Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad skal der ske i vintertransfervinduet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg er enig... vi har haft rigelig drama og ballade på de indre linier, og det får vi ikke umiddelbart med JH. Og jeg håber stadig at han tager røven på os alle, og fortsætter i Makrini/Festersen/Zohore/Lund/AK-stilen, og ikke i Kirkeskov/Kryger/Hallgrim-stilen, nu der er forhåbentlig er flere midler at gøre med, og en grundstamme at bygge op omkring.

    Men jeg vil se det før jeg tror helt på det...

    mvh

    MaxHH
    Helt helt enig.
    Jeg er nok ikke verdens største JH fan. Og bliver det nok aldrig. Men hvis han kunne fortsætte stilen fra sidste vindue med de 5 du nævner over de næste par vinduer er det da muligt at jeg til tider kunne findes på en plads bagerst i salen hvis han nogensinde skulle få en fanklub...

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...l-op-i-niveau/
      Så kan vi vist godt droppe tanken om en ny keeper i foråret ..
      Håber så på en ny 1. keeper til sommer og Falkesgaard som 2. keeper.
      Talent som 3. keeper ... ?
      Jesper Rask fra Hobro har kontraktudløb til sommer.

      Comment


        #63
        Sådan som vores forsvar ser ud pt. håber jeg satme, at vi er med her:

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...staerk-sanneh/
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Sådan som vores forsvar ser ud pt. håber jeg satme, at vi er med her:

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...staerk-sanneh/
          Det ved jeg at vi er. Eller har været. Ved dog ikke om dette er ændret efter vi købte Tingager. Men prisen skulle umiddelbart være alt for høj

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det ved jeg at vi er. Eller har været. Ved dog ikke om dette er ændret efter vi købte Tingager. Men prisen skulle umiddelbart være alt for høj
            Han er meget ombejlet; Horsens er med i oprykningsracet (hvor der jo er 3 pladser), og han har 1œ år tilbage af kontrakt. Det lyder umiddelbart også for dyrt. Med købet af Tingager har vi måske også brugt det skud, der hedder 'talent' til midterforsvaret. Hvis der skal skiftes mere ud, så virker en mere erfaren spiller til sommer måske mere oplagt. Ingen tvivl om at han er hot shit, men det er vi nok ikke de eneste, der har øje på.

            Comment


              #66
              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/h...re-til-sommer/

              Forkert tråd, sorry, men det er måske lidt for tidligt at åbne en sommertråd. Men ham her kunne være et bud på ny VB til sommer, hvis han kommer op i gear igen.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Tænker du personlighedsmæssigt, eller i forhold til Kovals evner som målmand?
                Begge, egentlig. Men mest virker han som en god fyr.

                Jeg synes faktisk han er et fint talent. Super inde på stregen, bedre udspark end næsten nogen OB-keepere jeg kan huske.
                Og jeg synes også, han er god ude i feltet - han skal bare lære at tage de rigtige valg, så han ikke går for langt ud, hvor forsvaret skal have den. Han har set meget dum ud i visse situationer, og den slags kan dog læres - det med at tage de rigtige beslutninger.

                Og baseret på det jeg har set fra Radza og Koval på træningsbanen, så er Koval altså et niveau over Radza. Så ser hellere Maksym end Casper i foråret.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Han er meget ombejlet; Horsens er med i oprykningsracet (hvor der jo er 3 pladser), og han har 1œ år tilbage af kontrakt. Det lyder umiddelbart også for dyrt. Med købet af Tingager har vi måske også brugt det skud, der hedder 'talent' til midterforsvaret. Hvis der skal skiftes mere ud, så virker en mere erfaren spiller til sommer måske mere oplagt. Ingen tvivl om at han er hot shit, men det er vi nok ikke de eneste, der har øje på.
                  Ud fra de kampe jeg har set med Horsens i denne og sidste sæson, ville jeg vurdere, at Sanneh ikke er et talent til fremtiden. Han er en spiller, der ville kunne gå ind og styrke os (og mindst halvdelen af SL-klubberne) umiddelbart.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Ud fra de kampe jeg har set med Horsens i denne og sidste sæson, ville jeg vurdere, at Sanneh ikke er et talent til fremtiden. Han er en spiller, der ville kunne gå ind og styrke os (og mindst halvdelen af SL-klubberne) umiddelbart.
                    Det er jeg helt og aldeles enig i. Selvom at der selvfølgelig skal tages højde for niveauforskellen på rækkerne, kan jeg ikke få øje på en midterforsvarer hos os, Esbjerg, AGF, Hobro, FCN eller Viborg der skulle være decideret bedre i hvert fald.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/h...re-til-sommer/

