Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Helt klart Falk.

    Det er lækre ting han kan, og så er han også blevet en indpisker på banen. Fedt at se; flyv, Falk, flyv.
    Håber at han ligger et guldæg eller 2 inden han flyver

    Comment


      #32
      Falk
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        #33
        Rasmus Falk med flere længder.

        Og så håber jeg, at han lægger frustrations-unoderne på hylden (Han var meget heldig med at blive på banen) og så koncentrere sig om at gøre det, han er absolut bedst til: Spille bold. Den mand har ligaens bedste førsteberøring.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #34
          Falk, men få nu lige forlænget med Azer!

          Comment


            #35
            Falk.

            Han var supernova i dag. Jeg var efter ham efter sidste kamp, men hold da fast hvor han tog revanche...

            Azer, Jonasson, Zohore og Høegh spillede også en rigtig god kamp (især Jonasson havde forbedret sig. Nøj, hvor stod han det rigtige sted mange gange i dag.) Zohore lægger et langt større defensivt stykke arbejde, end jeg nogensinde havde regnet med han ville. Dejligt med en angriber fra hovedstaden der absolut ikke er for fin til at tage et 40-meters defensivt løb på tværs af banen, når det skal til. Han vandt mange bolde i dag.

            Emil var igen, igen OBs med afstand ringeste. Man giver sgu da ikke et straffe ved 1-1 til den spiller på holdet med flest selvtillidsproblemer?
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Falk.

              Emil var igen, igen OBs med afstand ringeste. Man giver sgu da ikke et straffe ved 1-1 til den spiller på holdet med flest selvtillidsproblemer?
              Det er nemt at være bagklog, men havde han scoret kunne det jo også være noget der kunne få Emil igang igen. Så jeg syntes det var den rigtige beslutning af Ove Pedersen.

              On a side note, Messi har brændt 5 af sine seneste 10 straffespark - så det kan ske for alle

              Comment


                #37
                Falk med flere længder!

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Falk.

                  Han var supernova i dag. Jeg var efter ham efter sidste kamp, men hold da fast hvor han tog revanche...

                  Azer, Jonasson, Zohore og Høegh spillede også en rigtig god kamp (især Jonasson havde forbedret sig. Nøj, hvor stod han det rigtige sted mange gange i dag.) Zohore lægger et langt større defensivt stykke arbejde, end jeg nogensinde havde regnet med han ville. Dejligt med en angriber fra hovedstaden der absolut ikke er for fin til at tage et 40-meters defensivt løb på tværs af banen, når det skal til. Han vandt mange bolde i dag.

                  Emil var igen, igen OBs med afstand ringeste. Man giver sgu da ikke et straffe ved 1-1 til den spiller på holdet med flest selvtillidsproblemer?
                  Falk får selvfølgelig også min, det er landsholdsklasse det han leverede i går.

                  Enig ang. Emil...jeg hørte kampen i radioen og tog mig selv til hovedet i frusration da han blev "udnænvt" til at sparke. Han må synke endnu længere ned i dyndet oven på den nedtur....
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Falk herfra også - hold op hvor var han god, og når der så endda er end-product på også..

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                      Falk, men få nu lige forlænget med Azer!
                      Ja tak!

                      Comment


                        #41
                        Falk er selvfølgelig MOM.

                        Men Desler imponerer mig virkelig. Han er kun 19 år, men har nu igennem 3 kampe holdt et helt ekstremt højt niveau, hvilket er meget sjældent for en spiller i hans alder. Jeg havde nu ikke lige set det komme at gennembruddet skulle komme som wingback, men han har udnyttet sin chance til fulde. Når det er sagt, håber jeg at hans fremtid ligger mere offensivt, da hans dribleevner og hurtighed kan komme mere til udtryk der.

                        Comment


                          #42
                          Falk.

                          Comment


                            #43
                            Enig med hele Danmark: Falk.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Bentriloquistx Se indlæg
                              Enig med hele Danmark: Falk.
                              ... der er også ingen modsætning fra de "tyske kolonier" ...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Med afstand Falk. Arkitekt bag stort set alt offensivt vi har og scorer det bedste OB-mål i sæsonen. Desler og Zohore var også stærke, mens Emil som den eneste skuffer markant. Skogseid skuffer også, hvis man skulle forvente han var mere offensiv end Ari, men lukker fint af defensivt og jeg vil ikke klandre en skolet højre back, for at have det svært som venstre wingback.

                                Comment

                                Working...
                                X