Oprindeligt indsendt af daffy
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægVar de ikke med det officielle liga tryk på ærmerne? 90% sikker på vi så vores nye udetrøje idag.
Comment
-
Hvis det er vores udebanesæt synes jeg egentligt, at det ser okay ud. Bedre end jeg havde turde håbet på med Hummel! Ved ikke lige hvad jeg skal synes om farven på skuldrene, som får det til at ligne nogle skulder pads fra amerikansk fodbold. Men hvis det får spillerne til at gå all-in i kampene, så er jeg helt tilfreds med det :-D
Tallet bagpå... Mjaaeh, det er som det nu er..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlægJeg ved ikke hvorfor? men, Hummel giver mig sådan et billede af et serie 4 hold, som lige har knappet en kasse pillerpaller op inden kamp.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægHvis det er vores udebanesæt synes jeg egentligt, at det ser okay ud. Bedre end jeg havde turde håbet på med Hummel! Ved ikke lige hvad jeg skal synes om farven på skuldrene, som får det til at ligne nogle skulder pads fra amerikansk fodbold. Men hvis det får spillerne til at gå all-in i kampene, så er jeg helt tilfreds med det :-D
Tallet bagpå... Mjaaeh, det er som det nu er.."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlægJeg ved ikke hvorfor? men, Hummel giver mig sådan et billede af et serie 4 hold, som lige har knappet en kasse pillerpaller op inden kamp.
Bortset fra det, så er det kluns vi havde på mod HB Køge ikke for heldigt efter min personlige smag, men altså smag og behag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægNu kan de da snart ikke trække den længere
AaB er også lige skiftet til Hummel og de har heller ikke præsenteret ny spilledragt endnu.
Comment
Comment