Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Serie tråden
Collapse
X
-
Apropos serier, er der så nogen, der ved, om det er muligt at se oscars andre steder end på tv2 (fx et stream)?
-
Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlægEr lige startet på Orange is the new black... Har altid troet det var en total tøse-serie,
men den er faktisk pisse fedDen er både sjov, spændende og underholdende, og så gør det den
ikke dårligere at der en nogle frække kvinder med
Jeg valgte at starte på den efter jeg hørte Dennis Ravn snakke om den på Go'Nova..
Leave a comment:
-
Er lige startet på Orange is the new black... Har altid troet det var en total tøse-serie,
men den er faktisk pisse fedDen er både sjov, spændende og underholdende, og så gør det den
ikke dårligere at der en nogle frække kvinder med
Jeg valgte at starte på den efter jeg hørte Dennis Ravn snakke om den på Go'Nova..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægEr et fjols til at få set serier, men kom forbi sæson et af True Detective, ved godt den er anbefalet mange gange i tråden, men det gør jeg så lige igen. Matthew M(indsæt selv de rigtige bogstaver) er jo for vild.
Så har man tænkt på om det var noget for en, så kan jeg kun sige, at det er bare om at komme i gang.
Jeg slår lige et slag for Black Sails... Den bliver bare bedre og bedre sæson for sæson...
Mvh
MaxHH
Leave a comment:
-
Er et fjols til at få set serier, men kom forbi sæson et af True Detective, ved godt den er anbefalet mange gange i tråden, men det gør jeg så lige igen. Matthew M(indsæt selv de rigtige bogstaver) er jo for vild.
Så har man tænkt på om det var noget for en, så kan jeg kun sige, at det er bare om at komme i gang.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHvordan uploader man et billeder her på forum?
MvT
Hvis du vil lægge et billede ind fra din egen computer, skal du først uploade det til nettet på en eller anden måde (billedeupload, åben Facebookprofil, twitter) og så linke til billedets adresse.
Leave a comment:
-
Er pt ved at se "The Night Of" fra HBO..
En kvalitets serie bedre end denne skal man lede længe efter.. Kan varmt anbefales. Som så mange andre serier skal den lige igang men når den kommer det er det en serie der giver et unikt indblik i det amerikanske politi og retssystem.
En limited serie på 8 afsnit som Stranger Things også var
Leave a comment:
-
Hmm ja, jeg ser da Ray Donovan, men jeg synes slet ikke det er tæt på at kunne måle sig med Sopranos.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægJeg er gået igang med at se en lidt ældre sag der hedder OZ, som handler om livet i et højrisikofængsel, den er ret fed. Ligger på HBO nordic
Leave a comment:
Leave a comment: