Vi skal spille træningskamp på fredag og tror ikke Hummel vil lade os spille i de "gamle" Puma trøjer.
Nej Puma trøjer kan jeg heller ikke forestille mig de spiller i ;-). Medmindre der bliver præsenteret en ny hummel OB-kamptrøje inden på fredag, så vil jeg gætte på vi spiller i den blå som de har på i spillerpræsentationerne på hjemmesiden.
Mon ikke de smækker et Carlsberglogo og et OB-mærke på nogle af deres sorte standardtrøjer, og bruger dem i træningskampene? Det kan jo dybest set være lige meget.
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Undskyld, hvis jeg lyder negativ, men damn hvor er Hummel dog grimt.
OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Hummels udebanetrøje er da desværre noget nær skrækscenariet. Ikke at de udebanetrøjer vi har haft i de senere år, har været særligt kønne heller. Nu har de i hvert fald bare at diske op med nogle smukke striber.
Hummels udebanetrøje er da desværre noget nær skrækscenariet. Ikke at de udebanetrøjer vi har haft i de senere år, har været særligt kønne heller. Nu har de i hvert fald bare at diske op med nogle smukke striber.
Nysgerrighed: Ved vi, at det bliver udebanetrøjen?
Comment