Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Tidligere OB´spillere
Collapse
X
-
Jeg husker et par kasser hvor han hamre den ind, men jeg husker ikke at han har scoret tre kampe i streg for os?
Man må desværre bare sige, at det ser ud til at det er det rigtige valg han har truffet. Han fungerer MEGET bedre i FCK. Det gør virkelig ondt at tænke på, at vi har fået lige præcis 0 kroner for ham. De sælger ham for 35-45 mio. om et år eller to.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægFalk har lige scoret et fantastisk mål mod esbjerg. - har han ikke scoret i hver kamp han har fået for FCK indtil videre?Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg husker et par kasser hvor han hamre den ind, men jeg husker ikke at han har scoret tre kampe i streg for os?
Man må desværre bare sige, at det ser ud til at det er det rigtige valg han har truffet. Han fungerer MEGET bedre i FCK. Det gør virkelig ondt at tænke på, at vi har fået lige præcis 0 kroner for ham. De sælger ham for 35-45 mio. om et år eller to.
Men 35-45 mill vil vel stadig give en del udviklingspenge..
Spændende er vel også om FCK bliver hans nye "Dansk Klub".. Altså når han vender hjem fra udlandet engang.. Ville ikke komme bag på mig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTja.. Det skulle heller ikke undre mig. Bare ærgeligt at Falk ikke har et gen ligesom Marxsø, Phiri osv der forlænger så ens klub får den transfer den fortjener.. Eller i det mindste offentligt give udtryk for at han godt ville have givet noget tilbage for alle de gode år.
Men 35-45 mill vil vel stadig give en del udviklingspenge..
Spændende er vel også om FCK bliver hans nye "Dansk Klub".. Altså når han vender hjem fra udlandet engang.. Ville ikke komme bag på migBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Tørnes til Holland...
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/officielt-michael-toernes-rykker-til-holandTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTørnes til Holland...
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/officielt-michael-toernes-rykker-til-holandOB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
Comment