Oprindeligt indsendt af eilman
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægLogan Bailly? Det ville være en konge-signing. Husker ham fra sin tid hos Borussia Mönchengladbach. Var der årevis første målmand men tabte start 11 plads sidst til ter Stegen. Bailly var en rigtig god Bundesliga-målmand og ville rose JH på det højeste hvis han kan hente ham.
Bider dog mærke i at Transfermarkt har sænket hans værdi voldsomt meget de senere år, det kan godt bekymre mig lidt. Nogen der kender baggrunden for dette ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægLogan Bailly? Det ville være en konge-signing. Husker ham fra sin tid hos Borussia Mönchengladbach. Var der årevis første målmand men tabte start 11 plads sidst til ter Stegen. Bailly var en rigtig god Bundesliga-målmand og ville rose JH på det højeste hvis han kan hente ham.
Comment
-
Izunna, Bailly... måske JH skaber dermed også argumenter for Falk at blive og tro på OB-projektet længere."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægLyder godt, kender ham ikke selv.
Bider dog mærke i at Transfermarkt har sænket hans værdi voldsomt meget de senere år, det kan godt bekymre mig lidt. Nogen der kender baggrunden for dette ?
Fandt lidt om ham her :
http://www.dailyrecord.co.uk/sport/f...formed-6098186
http://www.celticfc.net/news/8577
kun et halvt år i Celtic ?Last edited by Magge; 07-01-2016, 21:01.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægLyder godt, kender ham ikke selv.
Bider dog mærke i at Transfermarkt har sænket hans værdi voldsomt meget de senere år, det kan godt bekymre mig lidt. Nogen der kender baggrunden for dette ?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægIzunna, Bailly... måske JH skaber dermed også argumenter for Falk at blive og tro på OB-projektet længere.
Og så iøvrigt spændende med denne Logan.....kender intet til ham men rart hvis de begynder at kigge nu - Koval er væk senest til sommer, om det er fordi han er for dyr eller bare for dårlig - væk er han og en ny skal findes.....så fedt at se.
Den kan hurtigt ryge af igen men lige nu har jeg fundet min "ja-hat" ifht JH, frem :)
Comment
-
Hvis de 3 handler plus afgange af kirke, azer og Emil går igennem så forudser jeg nogle JH barometrer ryge i top;-) en Falk forlængelse, ophævelse af jbl og diarra, plus en eller 2 tilgange mere så står jeg for alt rengøring i hytten 3 måneder frem - vi bor på 240 kvm, vores hund pisser indenfor, katten fælder og ungerne rammer ved siden af lokummet hver gang de pisser.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægHvis de 3 handler plus afgange af kirke, azer og Emil går igennem så forudser jeg nogle JH barometrer ryge i top;-) en Falk forlængelse, ophævelse af jbl og diarra, plus en eller 2 tilgange mere så står jeg for alt rengøring i hytten 3 måneder frem - vi bor på 240 kvm, vores hund pisser indenfor, katten fælder og ungerne rammer ved siden af lokummet hver gang de pisser.....
Comment
-
Med forbehold for skæbnens udvikling og fortid: That's more like it Jesper Hansen.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment