Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
    Der står også på Twitter at vi er efter en ung målmand ser savner spilletid. Kender han ikke. Skulle hedde logan bailly
    Logan Bailly? Det ville være en konge-signing. Husker ham fra sin tid hos Borussia Mönchengladbach. Var der årevis første målmand men tabte start 11 plads sidst til ter Stegen. Bailly var en rigtig god Bundesliga-målmand og ville rose JH på det højeste hvis han kan hente ham.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Tipsbladet følger åbenbart Søren Sorgenfri

      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-emil-petersen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Logan Bailly? Det ville være en konge-signing. Husker ham fra sin tid hos Borussia Mönchengladbach. Var der årevis første målmand men tabte start 11 plads sidst til ter Stegen. Bailly var en rigtig god Bundesliga-målmand og ville rose JH på det højeste hvis han kan hente ham.
        Lyder godt, kender ham ikke selv.

        Bider dog mærke i at Transfermarkt har sænket hans værdi voldsomt meget de senere år, det kan godt bekymre mig lidt. Nogen der kender baggrunden for dette ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Logan Bailly? Det ville være en konge-signing. Husker ham fra sin tid hos Borussia Mönchengladbach. Var der årevis første målmand men tabte start 11 plads sidst til ter Stegen. Bailly var en rigtig god Bundesliga-målmand og ville rose JH på det højeste hvis han kan hente ham.
          Ja det lyder godt nok som noget vi godt kunne bruge

          Comment


            Izunna, Bailly... måske JH skaber dermed også argumenter for Falk at blive og tro på OB-projektet længere.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Lyder godt, kender ham ikke selv.

              Bider dog mærke i at Transfermarkt har sænket hans værdi voldsomt meget de senere år, det kan godt bekymre mig lidt. Nogen der kender baggrunden for dette ?
              Har aldrig bidt mærke i ham .

              Fandt lidt om ham her :
              http://www.dailyrecord.co.uk/sport/f...formed-6098186


              http://www.celticfc.net/news/8577

              kun et halvt år i Celtic ?
              Last edited by Magge; 07-01-2016, 21:01.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Izunna, Bailly... måske JH skaber dermed også argumenter for Falk at blive og tro på OB-projektet længere.
                Det burde hjælpe ja til ikke at skifte til en anden dansk klub.. Men nok ikke hvis der kommer et godt tilbud fra udlandet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Lyder godt, kender ham ikke selv.

                  Bider dog mærke i at Transfermarkt har sænket hans værdi voldsomt meget de senere år, det kan godt bekymre mig lidt. Nogen der kender baggrunden for dette ?
                  Har ingen sikker forklaring. Men efter sin tid i Borussia Mönchengladbach var han kort tid på leje i Schweiz (men de betalte ikke sin løn) og gik derefter hjemme til Belgien. Først år gik god med en kvalifikation for Europaleague-playoffs. Men anden år rykkede de ned. Kom op et år senere igen. Men måske forklarer det værdi-nedgangen.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Izunna, Bailly... måske JH skaber dermed også argumenter for Falk at blive og tro på OB-projektet længere.
                    tror ihvertfald helt sikkert at det har været en af Falks reservationer....lønnen er en ting - men der finder de nu nok hinanden, men han vil nok gerne have nogle forvisninger om at der er ambitioner i klubben - til mere end hvad der har været meldt ud de sidste par år.

                    Og så iøvrigt spændende med denne Logan.....kender intet til ham men rart hvis de begynder at kigge nu - Koval er væk senest til sommer, om det er fordi han er for dyr eller bare for dårlig - væk er han og en ny skal findes.....så fedt at se.

                    Den kan hurtigt ryge af igen men lige nu har jeg fundet min "ja-hat" ifht JH, frem :)

                    Comment





                      Izunna og KEP til OB, ifølge tribunen.com-

                      Comment


                        Hvis de 3 handler plus afgange af kirke, azer og Emil går igennem så forudser jeg nogle JH barometrer ryge i top;-) en Falk forlængelse, ophævelse af jbl og diarra, plus en eller 2 tilgange mere så står jeg for alt rengøring i hytten 3 måneder frem - vi bor på 240 kvm, vores hund pisser indenfor, katten fælder og ungerne rammer ved siden af lokummet hver gang de pisser.....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                          Hvis de 3 handler plus afgange af kirke, azer og Emil går igennem så forudser jeg nogle JH barometrer ryge i top;-) en Falk forlængelse, ophævelse af jbl og diarra, plus en eller 2 tilgange mere så står jeg for alt rengøring i hytten 3 måneder frem - vi bor på 240 kvm, vores hund pisser indenfor, katten fælder og ungerne rammer ved siden af lokummet hver gang de pisser.....
                          Mon dog det hele sker

                          Comment


                            Med forbehold for skæbnens udvikling og fortid: That's more like it Jesper Hansen.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Mon dog det hele sker
                              Det ville Lillemor ellers sætte pris på :-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg



                                Izunna og KEP til OB, ifølge tribunen.com-
                                Nå, too late.

                                Comment

                                Working...
                                X