Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad skal der ske i vintertransfervinduet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Korrekt, min hør mig broder - du vil få lige så meget defensivt arbejde fra Aabech, som du har fået fra Nr. 7. Just saying [Ari Alone Again]

    MvT
    Uuuuuuups: en spiller med mål i støvlerne som støtter forsvaret som Emil Larsen? Det ville jo betyde et selvmål hver anden kamp mindst.... ;-)
    Last edited by andlox; 11-12-2015, 23:34.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...l-op-i-niveau/
      Så kan vi vist godt droppe tanken om en ny keeper i foråret ..
      Håber så på en ny 1. keeper til sommer og Falkesgaard som 2. keeper.
      Talent som 3. keeper ... ?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...l-op-i-niveau/
        Så kan vi vist godt droppe tanken om en ny keeper i foråret ..
        Håber så på en ny 1. keeper til sommer og Falkesgaard som 2. keeper.
        Talent som 3. keeper ... ?
        Fint m Maksym. Jeg kan godt lide ham.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Fint m Maksym. Jeg kan godt lide ham.
          Tænker du personlighedsmæssigt, eller i forhold til Kovals evner som målmand?
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Fint m Maksym. Jeg kan godt lide ham.
            Jeg kan skidegodt lide Momo.

            Comment


              #51
              Jeg ææææææææælsker Emil

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Fint m Maksym. Jeg kan godt lide ham.
                Jeg kan god lide min nabo. Men jeg vil absolut ikke at han bliver vores målmand... ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg ææææææææælsker Emil
                  Og jeg elsker røræg. Men ikke som vk.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Fint m Maksym. Jeg kan godt lide ham.
                    Jeg er enig med dig, hvis forsvaret bliver bedre, og det håber jeg da det gør, så bliver Koval også bedre, og det glæder jeg mig til at se.

                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg kan skidegodt lide Momo.
                    Det mener du jo alligevel ikke.

                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg ææææææææælsker Emil
                    Det passer ikke, det ved vi jo allesammen godt.

                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Jeg kan god lide min nabo. Men jeg vil absolut ikke at han bliver vores målmand... ;-)
                    Har du set ham stå?
                    Ellers send ham en tur til OB, så kan det jo være, vi har haft TYSK keeper før :)

                    Comment


                      #55
                      Har du set ham stå?
                      Ellers send ham en tur til OB, så kan det jo være, vi har haft TYSK keeper før :)[/QUOTE]

                      65 år - 1,67m - ca. 100 kg. Spillede kun lidt bordfodbold som ung - men fantastisk at drikke øl med. Du kan stole på mig: Lars Høgh ville lægge et veto.;-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Jeg vil også lege med...

                        Jeg kan godt lide JH, og det mener jeg... Han er en rar og sympatisk person, og jeg kan godt lide hans stil, især når KBH journalister forsøger at skabe drame... Den får de sgu ikke JH med på, de får verdens absolut tørreste svar, og det er bare det eneste rigtige når journalisterne forsøger at grave... Der er jo en verden til forskel fra tidligere, feks. "Skyggen" som jo nærmest lavede historierne for journalisterne, krydret med "sindssyg" og "helt vildt" og andre dramatiske indfald...

                        Som egentlig sportsdirektør i OB, der er historien så lidt en anden...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Og jeg elsker røræg. Men ikke som vk.
                          Hahaha

                          Jeg tror godt de fleste kunne komme til at elske røræg som venstrekant... Det besidder nogle evner som vi ikke har haft med Emil på noget tidspunkt, både på og udenfor banen...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Og jeg elsker røræg. Men ikke som vk.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Jeg vil også lege med...

                              Jeg kan godt lide JH, og det mener jeg... Han er en rar og sympatisk person, og jeg kan godt lide hans stil, især når KBH journalister forsøger at skabe drame... Den får de sgu ikke JH med på, de får verdens absolut tørreste svar, og det er bare det eneste rigtige når journalisterne forsøger at grave... Der er jo en verden til forskel fra tidligere, feks. "Skyggen" som jo nærmest lavede historierne for journalisterne, krydret med "sindssyg" og "helt vildt" og andre dramatiske indfald...

                              Som egentlig sportsdirektør i OB, der er historien så lidt en anden...
                              Jeg er enig... vi har haft rigelig drama og ballade på de indre linier, og det får vi ikke umiddelbart med JH. Og jeg håber stadig at han tager røven på os alle, og fortsætter i Makrini/Festersen/Zohore/Lund/AK-stilen, og ikke i Kirkeskov/Kryger/Hallgrim-stilen, nu der er forhåbentlig er flere midler at gøre med, og en grundstamme at bygge op omkring.

                              Men jeg vil se det før jeg tror helt på det...

                              mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Jeg er enig... vi har haft rigelig drama og ballade på de indre linier, og det får vi ikke umiddelbart med JH. Og jeg håber stadig at han tager røven på os alle, og fortsætter i Makrini/Festersen/Zohore/Lund/AK-stilen, og ikke i Kirkeskov/Kryger/Hallgrim-stilen, nu der er forhåbentlig er flere midler at gøre med, og en grundstamme at bygge op omkring.

                                Men jeg vil se det før jeg tror helt på det...

                                mvh

                                MaxHH
                                Nej den del tackler han godt, og gjorde det også i Horsens...

                                Absolut, jeg skal også lige have et vindue mere at blødes op i, og det er da heller ikke sådan jeg er helt tabt i troen på det kan lade sig gøre, men ja det skal ses først...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X