Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det er træningstrøjen.

    Tre grunde:

    1) Som regel når man laver aftaler med trøjesponsorer (her Carlsberg), så er der aftaler på plads om, hvor store logoerne er, hvor på trøjen de sidder, osv. No way Carlsberg ville acceptere, at deres logo pludselig er en fjerdedel så stort og flyttet helt op under hagen på spillerne.
    og
    2) Derudover tvivler jeg meget kraftigt på, at OB og Hummel i deres første trøje ville flytte sig så langt fra udgangspunktet som de trøjer her.
    og
    3) man laver nu til dags altid en eller anden form for præsentation eller "event" omkring lanceringen af en ny trøje, både for klubbens skyld, men så sandelig også for trøjesponsorens. Man smider ikke bare trøjen op på hjemmesiden uden nærmere forklaring.
    Exactly.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Det er træningstrøjen.

      Tre grunde:

      1) Som regel når man laver aftaler med trøjesponsorer (her Carlsberg), så er der aftaler på plads om, hvor store logoerne er, hvor på trøjen de sidder, osv. No way Carlsberg ville acceptere, at deres logo pludselig er en fjerdedel så stort og flyttet helt op under hagen på spillerne.
      og
      2) Derudover tvivler jeg meget kraftigt på, at OB og Hummel i deres første trøje ville flytte sig så langt fra udgangspunktet som de trøjer her.
      og
      3) man laver nu til dags altid en eller anden form for præsentation eller "event" omkring lanceringen af en ny trøje, både for klubbens skyld, men så sandelig også for trøjesponsorens. Man smider ikke bare trøjen op på hjemmesiden uden nærmere forklaring.
      Fuldstændig spot on. Desværre er "træningstrøjen" så grim, at man må frygte hvor slem kamptrøjen bliver! SUK

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
        Fuldstændig spot on. Desværre er "træningstrøjen" så grim, at man må frygte hvor slem kamptrøjen bliver! SUK
        jaja...det er altid en mulighed at tage sorgerne på forskud
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jaja...det er altid en mulighed at tage sorgerne på forskud
          Og det er heldigvis hverken mere rigtig eller forkert end andre ting... så hvorfor gå op i det... :-)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            jaja...det er altid en mulighed at tage sorgerne på forskud
            Vi er OBere. Hvornår har vi nogen sinde ikke taget sorgerne på forskud? Og på efterkrav?
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Vi er OBere. Hvornår har vi nogen sinde ikke taget sorgerne på forskud? Og på efterkrav?
              nå nej..det har jeg muligvis misforstået 🤓
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                Fuldstændig spot on. Desværre er "træningstrøjen" så grim, at man må frygte hvor slem kamptrøjen bliver! SUK
                Kan personligt ikke se noget problem mht. den træningstrøje.

                Comment


                  #68
                  Nogen der har lagt mærke til de grimme trøjer OB'erne har på...?

                  http://www.ob.dk/ligatruppen.aspx

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                    Nogen der har lagt mærke til de grimme trøjer OB'erne har på...?

                    http://www.ob.dk/ligatruppen.aspx
                    Ja, træningstrøjerne. Spillerdragten er ikke offentliggjort endnu.

                    Comment


                      #70
                      De gør overhovedet ikke mig fortræd, men det er jo smag og behag :)

                      Comment


                        #71
                        Mon ikke vi snart ser de nye trøjer?

                        Vi skal spille træningskamp på fredag og tror ikke Hummel vil lade os spille i de "gamle" Puma trøjer.

                        Comment


                          #72
                          Jeg håber da snart vi får dem at se. Det kan godt tænkes de bare spiller i træningsdragten på fredag. Altså den trøje som de har på billederne, ved ob.dk

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Jeg håber da snart vi får dem at se. Det kan godt tænkes de bare spiller i træningsdragten på fredag. Altså den trøje som de har på billederne, ved ob.dk
                            Tvivler på de spiller i en træningsdragt, men mon ikke de har nogle sæt standard Hummel kampsæt?

                            Comment


                              #74
                              Jeg glæder mig i øvrigt helt vildt til at se, hvilket ufatteligt vrøvl Hummels kommunikationsafdeling kan lukkke ud om de nye trøjer. Her er en snas af deres ufatteligt tåbelige præsentation af AGFs trøje sidste år:



                              Gad hvide om de blå striber bliver lavet i "åndbar blå denin-melange metervare"? Åh hvor jeg håber det!
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg glæder mig i øvrigt helt vildt til at se, hvilket ufatteligt vrøvl Hummels kommunikationsafdeling kan lukkke ud om de nye trøjer. Her er en snas af deres ufatteligt tåbelige præsentation af AGFs trøje sidste år:



                                Gad hvide om de blå striber bliver lavet i "åndbar blå denin-melange metervare"? Åh hvor jeg håber det!
                                det kunne være SÅ godt, men det forbliver nok bare en våd drøm
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X