Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Kryger er vel pt 2. valg som angriber, så det ville ikke give mening at sende ham afsted.
    Enig. Så længe vi ikke henter en lign type eller andet brugbart syntes jeg heller ikke at han skal nogen steder..
    de andre. Tjaaa.. Go go go

    Comment


      Ja, og Kryger er vel ret beset vores farligste angriber.

      Hvis man deler dem op i kategorier.

      Ser ikke Emil Larasen som angriber.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
        Kryger er vel pt 2. valg som angriber, så det ville ikke give mening at sende ham afsted.
        Kryger er pt 2. Valg fordi alternativerne er så himmelråbende ringe , dog med undtagelse af Greve som så er en ung spiller som skal bygges stille og roligt op og derfor endnu ikke kan satses på som fast starter . Det kaldes også elendigt indkøb og mangel af indsigt på hvad vi mangler , hvad der er på markedet og sjusk med de få midler vi havde i sommers .

        Havde det været en privat virksomhed hvor personalechefen hyrede folk med så store manglende kompetencer så var han røget ud . Hjælper ikke at ansætte en bager hvis det er en smed der er behov for . Eller en syerske hvis der mangler en EDB-programør
        Last edited by Magge; 27-01-2015, 11:05.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Helt enig... Kryger er her kun fordi der opstod momentan sindssyge i sommers... og han bruges kun fordi man ikke evnede at finde noget bedre/havde en gardering allerede...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Ved ikke om vi er med her, er faktisk ikke engang klar over hans præcise position, hængende angriber/offensiv midt..?

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ingborg-profil
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Transfermarkt har ham som hængende angriber. Jeg må indrømme at jeg ikke rigtigt kan huske ham andet end af navn.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Ved ikke om vi er med her, er faktisk ikke engang klar over hans præcise position, hængende angriber/offensiv midt..?

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ingborg-profil
                Han fik lavet en del mål lige en overgang i EFB, men "rigtig" angriber er han ikke. Håber mere vi er efter en der skal spille helt på toppen.

                Så pænt nej tak herfra.
                Last edited by Polle; 27-01-2015, 16:26.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Ved ikke om vi er med her, er faktisk ikke engang klar over hans præcise position, hængende angriber/offensiv midt..?

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ingborg-profil
                  Det er vel en meget god betegnelse for ham. Husker ham ikke vildt godt, men jeg kan huske, at jeg personlig gerne så ham hentet til klubben da han skiftede fra Esbjerg. Hans Esbjerg-tid var vidst en del plaget af skader, men han gjorde det ret godt i slutningen af hans periode der.

                  Som hans målscoringssnit indikerer er hans målinstinkt ikke hans største force, men som jeg husker ham har han en fornuftig teknik, er hurtig og arbejder stenhårdt. Især fart synes jeg vi mangler i angrebet. Kunne godt se ham komplementere Lado på en god måde i angrebet. Meeeen vi kunne også godt bruge en, der har lidt flere mål på kontoen indenfor det seneste år.
                  Last edited by Agbre; 27-01-2015, 16:30.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Det er vel en meget god betegnelse for ham. Husker ham ikke vildt godt, men jeg kan huske, at jeg personlig gerne så ham hentet til klubben da han skiftede fra Esbjerg. Hans Esbjerg-tid var vidst en del plaget af skader, men han gjorde det ret godt i slutningen af hans periode der.

                    Som hans målscoringssnit indikerer er hans målinstinkt ikke hans største force, men som jeg husker ham har han en fornuftig teknik, er hurtig og arbejder stenhårdt. Især fart synes jeg vi mangler i angrebet. Kunne godt se ham komplementere Lado på en god måde i angrebet. Meeeen vi kunne også godt bruge en, der har lidt flere mål på kontoen indenfor det seneste år.
                    Jeg er sådan set meget enig. Derudover synes jeg også man kan se Emil og Falk savner Bashkim fremme på banen der havde fart og teknik til at kombinere sig igennem. Og uden at sammenligne Bashkim og Smarason overhovedet, så tror jeg godt vi kan bruge Smarasons fart og teknik til i samarbejde med falk og Emil, at dirke et forsvar op. Ofte afhænger vores gennembrudsspil i høj grad af at Emil og Falk kommer i situationer hvor de kan spille et par hurtige 1-2 afleveringer, men det er ikke altid lige nemt når de har hver deres fløj. Derfor kunne det være forfriskende med en teknisk velfunderet mellemstation i mellem de to. Spørgsmålet her er bare om ikke Mathias Greve måske er ved at være klar til at varetage den position. Ellers ser jeg også meget hellere en rigtig goalgetter!

                    Comment


                      Arnor Smarason så jeg sgu gerne, han minder mig om Gislasón, bare med flere mål.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                        Transfermarkt har ham som hængende angriber. Jeg må indrømme at jeg ikke rigtigt kan huske ham andet end af navn.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Han fik lavet en del mål lige en overgang i EFB, men "rigtig" angriber er han ikke. Håber mere vi er efter en der skal spille helt på toppen.

                          Så pænt nej tak herfra.
                          Enig, vi skal have en helt fremme...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Det er vel en meget god betegnelse for ham. Husker ham ikke vildt godt, men jeg kan huske, at jeg personlig gerne så ham hentet til klubben da han skiftede fra Esbjerg. Hans Esbjerg-tid var vidst en del plaget af skader, men han gjorde det ret godt i slutningen af hans periode der.

                            Som hans målscoringssnit indikerer er hans målinstinkt ikke hans største force, men som jeg husker ham har han en fornuftig teknik, er hurtig og arbejder stenhårdt. Især fart synes jeg vi mangler i angrebet. Kunne godt se ham komplementere Lado på en god måde i angrebet. Meeeen vi kunne også godt bruge en, der har lidt flere mål på kontoen indenfor det seneste år.
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Jeg er sådan set meget enig. Derudover synes jeg også man kan se Emil og Falk savner Bashkim fremme på banen der havde fart og teknik til at kombinere sig igennem. Og uden at sammenligne Bashkim og Smarason overhovedet, så tror jeg godt vi kan bruge Smarasons fart og teknik til i samarbejde med falk og Emil, at dirke et forsvar op. Ofte afhænger vores gennembrudsspil i høj grad af at Emil og Falk kommer i situationer hvor de kan spille et par hurtige 1-2 afleveringer, men det er ikke altid lige nemt når de har hver deres fløj. Derfor kunne det være forfriskende med en teknisk velfunderet mellemstation i mellem de to. Spørgsmålet her er bare om ikke Mathias Greve måske er ved at være klar til at varetage den position. Ellers ser jeg også meget hellere en rigtig goalgetter!
                            Tak for svarerne, jeg må indrømme jeg er ret blank omkring ham, prøver at sætte ham op mod Kryger, og der kunne vi jo netop godt bruge mere fart og teknik... Jeg ved så ikke hvordan han er omkring dødbolde, ikke at det er blevet dét store våben som det blev gjort til med købet af Kryger, men Kryger fylder dog trods alt meget i feltet, og er jo et af de få våben vi reelt har i hovedspillet, samt han kan tage sig af frisparkene...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              http://www.bold.dk/nyt/pescara-dansk...er-til-perugia

                              heller ikke Matti i denne omgang
                              Last edited by manner; 28-01-2015, 16:19.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Kunne der ikke være nogen i den Ukrainske liga vi kunne få til OB? Klubbernes økonomi må vel være brudt sammen i takt med landet falder fra hinanden.

                                Comment

                                Working...
                                X