Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
39 results in 0.0196 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Når du får lidt mere erfaring, opdager du måske, at man umuligt kan drage den slags generelle, forsimplede konklusioner om, hvordan mennesker driver forretning,...
- Likes 1
-
Mon ikke, der hentydes til, at Azer B siger, at det kun er FCK, BIF og FCM (Altså suppens tophold), der kan matche hans nuværende løn....
Leave a comment:
-
-
Jeg er meget begejstret ...
Men kommunikationsfolkene behøver altså ikke tale ned til tilhængerne: Det er åbenlyst, at Ramons citater...
Leave a comment:
-
En sjov detalje: I tv var der et billede af JD, der med 20 minutter lavede udskiftningsgestus (De rullende fingre) og så fem fingre i vejret, som signalerede...
Leave a comment:
-
Hver gang rygterne om, at Jesper Hansen forsøger at lande en klassespiller på retræte, dukker samme billede op i mit hoved: Den lidt uformelige teenager,...
Leave a comment:
-
Så tager jeg ja-hatten på og siger, at det er en ny Karim Zaza. Til grin og bænket efter evige skovture i FCK. Nærmest fra dag ét landets bedste i OB...
Leave a comment:
-
Det er sådan lidt blandet. Startede med bulder og brag som helt ung i de første sæsoner. Var i en periode regnet som en, Stabæk kunne tjene mange penge...Last edited by BonoVox; 15-08-2018, 11:42.
Leave a comment:
-
Næh. Det er vist dit Joan-punkt, der kilder. Han er videre. Det er jeg også....
Leave a comment:
-
-
Måske tænker du på nogle af Flemming Fjeldgaards analyser. Han var en blændende sportsjournalist, og det var et tab, da han stoppede med at skrive....
Leave a comment:
-
Jesper Sørensen fik som cheftræner Silkeborg i Suppen. Men han blev fyret allerede ved efterårssæsonens slutning, fordi SIF lå isoleret i bunden. Det...
Leave a comment:
-
"De mange "sager" er for mange" er nok den dårligste sætning, jeg har læst i denne uge. Men hey, det er også kun onsdag....
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Aftalen faldt, fordi Bonke krævede en ny kasket. En, der ikke var for lille. Det ville JH ikke gi'.
https://goo.gl/images/uUhGw9...
Leave a comment:
Leave a comment: