Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Twitter sender Koval til Besiktas eller Everton.. https://twitter.com/FootieWriter/sta...25562505990144

    Tør man håbe?
    Ikke hvis Radza så skal stå, det ville koste OB endnu mere!
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
      Twitter sender Koval til Besiktas eller Everton.. https://twitter.com/FootieWriter/sta...25562505990144

      Tør man håbe?
      Hah! Og "silly season" starter med et brag!
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Ikke hvis Radza så skal stå, det ville koste OB endnu mere!
        Mere end Koval? Derfor skulle han vel score det en eller anden selvmål.
        Koval er sæsonens største skuffelse for mig og håber han forsvinder fra lønlisten asap.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
          Twitter sender Koval til Besiktas eller Everton.. https://twitter.com/FootieWriter/sta...25562505990144

          Tør man håbe?
          Håber JH sender ham et eller anden sted. ;-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #65
            Sjovt. Jeg drømte præcis i nat at Koval ville blive solgt :p. Det var vidst dog til en østeuropæisk klub.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
              Sjovt. Jeg drømte præcis i nat at Koval ville blive solgt :p. Det var vidst dog til en østeuropæisk klub.
              Kan du drømme om en Falk - forlængelse, tak?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                Twitter sender Koval til Besiktas eller Everton.. https://twitter.com/FootieWriter/sta...25562505990144

                Tør man håbe?
                Når klubber som Besiktas og Everton henvender sig, så må vi jo bare erkende vores plads i fødekæden, så kan vi ikke holde på vores profiler

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af polle Se indlæg
                  når klubber som besiktas og everton henvender sig, så må vi jo bare erkende vores plads i fødekæden, så kan vi ikke holde på vores profiler
                  profiler???😜

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Når klubber som Besiktas og Everton henvender sig, så må vi jo bare erkende vores plads i fødekæden, så kan vi ikke holde på vores profiler
                    Dynamo Kievs "profil" 😳 Det er ikke OB der sælger ham, i fald det sker
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Dynamo Kievs "profil"  Det er ikke OB der sælger ham, i fald det sker
                      Det er rigtig, men vi skal vil tillade det sker, vi har vel råderetten det næste halve år ?

                      Eller kan Kiev egentlig godt sælge ham hen over hovedet på os ?

                      Nu, bare lige for at gøre det helt klart, jeg ved godt vi ikke vil modsætte os og at Koval ikke har været det OB håbede på.

                      Helt personligt, så er jeg et af de få mennesker der tror på han kan levere et fint forår for os. JEG syntes han har været hetzet totalt (ren Carl Holst, som ikke er helt fin, men har fået omtale som en seriemorder). Koval er ung, han er fra en helt anden kultur, han skal lige finde fodfæste. Han har droppet big time (Sønderjyske især), men han har også reddet røven på os, især i Randers, men der var også en overset rigtig god redning i Viborg og var vi kommet bagud der, så havde vi næppe hentet tre point. Han skal faktisk bare lære, at når han giver en retur, så skal den vinkles til siden, alternativt til hjørne. Resten er sgu´ ok imo (men okay vi er ikke mange, måske kun mig).

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Det er rigtig, men vi skal vil tillade det sker, vi har vel råderetten det næste halve år ?

                        Eller kan Kiev egentlig godt sælge ham hen over hovedet på os ?

                        Nu, bare lige for at gøre det helt klart, jeg ved godt vi ikke vil modsætte os og at Koval ikke har været det OB håbede på.

                        Helt personligt, så er jeg et af de få mennesker der tror på han kan levere et fint forår for os. JEG syntes han har været hetzet totalt (ren Carl Holst, som ikke er helt fin, men har fået omtale som en seriemorder). Koval er ung, han er fra en helt anden kultur, han skal lige finde fodfæste. Han har droppet big time (Sønderjyske især), men han har også reddet røven på os, især i Randers, men der var også en overset rigtig god redning i Viborg og var vi kommet bagud der, så havde vi næppe hentet tre point. Han skal faktisk bare lære, at når han giver en retur, så skal den vinkles til siden, alternativt til hjørne. Resten er sgu´ ok imo (men okay vi er ikke mange, måske kun mig).
                        Du er ikke alene om ikke at have afskrevet ham som uduelig, jeg er helt med på at nogen skal bruge længere tid på at falde til og blive "en del af klubben", men den debat har jeg ikke lyst til at åbne igen. Det er vel det mest naturlige hvis vi har råderetten, men meget kan jo aftales anderledes i personlige forhold.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #72
                          http://www.fodbold-transfers.dk/jako...-vaek-fra-fck/

