Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom OB-FCM 19/8-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Stemmer også på Drachmann, han tackler, laver flere af de små beskidte kneb, og får faktisk også lavet nogle fornuftige afleveringer fremadrettet. Men generelt Også ros til holdet for at fighte, selv Helle var nede i et par glidende tacklinger..

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Hvad med Lund? Han gjorde det langt bedre end hvad jeg havde forventet. Jeg tror ikke KEP komme retur i næste weekend.

      Der var mange gode i går. AK og Kløve var vel de eneste som spillede noget under niveau.
      Lund gjorde det også godt. Jeg bed bare mere mærke i Tverskov og Alexanders indgreb, hvis jeg skal være ærlig.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Mange har været efter Lund og Ludwig - måske ligger den del af grunden til, at de (og måske især Ludwig) ikke har præsteret, at de har skullet få det til at fungere sammen med en falleret KEP.... UD MED KEP!!!
        Måske du har ret, selvom 1 kamp ikke er det store statistiske grundlag, så synes jeg forsvaret stod langt bedre, end når KEP har spillet. Jeg håber virkelig at de samme starter inde i næste kamp, og at de kan følge op på præstationen i går. Selv på dødbolde var FCM jo ikke engang farlige i går.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
          Jeg er egentlig helt enig og formen kan man jo heldigvis forbedre. Hvis Eske kan levere på topniveau i 2x45 hver gang vil det gøre en stor forskel, og mere kan man ikke forlange af en ung knægt. Tomlen klart op!
          Han var bedst i testene i opstarten. Tror også, hvis du finder statistik over løb og højintense løb, så vil man se, at Eskesen ligger helt i toppen der også. Tror ikke, at formen fejler noget som helst hos den unge mand. Men er du gal en rolle han også skal udfylde på det OB hold lige nu.
          Jeg synes ikke, at han er en MOM kandidat i går, der mangler stadig lidt. Men han er nu herlig.

          Drachmann ligner mere og mere styrmanden vi har manglet på den centrale midt. Han får klart min stemme også

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Han var bedst i testene i opstarten. Tror også, hvis du finder statistik over løb og højintense løb, så vil man se, at Eskesen ligger helt i toppen der også. Tror ikke, at formen fejler noget som helst hos den unge mand. Men er du gal en rolle han også skal udfylde på det OB hold lige nu.
            Jeg synes ikke, at han er en MOM kandidat i går, der mangler stadig lidt. Men han er nu herlig.

            Drachmann ligner mere og mere styrmanden vi har manglet på den centrale midt. Han får klart min stemme også
            Bedst i test er imponerende nok. Han er ung, og efter eget udsagn elsker han at træne, så på sin vis er det ikke sært han er "bedst i test". Noget andet er så at kæmpe med med nogen skovhuggertyper som Sparv, Okusun og Poulsen om pladsen på midten. Eskesen mangler vel 20-30 kg muskler for at flytte rundt med dem. Der er ingen tvivl om han lærer meget af de startpladser han fuldt forjent tilkæmper sig i træningen. Han har absolut værkøjet og talentet til at blive en profil for os måske allerede i denne sæson. Der vil sikkert være udfald i nogen kampe, men som Lars Høgh ofte har sagt så må man op på hesten igen og forsætte det gode arbejde.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Jeg går i mod strømmen og peger på Tverskov. Det nye forsvar mødte ligaens giftigste modstander på dødbolde og frispark. Den del var der meget mere styr på. desuden kommer der bedre opspil med Jeppe i midten.
              Men ellers enig i, at Eske og Drachmann var gode, og pæn fight hos alle. Desværre skuffer AK og Helenius igen - dog pynter mål altid på en bedømmelse af en angriber.

              Comment


                #22
                Eske får den fra mig. Fra min plads i sofaen var han her der og alle vegne, løb som en sindsyg - hvilket batteri han har - og gjorde sine medspillere bedre. Han klæder i den grad vores hold. Janus var også en fryd, ligesom der er plusser til Tverskov og Ryan.

                Comment


                  #23
                  Eske får den af mig .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Eske får den af mig .
                    Eske ligner med sin fanden- i- voldskhed, det lave tyngdepunkt, og arbejdsraseriet en yngre udgave af en fantastisk "rovfugl" vi skittede væk til FCK for et par år siden. Glæder mig helt vildt til at se hans udvikling.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                      Eske ligner med sin fanden- i- voldskhed, det lave tyngdepunkt, og arbejdsraseriet en yngre udgave af en fantastisk "rovfugl" vi skittede væk til FCK for et par år siden. Glæder mig helt vildt til at se hans udvikling.
                      Samme her , er ovenud tosset med sådanne unge knægte som kommer med en fed energi . Håber bare folk både her og på
                      stadion husker at give en hel del længere snor når de fejler og spiller ringe kampe .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                        Yes.. Ca 5 minutter før han skiftes ud laver han et helt tydeligt tegn til bænken og HH går da også direkte ud til dem, der varmer op sekundet efter.
                        En sjov detalje: I tv var der et billede af JD, der med 20 minutter lavede udskiftningsgestus (De rullende fingre) og så fem fingre i vejret, som signalerede fem minutter. Resten af kampen fablede kommentatorerne om, at det var vildt, at Drachmann spillede hele kampen færdig alligevel. Hvad de ikke fattede var, at det var Eskesen, JD mente, kun kunne holde fem minutter endnu. Og fem minutter senere blev Eskesen pillet ud. Godt med en erfaren, der tager aktivt ansvar - det har han gjort fra dag ét.

                        Comment


                          #27
                          Drachmann, uden tvivl. Jeg synes egentlig at Helenius for en gangs skyld viser noget vilje.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlæg
                            En sjov detalje: I tv var der et billede af JD, der med 20 minutter lavede udskiftningsgestus (De rullende fingre) og så fem fingre i vejret, som signalerede fem minutter. Resten af kampen fablede kommentatorerne om, at det var vildt, at Drachmann spillede hele kampen færdig alligevel. Hvad de ikke fattede var, at det var Eskesen, JD mente, kun kunne holde fem minutter endnu. Og fem minutter senere blev Eskesen pillet ud. Godt med en erfaren, der tager aktivt ansvar - det har han gjort fra dag ét.

                            Jeg lagde også mærke til lige præcis dét. Fedt at se.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Drachmann, uden tvivl. Jeg synes egentlig at Helenius for en gangs skyld viser noget vilje.
                              Det kan nnw man også se da han scorede, men han var vel dårligste mand efter AK i går. Men måske giver målet ham lidt medgang, så...

                              Comment


                                #30
                                Drachmann er også min mand, men Tverskov og Julius kommer lige efter

                                Comment

                                Working...
                                X