Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Jeg tog sikkert din andel af tanker om seksuelt samkvem - især i de første sæsoner inden hun smed hvalpefedtet.

    Ikke at jeg ville sige nej til Charisma. Der er plads til begge.
    Der er bestemt plads til begge i en manage a trios

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
      Jeg er for ung til at forstå referencen (), og jeg synes det er svært at diskutere slutningen, uden at spoile for meget, men jeg synes at den var for letkøbt.
      Jeg så sådan en SOA aftermath hvor Sutter, Charlie H, Katey S og andre var inde og diskuttere afslutningen (kan varmt anbefales at se). Det gav meget god mening. Kurt Sutter er meget god til at forklarer hvorfor han gjorde dét og dét..
      Men ja.. Det var ikke sådan at jeg vred mig i ekstasie over den...

      Men nu kan vi da gå at glæde os til hans nye serie der kommer snart som bliver en spin of.. Nemlig Mayans MC

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Jeg vil da også sige at jeg for nogle måneder siden sad og kiggede efter en serie på netflix, og faldt over buffy og tænkte den lige skulle ses igen, så det er man så småt i gang med.

        Der er bare et eller andet beroligende ved at se Sarah Michelle Gellar hoppe rundt og fyre en træpind igennem en dude med grimme hjørnetænder :)
        Uhhhhhhh du giver mig sgu helt lyst til at gense den

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Har lidt hovent placeret Buffy i boksen med teen-pladder. Men måske jeg skulle tage en chillpill og give den en chance. Du lokker jo.
          Nu det hårde spørgsmål: Har du i dine benævnte yngre dage haft flere end 21 tanker om seksuelt samkvem med den gode Buffy-pige?

          MvT
          Jeg giver gerne en ekstra stemme på Buffy og Angel... og to af Joss Whedons andre serier, Dollhouse og Firefly.

          Dollhouse handler om et hemmeligt firma, hvor folk i problemer kan blive ansat, få slettet deres bevidsthed (der gemmes en kopi), og derefter få indlagt en ny personlighed, der passer til den opgave firmaet hyrer dem ud til, uge for uge. Efter fem år får de så deres egen personlighed tilbage, og en sjofel mængde penge, og uden at kunne huske de sidste fem år. Eliza Dushku spiller hovedrollen (nu vi snakker om lækre tøsebørn), og den er både spændende, overraskende mørk, og meget vanedannende. Den fik kun to sæsoner, desværre, men Whedon fik lukket den pænt ned.

          Firefly er en klassiker, en rum-western-serie, hvor vi følger en broget besætning af smuglere, der prøver at undgå at komme i kambolage med loven, men får problemer da en betalende passager viser sig at være den mest eftersøgte person i universet. Firefly blev af uforståelige årsager lukket efter kun én sæson, men Whedon lavede filmen Serinity for at få afslutningen med, med alle de samme skuespillere. Absolut seværdig, og en ofte gentaget kandidat til "Hvilken serie så du gerne genoptaget", når man snakker med serie-nørder... hvilket jeg ofte gør... ,o)

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Uhhhhhhh du giver mig sgu helt lyst til at gense den
            Jeg ELSKER afsnittet "Once more with feeling"...

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Jeg ELSKER afsnittet "Once more with feeling"...

              Mvh

              MaxHH
              Pænt svært ikke at elske det afsnit hvis man var fan. Jeg havde det lidt svært første gang jeg så det men efter at have set det igen nogle gange er det klart en af mine favoritter.. En ren genialitet af Joss Whedon..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Jeg giver gerne en ekstra stemme på Buffy og Angel... og to af Joss Whedons andre serier, Dollhouse og Firefly.

                Dollhouse handler om et hemmeligt firma, hvor folk i problemer kan blive ansat, få slettet deres bevidsthed (der gemmes en kopi), og derefter få indlagt en ny personlighed, der passer til den opgave firmaet hyrer dem ud til, uge for uge. Efter fem år får de så deres egen personlighed tilbage, og en sjofel mængde penge, og uden at kunne huske de sidste fem år. Eliza Dushku spiller hovedrollen (nu vi snakker om lækre tøsebørn), og den er både spændende, overraskende mørk, og meget vanedannende. Den fik kun to sæsoner, desværre, men Whedon fik lukket den pænt ned.

                Firefly er en klassiker, en rum-western-serie, hvor vi følger en broget besætning af smuglere, der prøver at undgå at komme i kambolage med loven, men får problemer da en betalende passager viser sig at være den mest eftersøgte person i universet. Firefly blev af uforståelige årsager lukket efter kun én sæson, men Whedon lavede filmen Serinity for at få afslutningen med, med alle de samme skuespillere. Absolut seværdig, og en ofte gentaget kandidat til "Hvilken serie så du gerne genoptaget", når man snakker med serie-nørder... hvilket jeg ofte gør... ,o)

                Mvh

                MaxHH
                Uhhhh Faith var jeg altså også pænt lun på.. Dollhouse var okay ja men Firefly var igen en fantastisk serie fra Joss der kunne have blevet kæmpe stor hvis tv selskabet havde haft lidt mere is i maven

                Comment


                  Kan forstå at jeg skal træde ind i The World of Joss. Tak for tippet, gutter.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Kan forstå at jeg skal træde ind i The World of Joss. Tak for tippet, gutter.

                    MvT
                    Tror ikke at du vil fortryde det. Du burde nok finde en enkelt serie eller 2 du kan lide

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Kan forstå at jeg skal træde ind i The World of Joss. Tak for tippet, gutter.

                      MvT
                      Glæder mig til at høre hvad du synes om vores lille eksklusive gruppering... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Glæder mig til at høre hvad du synes om vores lille eksklusive gruppering... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH
                        +1

                        Comment


                          Så er jeg snart igennem første sæson af Mr Robot, og jeg må indrømme jeg ikke helt forstår hypen... Er der andre der har det på samme måde, eller er det bare mig der har tabt småkagerne...?

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Så er jeg snart igennem første sæson af Mr Robot, og jeg må indrømme jeg ikke helt forstår hypen... Er der andre der har det på samme måde, eller er det bare mig der har tabt småkagerne...?

                            Mvh

                            MaxHH
                            Jeg så ganske lidt af den og kunne overhovedet ikke komme ind i "hypen" hellere.. Vi må bare håbe at Joss begynder at lave tv igen

                            Comment


                              Jeg er gået igang med at se en lidt ældre sag der hedder OZ, som handler om livet i et højrisikofængsel, den er ret fed. Ligger på HBO nordic

                              Comment


                                Er næsten lige blevet færdig med vikings. Fed serie

                                Comment

                                Working...
                                X