                            3 midterforsvar (Magnus, EPJ og Momo): De spiller alle en god kamp. Er sikre i defensiven, og er god på bolden, ikke meget at kunne sætte på de 3. Momo dog bedst af de 3, og ligner en rigtig god backup på den plads, hvis ikke starter.

                            JBL: Rigtig god første halvleg, hvor han er meget med i det offensive, falder dog lidt ud af det i anden halvleg, og bliver også udskiftet.

                            Lukas Jensen: Lidt skuffende første halvleg, hvor ikke meget lykkedes for ham. Spiller sig dog voldsomt op i anden halvleg, og er med i meget af det vi skaber.

                            Schoop og Dessler: Spiller begge en god kamp, og binder spillet godt sammen. Dessler synes jeg spiller en vanvittig god kamp, og kunne sagtens se ham starte inde på 1. holdet inden længe. Han er rigtig god teknisk, er hurtig og har en rigtig god fysik, taget hans alder i betragtning.

                            Greve: Lidt anonym i 1. halvleg, men spiller sig op i anden, hvor han er med i meget, og får også scoret et mål efter et flot angreb.

                            Bodul: Spiller bedre end man er vant til at se. Det lignede han havde godt af at komme lidt længere tilbage på banen.

                            TM: Laver 2 mål, og kommet til et par chancer udover det. Han kæmper for det, man mangler lidt teknisk. 2 mål og et par chancer udover, kompensere dog for dette. Han mangler lidt i afslutningerne med fødderne.

                            De 4 indskiftere (Raben, JJT, SS og Anders Thomsen): Gør det alle sammen godt, og viser godt teknisk niveau alle 4. Synes at Raben og JJT viser mest kvalitet.
                            Tak for super referat fra kampen.

                            Godt at høre, at de unge klarer sig godt. Dejligt JBL er godt på vej tilbage, og fantastisk, vi har en anbriber, der kan scorer med hovedet.

                            Comment


                              #74
                              Mikkel Desler bliver god.


                              Rigtig god.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #75
                                Jeg så også kampen i går, og jeg tilslutter mig flertallet, der mener, at Desler var banens bedste. Han har et lækkert drive med bolden. Mangler ind i mellem lidt overblik, synes jeg. Men det kommer helt klart med tiden. Han er fysisk stærk, og god teknisk. Han kunne godt gå hen og blive starter inden sæsonen slutter.

                                Diarra spiller en rigtig god kamp. Måske på en billig baggrund, da EfB virkelig var ringe, men han er sikker i pasningerne, og laver meget meget få fejl. Man kan godt se, at han er for god til reserveholdsbold.

                                Bodul synes jeg ikke man så det forventede til. Når man har været topscorer i den bedste østrigske række, skal man altså skille sig ud på reserveholdsniveau, og det gør han ikke. I min optik virker han som en færdig mand i OB. Jeg tvivler på, at han får en startplads resten af sæsonen.

                                Jacob Barrett var god i første halvleg. Han var med i meget offensivt, men luften går af ballonen i anden halvleg, hvilket vel kun er naturligt, hans skader taget i betragtning.

                                Lucas Jensen var op og ned. Udmærket efter pausen, men ikke specielt synlig før pausen, hvilket vel er lidt bekymrende nu vi havde bolden så meget som vi havde.

                                Thomas Mikkelsen laver to stykker, og hans positionering i boksen virker ret god. Teknikken lader desværre lidt tilbage at ønske i forhold til for alvor at indgå i kombinationsspillet, men lad os håbe, at det bliver bedre med tiden. :o)

                                Comment

                                Working...
                                X