Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
    Nysgerrighed: Ved vi, at det bliver udebanetrøjen?
    Hvis det gør - så skal de se at få trykt nummer og navn med den mørkegrå farve - istedet for den "ulæselige" hvide...

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
      Nysgerrighed: Ved vi, at det bliver udebanetrøjen?
      Indrømmet, det ved jeg ikke. Men eftersom at der er trykt navn og nummer bag på, modsat i de forrige træningskampe, og at det generelt ligner en spilletrøje, så anser jeg det som sandsynligt.

      Comment


        #93
        Kom til at se Kovals målmandshandsker var samme design som spilledragten i dag... ved ikke om det er en indikator på at der ER udebane sættet det vi så i dag...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #94
          Var de ikke med det officielle liga tryk på ærmerne? 90% sikker på vi så vores nye udetrøje idag.

          Comment


            #95
            Jo det var med Alka Superliga på ærmet i dag...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
              Var de ikke med det officielle liga tryk på ærmerne? 90% sikker på vi så vores nye udetrøje idag.
              Det var med det officielle liga tryk og det hele, så det er absolut en mulighed at det er vores udebanetrøje. Jeg synes faktisk det er et ganske ok sæt med det grå og neongrønne, men jeg har da et håb om at det måske kun er en 3. trøje og at de snart præsenterer både en ny blå/hvid stribet hjemmebanetrøje samt en ny udebanetrøje som også er stribet (evt gul/sort) som i de gode gamle Madrid dage ;-)

              Comment


                #97
                Hvis det er vores udebanesæt synes jeg egentligt, at det ser okay ud. Bedre end jeg havde turde håbet på med Hummel! Ved ikke lige hvad jeg skal synes om farven på skuldrene, som får det til at ligne nogle skulder pads fra amerikansk fodbold. Men hvis det får spillerne til at gå all-in i kampene, så er jeg helt tilfreds med det :-D

                Tallet bagpå... Mjaaeh, det er som det nu er..





                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
                  Jeg ved ikke hvorfor? men, Hummel giver mig sådan et billede af et serie 4 hold, som lige har knappet en kasse pillerpaller op inden kamp.
                  Eller en GOG-kamp med Rene Boerits og Nikolaj Jacobsen i 1996. Jeg bliver heller aldrig fan af Hummel.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                    Hvis det er vores udebanesæt synes jeg egentligt, at det ser okay ud. Bedre end jeg havde turde håbet på med Hummel! Ved ikke lige hvad jeg skal synes om farven på skuldrene, som får det til at ligne nogle skulder pads fra amerikansk fodbold. Men hvis det får spillerne til at gå all-in i kampene, så er jeg helt tilfreds med det :-D

                    Tallet bagpå... Mjaaeh, det er som det nu er..
                    Jeg synes de er ROCKERgrimme. Hvis de havde været ensfarvede med mørke tal, så måske. Men de er frygtelige med de der grå shorts og skuldre.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Synes det minder om en AGF udebane trøje, som de havde for et par år siden...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
                        Jeg ved ikke hvorfor? men, Hummel giver mig sådan et billede af et serie 4 hold, som lige har knappet en kasse pillerpaller op inden kamp.
                        Det er ikke os allesammen der ser det som et negativt billede

                        Bortset fra det, så er det kluns vi havde på mod HB Køge ikke for heldigt efter min personlige smag, men altså smag og behag.

                        Comment


                          Nu kan de da snart ikke trække den længere

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                            Nu kan de da snart ikke trække den længere
                            jeg køwer en under alle omstændigheder det er jo en OB-trøje vi snakker om
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              jeg køwer en under alle omstændigheder det er jo en OB-trøje vi snakker om
                              Same, men er stadig pænt nysgerrig

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                                Nu kan de da snart ikke trække den længere
                                Der sker jo nok ikke noget før de vender hjem fra træningslejr. Men mon ikke det præsenteres umiddelbart efter de er kommet hjem fra Tyrkiet, så OB spiller i blå og hvide striber når vi møder Fredericia i sidste træningskamp den 17/2 på stadion.
                                AaB er også lige skiftet til Hummel og de har heller ikke præsenteret ny spilledragt endnu.

                                Comment

                                Working...
                                X