Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom OB-FCM 19/8-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom OB-FCM 19/8-18

    Vi prøver lige med sådan en tråd en gang til

    Ikke a jeg er uenig i Drachman fik den på stadion, men min skal nu alliwl tildeles Eskesen som jeg synes spillede en flot kamp, med et kæmpe løbepensum, fine indlæg og defensive opgaver løst godt.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Vi prøver lige med sådan en tråd en gang til

    Ikke a jeg er uenig i Drachman fik den på stadion, men min skal nu alliwl tildeles Eskesen som jeg synes spillede en flot kamp, med et kæmpe løbepensum, fine indlæg og defensive opgaver løst godt.
    Den er svær mellem Drach og Eske...... Eske var fantastisk og burde være stamspiller. Men som Drachmann gjorde det igår fik jeg helt Makrini vibes.

    Så min stemme går til Drachmann

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Vi prøver lige med sådan en tråd en gang til

      Ikke a jeg er uenig i Drachman fik den på stadion, men min skal nu alliwl tildeles Eskesen som jeg synes spillede en flot kamp, med et kæmpe løbepensum, fine indlæg og defensive opgaver løst godt.
      Drachmann vinder med længder. Eskesen var god, men han er altså også lidt som en flue i en flaske og en ung knejt som ham skal sgu kunne løbe i mere end en time, før han beder om at blive skiftet ud.

      Jeg synes Tverskov, Lund og Ryan bør nævnes som boblere.

      JT gav ro og organisation i forsvaret, og han er bare en dejlig spiller.

      Lund har sine begrænsninger men virkede præcis som den gardering bag Ryan, som der er brug for med høje wingbacks og

      Ryan leverede en præstation på det niveau, han kan og gerne skal hver gang. Målet trækker måske fra, som skrevet andetsteds ligner det dog en offsidefælde, ikke alle er med på.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
        Drachmann vinder med længder. Eskesen var god, men han er altså også lidt som en flue i en flaske og en ung knejt som ham skal sgu kunne løbe i mere end en time, før han beder om at blive skiftet ud.

        Jeg synes Tverskov, Lund og Ryan bør nævnes som boblere.

        JT gav ro og organisation i forsvaret, og han er bare en dejlig spiller.

        Lund har sine begrænsninger men virkede præcis som den gardering bag Ryan, som der er brug for med høje wingbacks og

        Ryan leverede en præstation på det niveau, han kan og gerne skal hver gang. Målet trækker måske fra, som skrevet andetsteds ligner det dog en offsidefælde, ikke alle er med på.
        Jeg mindes ikke at have set ham bede om at blive skiftet ud. Er du sikker på det? Syntes ikke han lignede en der var træt

        Comment


          #5
          Jeg må erklære mig enig med stadion. Det må blive Drachmann, han leverede en indsats som jeg nærmest ikke har set siden vi havde DD. Det var sgu en flot kamp.

          Eskesen spillede dog også en rigtig flot kamp, han skal nok blive rigtig god for os.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
            Drachmann vinder med længder. Eskesen var god, men han er altså også lidt som en flue i en flaske og en ung knejt som ham skal sgu kunne løbe i mere end en time, før han beder om at blive skiftet ud.

            Jeg synes Tverskov, Lund og Ryan bør nævnes som boblere.

            JT gav ro og organisation i forsvaret, og han er bare en dejlig spiller.

            Lund har sine begrænsninger men virkede præcis som den gardering bag Ryan, som der er brug for med høje wingbacks og

            Ryan leverede en præstation på det niveau, han kan og gerne skal hver gang. Målet trækker måske fra, som skrevet andetsteds ligner det dog en offsidefælde, ikke alle er med på.
            Som jeg skriver så synes jeg også Drachman viser hvad han er købt til. Eskesen får min for hans opportuniske, og uimponerede stil, og den uimponerede tilgang .. jeg ser ham allerede som offensiv midtbane mand, og som drekte konkurrent til JJT når han er klar igen. Han er kun 19 år og kæmpede med Okusun og Poulsen om pladsen på banen .. klart det udfordrer fysikken. Jeg er heller ikke uenig i at Tverskov viser hvilken fantastisk cf'er han er .. det var en betrykkende oplevelse at se ham have ro og overblik på spillet fra den plads.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg mindes ikke at have set ham bede om at blive skiftet ud. Er du sikker på det? Syntes ikke han lignede en der var træt
              Yes.. Ca 5 minutter før han skiftes ud laver han et helt tydeligt tegn til bænken og HH går da også direkte ud til dem, der varmer op sekundet efter.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                Yes.. Ca 5 minutter før han skiftes ud laver han et helt tydeligt tegn til bænken og HH går da også direkte ud til dem, der varmer op sekundet efter.
                Det er jo også tilladt at have dårlige ben på dagen som det hedder. Det var en meget fysisk kamp også. Han har før spillet 90 min så han har allerede fysikken.
                Dejligt at se knægten bide sig fast. Nu skal han bare have lidt bedre spillere omkring sig

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det er jo også tilladt at have dårlige ben på dagen som det hedder. Det var en meget fysisk kamp også. Han har før spillet 90 min så han har allerede fysikken.
                  Dejligt at se knægten bide sig fast. Nu skal han bare have lidt bedre spillere omkring sig
                  Jeg er egentlig helt enig og formen kan man jo heldigvis forbedre. Hvis Eske kan levere på topniveau i 2x45 hver gang vil det gøre en stor forskel, og mere kan man ikke forlange af en ung knægt. Tomlen klart op!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                    Jeg er egentlig helt enig og formen kan man jo heldigvis forbedre. Hvis Eske kan levere på topniveau i 2x45 hver gang vil det gøre en stor forskel, og mere kan man ikke forlange af en ung knægt. Tomlen klart op!
                    Hvis han kunne begynde at bygge lidt mål på også bliver det altså rigtig godt. Og det skal der til for at blive en rigtig profil.
                    Han har leveret godt med mål på U19 og reserveholdet så håber snart på at der kommer hul på bylden i superligaen også

                    Comment


                      #11
                      Eskesen herfra.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Drachman var set fra min plads på stadion overalt på den midtbane og ødelagde ekstremt meget FCM-spil. Ekstremt duelstærk - lige det som det pæne OB-hold har manglet! Med 18 minutter igen signalerede han 5 minutter mere til bænken - men han spillede kampen færdig ;o)

                        Comment


                          #13
                          Eskesen og Drachman var i særklasse, men jeg synes faktisk også, at både Tverskov og Ludvig fortjener stor ros. De virker meget afstemte nede bagved, og vinder næsten alle dueller, selv da de smider lange Paul ind.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Eskesen og Drachman var i særklasse, men jeg synes faktisk også, at både Tverskov og Ludvig fortjener stor ros. De virker meget afstemte nede bagved, og vinder næsten alle dueller, selv da de smider lange Paul ind.
                            Hvad med Lund? Han gjorde det langt bedre end hvad jeg havde forventet. Jeg tror ikke KEP komme retur i næste weekend.

                            Der var mange gode i går. AK og Kløve var vel de eneste som spillede noget under niveau.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Eskesen og Drachman var i særklasse, men jeg synes faktisk også, at både Tverskov og Ludvig fortjener stor ros. De virker meget afstemte nede bagved, og vinder næsten alle dueller, selv da de smider lange Paul ind.
                              Mange har været efter Lund og Ludwig - måske ligger den del af grunden til, at de (og måske især Ludwig) ikke har præsteret, at de har skullet få det til at fungere sammen med en falleret KEP.... UD MED KEP!!!

                              Comment

                              Working...
                              X