Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    I EfB vil han også blive genforenet med Lasse Riise, han havde et godt samarbejde med i Lyngby. Her vil han nok også få en rigtig træner for ham, der er meget kommunikativ i sin mandskabspleje. Jeg håber for alle parter han ryger nu. Spilletiden i OB vil blive minimal i OB og han trænger i den grad til at få en ny start
    Helt enig. At miste ham nu vil ikke have nogen som helst indflydelse på holdet... Alle parter her er tjent med et brud og mon ikke at der er en klub eller 2 der vil overtage ham

    Comment


      #17
      Emil Larsen passer da overhovedet ikke til Esbjerg. De ligger i bunden og det kræves at alle 11 mand på banen arbejder hårdt for holdet. Jeg tror ikke, at der er nogle superligaklubber der vil røre ham lige nu. Mon ikke det bliver Lyngby?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Emil Larsen passer da overhovedet ikke til Esbjerg. De ligger i bunden og det kræves at alle 11 mand på banen arbejder hårdt for holdet. Jeg tror ikke, at der er nogle superligaklubber der vil røre ham lige nu. Mon ikke det bliver Lyngby?
        Psssst! Esbjerg læser med!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af københavnstinker Se indlæg
          emil larsen passer da overhovedet ikke til esbjerg. De ligger i bunden og det kræves at alle 11 mand på banen arbejder hårdt for holdet. Jeg tror ikke, at der er nogle superligaklubber der vil røre ham lige nu. Mon ikke det bliver lyngby?

          ssshhhhhhhhhhhhhhh

          Comment


            #20
            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...ed-med-dickoh/

            Du holder dig laaangt væk, Jesper Hansen.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...ed-med-dickoh/

              Du holder dig laaangt væk, Jesper Hansen.
              +1

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...ed-med-dickoh/

                Du holder dig laaangt væk, Jesper Hansen.
                Skal vi ikke forsøge at holde sådan nogle helt arbitrære spekulationer ude af RYGTEtråden, fremover?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Skal vi ikke forsøge at holde sådan nogle helt arbitrære spekulationer ude af RYGTEtråden, fremover?
                  En rygtetråd uden arbitrære spekulationer?

                  Bro, do you even OB's debatforum? Maybe in a perfect world...

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    En rygtetråd uden arbitrære spekulationer?

                    Bro, do you even OB's debatforum? Maybe in a perfect world...
                    Jeg ved at jeg kæmper en umulig kamp, men lad mig da citere John Lennon:

                    Imagine..

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Jeg ved at jeg kæmper en umulig kamp, men lad mig da citere John Lennon:

                      Imagine..
                      "No retreat, baby, no surrender!"
                      Bruce "The Boss" Springsteen
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        "No retreat, baby, no surrender!"
                        Bruce "The Boss" Springsteen

                        Bliver spillet på McKluuds Bar hver gang vi har vundet. (Eller spillet uafgjort)
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #27
                          Ved godt det er løst osv osv osv, men jeg har fået fortalt at Falken skulle være fløjet og skulle lande i Holland.......rygtet kommer fra en leder i en fynsk klub her i Odense (Dalum). Aner ikke om det holder vand eller ej, men det er blot hvad jeg har hørt ;-)

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                            Bliver spillet på McKluuds Bar hver gang vi har vundet. (Eller spillet uafgjort)
                            Så når jeg kommer til København en gang vil jeg gerne høre det der.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                              Ved godt det er løst osv osv osv, men jeg har fået fortalt at Falken skulle være fløjet og skulle lande i Holland.......rygtet kommer fra en leder i en fynsk klub her i Odense (Dalum). Aner ikke om det holder vand eller ej, men det er blot hvad jeg har hørt ;-)
                              Spændende. Så længe det er syd på. Ikke Øst eller Vest... Vel også mulighed for at score lidt mønt der kan spenderes videre

                              Comment


                                #30
                                Han skal helt sikkert væk før eller siden så håber han har ret!

                                Comment

                                Working...
                                X