Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad skal der ske i vintertransfervinduet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vel meget passende til Nr 7's nuværende niveau

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...lyngby-holdet/
    jeg er klar til at lade ham smutte uden beregning, bare så vi kan spare lønudgiften og få en ny mand til pladsen
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/h...re-til-sommer/

      Forkert tråd, sorry, men det er måske lidt for tidligt at åbne en sommertråd. Men ham her kunne være et bud på ny VB til sommer, hvis han kommer op i gear igen.
      Jeg håber virkelig ikke, at vi henter en spiller, der nærmest ikke har spillet førsteholdsfodbold siden oktober 2012. Jeg har svært ved at se, hvordan det skulle være bedre end Ari eller Kirkeskov.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
        Jeg håber virkelig ikke, at vi henter en spiller, der nærmest ikke har spillet førsteholdsfodbold siden oktober 2012. Jeg har svært ved at se, hvordan det skulle være bedre end Ari eller Kirkeskov.
        Indrømmet, jeg ser ikke belgisk bold og aner ikke, om han overhovedet har spillet snart længe. Han var bare en kanon spiller, da han tog afsted, og kan det niveau findes frem i en sikkert meget fodbold-sulten mand, så kunne det være fedt. Men det er naturligvis bare en tanke, baseret på hans gamle niveau; og det er naturligvis altid meget usikkert.

        Comment


          #79
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-flere-klubber

          http://www.transfermarkt.de/kasper-h.../spieler/48016

          En offensiv midt af den type ville måske være lige det vi havde brug, hvis Falken er ved at flyve. Ligner han er gået fra sikker fast mand til én, der bliver skiftet ud oftere og oftere; men score mål gør han stadig. Nok lidt over vores liga, men det lyder jo ikke i Tipsbladet, som om han ligefrem vader i tilbud, såeh...

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-flere-klubber

            http://www.transfermarkt.de/kasper-h.../spieler/48016

            En offensiv midt af den type ville måske være lige det vi havde brug, hvis Falken er ved at flyve. Ligner han er gået fra sikker fast mand til én, der bliver skiftet ud oftere og oftere; men score mål gør han stadig. Nok lidt over vores liga, men det lyder jo ikke i Tipsbladet, som om han ligefrem vader i tilbud, såeh...
            Ville være lidt af et scoop at hente ham. Han lyder spændende

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ville være lidt af et scoop at hente ham. Han lyder spændende
              puha ja han ser godt nok spændende ud...
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                puha ja han ser godt nok spændende ud...
                Det gør han også i FCM

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...dsholdsspiller

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja, der kan vi ikke være med. Lårt, videre til næste mulighed.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Ja, der kan vi ikke være med. Lårt, videre til næste mulighed.
                    forlæng med Falk i stedet for
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      forlæng med Falk i stedet for
                      Nok nemmere sagt end gjort

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Nok nemmere sagt end gjort
                        ja, den larmende tavshed fra førebunkeren kan være urovækkende og ildevarslende i dette tilfælde
                        Last edited by manner; 20-12-2015, 09:15.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          ja, den larmende tavshed fra førebunkeren kan være urovækkende og ildevarslende i dette tilfælde
                          Ja det tænker jeg også

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            forlæng med Falk i stedet for
                            Hvis jeg nu skal lege Ebenezer Scrooge, så tror jeg godt at folk kan forberede sig på, at det ikke kommer til at ske. Og i stedet bruge deres energi på at krydse fingre for, at det ikke lykkes for Troels at lokke ham til Brøndby.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Hvis jeg nu skal lege Ebenezer Scrooge, så tror jeg godt at folk kan forberede sig på, at det ikke kommer til at ske. Og i stedet bruge deres energi på at krydse fingre for, at det ikke lykkes for Troels at lokke ham til Brøndby.
                              det er præcis det jeg antyder, eller frygter om man vil. Hvis RF kun havde OB i tankerne havde forlængelsen mok været på plads med en klækkelig lønstigning som jeg er sikker på JH har fremlagt. Jeg sætter min lid til der er hold i de "hearsays" der har været herinde om Holland. Den ultimative frygt er naturligvis at BIF "købte" RF da fe ansatte TB
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #90
                                Det er godt at se at der er igangsat en oprydning i dette vindue, men der måtte nu også godt komme noget ind ...

                                Indtil videre er der solgt ud fra bænken i form af Kirkeskov, Kryger, Matti og Emil, men der har også kun været tre tilgange hvor af de to først kommer på 1. holdet i næste sæson og så en 2. div. spiller der vel trods alt starter på bænken. Dertil en masse mental ballade med Falk.

                                Buttom line så er vi jo ikke forstærket i dette vindue om end en oprydning er starter og på længere sigt er en god ting.

                                Ønsker mig nu stadig en cm i dette vindue selvom "der ikke er noget at spille for" ... Et halvt år til at spille et hold sammen, placeringspenge og et godt afsæt til næste sæson med en top6 placering er jo trods alt ikke at fornægte ... en ny vm ville heller ikke gøre mig ked af det ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X