Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det kunne være SÅ godt, men det forbliver nok bare en våd drøm
    haha hvor er det komisk 'Grand dad' stil. Det er en fodbold trøje, ikke et stykke designkunst

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      det kunne være SÅ godt, men det forbliver nok bare en våd drøm
      Vi to har vidst nogle ret så forskellige våde drømme :-)

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Mon ikke vi snart ser de nye trøjer?

        Vi skal spille træningskamp på fredag og tror ikke Hummel vil lade os spille i de "gamle" Puma trøjer.
        Nej Puma trøjer kan jeg heller ikke forestille mig de spiller i ;-). Medmindre der bliver præsenteret en ny hummel OB-kamptrøje inden på fredag, så vil jeg gætte på vi spiller i den blå som de har på i spillerpræsentationerne på hjemmesiden.

        Comment


          #79
          Mon ikke de smækker et Carlsberglogo og et OB-mærke på nogle af deres sorte standardtrøjer, og bruger dem i træningskampene? Det kan jo dybest set være lige meget.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #80
            Er det kun mig som synes, at det er mærkeligt, at trøjen ikke er offentliggjort eller et tidspunkt for offentliggørelsen?

            Comment


              #81
              Bare den har lodrette blå og hvid striber.
              Så går det nok. 😀

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
                Bare den har lodrette blå og hvid striber.
                Så går det nok. 😀
                Mon ikke. :-D Jeg tror ikke de går ind og laver "De Striwede" til blå og hvid cirkler.

                Comment


                  #83
                  http://www.ob.dk/artikel/hummel-nyhe...anshoppen.aspx

                  Comment


                    #84
                    Jeg vil gerne se Zohore med den hue... ;-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #85
                      Undskyld, hvis jeg lyder negativ, men damn hvor er Hummel dog grimt.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Undskyld, hvis jeg lyder negativ, men damn hvor er Hummel dog grimt.
                        Don't worry. Det har vi vænnet os til.

                        Jeg kan se på webshoppen, at man kan bestille den nye trøje. Så mon ikke den er ved at være på trapperne?

                        Comment


                          #87
                          Jeg ved ikke hvorfor? men, Hummel giver mig sådan et billede af et serie 4 hold, som lige har knappet en kasse pillerpaller op inden kamp.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
                            Jeg ved ikke hvorfor? men, Hummel giver mig sådan et billede af et serie 4 hold, som lige har knappet en kasse pillerpaller op inden kamp.
                            det er da et fedt billede at få 🍻
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #89
                              Hummels udebanetrøje er da desværre noget nær skrækscenariet. Ikke at de udebanetrøjer vi har haft i de senere år, har været særligt kønne heller. Nu har de i hvert fald bare at diske op med nogle smukke striber.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Hummels udebanetrøje er da desværre noget nær skrækscenariet. Ikke at de udebanetrøjer vi har haft i de senere år, har været særligt kønne heller. Nu har de i hvert fald bare at diske op med nogle smukke striber.
                                Nysgerrighed: Ved vi, at det bliver udebanetrøjen?

                                Comment

                                Working...
                                X