Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Det var lidt det som jeg håbede at høre. Jeg er også selv glad for hele gangsteruniverset, så det lyder som noget der er værd at give et kig. Er dog også startet op på Ripper Street. Jeg synes at den har haft en lovende start, så det kan være at jeg kommer til at veksle lidt imellem dem:-)
    Ripper Street var jeg positivt overrasket over... ser meget frem til sæson 3.

    Leave a comment:


  • Balboa
    replied
    Det var lidt det som jeg håbede at høre. Jeg er også selv glad for hele gangsteruniverset, så det lyder som noget der er værd at give et kig. Er dog også startet op på Ripper Street. Jeg synes at den har haft en lovende start, så det kan være at jeg kommer til at veksle lidt imellem dem:-)

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Er der nogen der har set Peaky Blinders? Umiddelbart synes jeg at den lyder spændende, men hvis der er nogen der har et bedre grundlag for at udtale sig om den, så vil jeg meget gerne hører om den er værd at gå i kast med:-)
    Jeg har set begge de to sæsoner, og var rigtig glad for serien. Har altid været glad for gangsterserier, og denne er rendyrket gangster, omend sat i et anderledes miljø og tid end de traditionelle serier om emnet. Cillian Murphy er altid seværdig, og volden er godt og brutalt fremstillet. Alt i alt vil jeg give den et lille firtal ud af fem...

    Leave a comment:


  • Balboa
    replied
    Er der nogen der har set Peaky Blinders? Umiddelbart synes jeg at den lyder spændende, men hvis der er nogen der har et bedre grundlag for at udtale sig om den, så vil jeg meget gerne hører om den er værd at gå i kast med:-)

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Homeland er klart den bedste serie jeg har fuldt i mange mange år. Havde aldrig hørt den omtalt nogen steder, da jeg meget tilfældigt åbnede for fjernsynet, da 1. afsnit af 1. sæson kørte over skærmen, og var fanget med det samme. Den er altid uforudsigelig, og her er det ikke altid helten, der vinder til sidst.

    Kan klart anbefales til alle, der kan lide action, drama, efterforskningsgætterirer og godt skuespil. Man skal dog starte med at se sæson 1, da viden derfra er nødvendig for at forstå en del ting, som sker i de efterfølgende sæsoner, så ikke en god idet at starte midt i sæson 3.
    Meget, meget enig omkring Homeland. Tog chancen og begyndte på den, og var fanget med det samme. Har ædt de første 3 sæsoner råt i løbet af et par uger. Absolut anbefalelsesværdig.

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
    Mine yndlingsserier er:

    Homeland - genialt skuespil!
    True Detective
    House of Cards - den står på marathon i aften/nat! :-D

    I den lettere genre:
    Banshee
    Orange is the new Black
    Suits

    Jeg har ikke været så grebet af Breaking Bad, og er derfor heller ikke blevet vildt imponeret af Better Call Saul efter de første par afsnit
    Homeland er klart den bedste serie jeg har fuldt i mange mange år. Havde aldrig hørt den omtalt nogen steder, da jeg meget tilfældigt åbnede for fjernsynet, da 1. afsnit af 1. sæson kørte over skærmen, og var fanget med det samme. Den er altid uforudsigelig, og her er det ikke altid helten, der vinder til sidst.

    Kan klart anbefales til alle, der kan lide action, drama, efterforskningsgætterirer og godt skuespil. Man skal dog starte med at se sæson 1, da viden derfra er nødvendig for at forstå en del ting, som sker i de efterfølgende sæsoner, så ikke en god idet at starte midt i sæson 3.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Ser som så mange andre House of cards og s ser jeg Aona of Anarchy samt Suits mens breaking bad står for tur. Så Orange i the new black med konen og den var ok ...

    Leave a comment:


  • Adimus
    replied
    Mine yndlingsserier er:

    Homeland - genialt skuespil!
    True Detective
    House of Cards - den står på marathon i aften/nat! :-D

    I den lettere genre:
    Banshee
    Orange is the new Black
    Suits

    Jeg har ikke været så grebet af Breaking Bad, og er derfor heller ikke blevet vildt imponeret af Better Call Saul efter de første par afsnit

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af Troy Se indlæg
    Så de første afsnit af "Better call Saul" som er spin off serien til Breaking Bad. Det er historien om Advokaten Saul Goodman's historie før han mødte Walter White. Jeg må sige at det tegner til at blive en rigtig god serie.

    Ellers har min favorit det sendeste år været True Detective, som er en af de bedste serie i flere år imo. Den kan ses på HBONordic er jeg sikker på.
    Har også fået set de første 4 afsnit som er lagt op, og er delvist enig. Serien er rigtig fed for os som har slugt Breaking Bad, både hvad angår dialog, personer og det rent filmiske. Indtil videre har den ikke ramt mig i samme omfang som Breaking Bad, men kun 4 afsnit inde venter jeg spændt på de næste.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    har lige suget første sæson af den her http://www.imdb.com/title/tt3502248/
    kan også varmt anbefale http://www.imdb.com/title/tt2249007/?ref_=nv_sr_2

    Leave a comment:


  • Troy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Jeg er blevet helt opslugt af serien Breaking Bad. Hold da op hvor er det en vildt spændende og interessant serie Noget af det bedste scene opsætning jeg nogensinde har set i en serie. Og karaktererne samt historien er eminent.

    Alle sæsoner ligger på Netflix
    Så de første afsnit af "Better call Saul" som er spin off serien til Breaking Bad. Det er historien om Advokaten Saul Goodman's historie før han mødte Walter White. Jeg må sige at det tegner til at blive en rigtig god serie.

    Ellers har min favorit det sendeste år været True Detective, som er en af de bedste serie i flere år imo. Den kan ses på HBONordic er jeg sikker på.

    Leave a comment:


  • themoniker
    replied
    Glæder mig også til næste sæson af Supernatural + Sherlock :)

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Hvad jeg glæder mig til:

    GoT
    Supernatural
    Grimm
    Merlin

    Desuden har synes jeg om Heros, Fringe, Flash Foward. Jeps - jeg er en sucker for the supernatural stuff.
    havde gerne set flere sæsoner af V.

    MvT

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Jeg er blevet helt opslugt af serien Breaking Bad. Hold da op hvor er det en vildt spændende og interessant serie Noget af det bedste scene opsætning jeg nogensinde har set i en serie. Og karaktererne samt historien er eminent.

    Alle sæsoner ligger på Netflix

    Leave a comment:


  • Storfod
    replied
    Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
    The Walking Dead - sæson 6
    Shameless - sæson 5
    Under The Dome - sæson 3
    The Last Ship - sæson 2

    Er i gang med American Horrorstory sæson 4, men den bliver dårligere for hver sæson
    Jeg glemte lige Extant med Halle Barry, hvor hun er ude i rummet alene, men kommer hjem og er gravid,
    hvor efter hun føder et menneske/alien-barn.. Ganske spændende

    Leave a comment:

Working...
X