                      Forkert tråd, sorry, men det er måske lidt for tidligt at åbne en sommertråd. Men ham her kunne være et bud på ny VB til sommer, hvis han kommer op i gear igen.
                      Han har i hvert fald en alder der gør, at det burde være muligt at få ham i omdrejninger igen. Når han var bedst, var han godt nok noget af en motor i den venstre side og med en fantastisk indlægs- og dødboldsfod.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Begge, egentlig. Men mest virker han som en god fyr.

                        Jeg synes faktisk han er et fint talent. Super inde på stregen, bedre udspark end næsten nogen OB-keepere jeg kan huske.
                        Og jeg synes også, han er god ude i feltet - han skal bare lære at tage de rigtige valg, så han ikke går for langt ud, hvor forsvaret skal have den. Han har set meget dum ud i visse situationer, og den slags kan dog læres - det med at tage de rigtige beslutninger.

                        Og baseret på det jeg har set fra Radza og Koval på træningsbanen, så er Koval altså et niveau over Radza. Så ser hellere Maksym end Casper i foråret.
                        Nu har jeg nok ikke set helt så meget træning eller kampe som dig, desværre.

                        Men i de kampe jeg har set, har jeg den samme opfattelse af Koval som du har.
                        Og håber at Høgh med god coaching i pausen kan få fin pudset de sidste ting så Koval rykker det niveau op som jeg er relativt sikker på at han har.

                        Og kan han det, bliver han med garanti sværere at beholde, hvilket ellers kunne være fedt.
                        Men man kan jo lidt forestille sig han har samme sygdom som Zohore havde..

                        Comment


                          #72
                          Nu er det jo hans stil, så det skulle vel alligevel være lidt for godt hvis vi lige kunne lave om på det den korte tid han er i OB, eller fin pudset de sidste ting(som det så flot er pakket ind)
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #73
                            http://www.transfermarkt.co.uk/yassi.../spieler/90368

                            Hvis Emil er på vej væk, så kunne ham måske være en mulighed. Venstre kant fra Stabæks spændende hold, kontrakt er løbet ud, assistkonge i Norge.
                            En anden interessant spiller fra Stabæk er Cole Grossman på deres midtbane: relativt ukendt spiller der tog springet til Europa for et par år siden. Her har han været fast mand på Stabæks hold, der har klaret sig formidabelt, når man tager deres lille økonomi og super-smalle trup i betragtning.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              http://www.transfermarkt.co.uk/yassi.../spieler/90368

                              Hvis Emil er på vej væk, så kunne ham måske være en mulighed. Venstre kant fra Stabæks spændende hold, kontrakt er løbet ud, assistkonge i Norge.
                              En anden interessant spiller fra Stabæk er Cole Grossman på deres midtbane: relativt ukendt spiller der tog springet til Europa for et par år siden. Her har han været fast mand på Stabæks hold, der har klaret sig formidabelt, når man tager deres lille økonomi og super-smalle trup i betragtning.
                              Lyder umiddelbart spændende. Men der er desværre langt mellem snapsene når de bliver impoteret fra Norge syntes jeg..
                              Der er jo pænt stille omkring Yao

                              Comment


                                #75
                                Vel meget passende til Nr 7's nuværende niveau

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...lyngby-holdet/

                                Comment

                                Working...
                                X