Kasper Larsen til OL
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Tidligere OB´spillere
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg Emil Larsen
Fuldstændig off topic, men det er jo også den del af foraet: Jeg synes det er cool nok, at Niels Frederiksen ikke er bange for at sige "medaljer". Selvfølgelig med forbehold osv., men.. Cool nok at turde nævne det som en mulighed.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Man tør jo næsten ikke skrive det, men for satan hvor har Ramus F. været god for FCK i de to CL-kampe mod Crusaders. Ja, det er et ringe hold, men han har alligevel været mom i de to kampe. Især i går var han urørlig.
Jeg var meget i tvivl, om han ville komme i nærheden af at slå Kusk eller Verbic af, men Kusk har virket blodfattig, og Verbic mangler lidt i sin defensive diciplin. Jeg ville desværre ikke blive overrasket, hvis han bliver en enddog meget markant profil for dem i løbet af de næste par år."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMan tør jo næsten ikke skrive det, men for satan hvor har Ramus F. været god for FCK i de to CL-kampe mod Crusaders. Ja, det er et ringe hold, men han har alligevel været mom i de to kampe. Især i går var han urørlig.
Jeg var meget i tvivl, om han ville komme i nærheden af at slå Kusk eller Verbic af, men Kusk har virket blodfattig, og Verbic mangler lidt i sin defensive diciplin. Jeg ville desværre ikke blive overrasket, hvis han bliver en enddog meget markant profil for dem i løbet af de næste par år.
Kæmpe fan af RF mens han spillede i OB, ser ham lidt som et produkt af Uffe p. gamle skole, selv om man har stort talent skal der kæmpes og være ydmyg. Det gjorde han i en årrække i OB, og gør at det også er det der kan bringe ham rigtig langt, hans seriøsitet og ydmyghed overfor hans nye opgave.
Lidt halv trist afsked med OB, men han gik forrest i OB i mange år.
Comment
Comment