                          Burde en U21 keeper ikke have interesse for os? Er med på at vi skal have en eller to keepere ud af truppen først men ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            http://www.fodbold-transfers.dk/jako...-vaek-fra-fck/

                            Burde en U21 keeper ikke have interesse for os? Er med på at vi skal have en eller to keepere ud af truppen først men ...
                            Den eneste grund jeg kan se til at folk herinde bliver ved med at snakke om Busk, er at de ikke kan have set nogle kampe med ham...

                            Som en der har set ham i en del kampe for FCK og U21, kan jeg sige rimeligt utvetydigt:

                            Jakob Busk er en dårlig målmand.

                            Det kan godt være han har et råt potentiale, men han er meget ufærdig. Han er ikke god på stregen, og han fylder alt for lidt i feltet. Så kunne vi lige så godt have beholdt Toppel, der efter min mening er mindst en klasse over Busk, og langt mere reaktionsstærk.

                            Eller spille med Tørnes, som heller ikke er god, men bedre end Busk.

                            Glem nu Busk. Han er ikke hvad vi har brug for, og det er tvivlsomt om han bliver det foreløbigt.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Den eneste grund jeg kan se til at folk herinde bliver ved med at snakke om Busk, er at de ikke kan have set nogle kampe med ham...

                              Som en der har set ham i en del kampe for FCK og U21, kan jeg sige rimeligt utvetydigt:

                              Jakob Busk er en dårlig målmand.

                              Det kan godt være han har et råt potentiale, men han er meget ufærdig. Han er ikke god på stregen, og han fylder alt for lidt i feltet. Så kunne vi lige så godt have beholdt Toppel, der efter min mening er mindst en klasse over Busk, og langt mere reaktionsstærk.

                              Eller spille med Tørnes, som heller ikke er god, men bedre end Busk.

                              Glem nu Busk. Han er ikke hvad vi har brug for, og det er tvivlsomt om han bliver det foreløbigt.
                              Argh, det er sgu lidt for unuanceret det her.

                              Busk er helt sikkert en talentfuld målmand, hvor langt det rækker er så spørgsmålet. Nej, han har ikke set særligt god ud i de kampe han har fået for FCK, men det er selvfølgelig vilkårene.

                              Busk var fremragende i Horsens, og viste da han fik lov at stå kontinuerligt der, at han besidder masser af potentiale. http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...dt-ac-horsens/

                              Han har øjensynligt også stået en fin sæson her i det norske, selvom at den har været plaget af skader, og Sandefjord var rækkens prügelknabe. Ikke desto mindre fortrak han da i hvert fald Tørnes til bænken, da han ikke var skadet, så der er i hvert fald en træner, som er uenig i din betragtning.

                              Og sidst men ikke mindst, så var han altså fast mand på det U-21 landshold der kom til semifinalen i sommers, ved at stå 7 ud af de sidste 8 kvalkampe, og samtlige minutter i turneringen, i en årgang, hvor både Rønnow og David Jensen ellers var til rådighed, to keepere der hører til i den bedre ende i Suppen imo. Det er ikke mere end et halvt år siden, og viser da trods alt, at han er en målmand med en vis kvalitet.

                              Om vi så skal satse på ham, er en anden sag. Jeg vil dog sige det sådan, at skulle jeg vælge mellem en af de tre keepere, vi har på kontrakt næste sæson, og Busk, så tog jeg Busk uden at tøve. Jeg har som du har med Busk, også set flere kampe med Falkesgaard, hvor han ikke har imponeret mig, særligt for reserverne faktisk, før han kom hertil. De folk jeg kender som enten er inkarnerede Brøndby-fans eller dækker klubben meget tæt og har set ham ved træninger osv., rystede på hovedet over udsigten til, at vi ville satse på ham. Falkesgaard har 6 u-landskampe gennem årene, alle venskabskampe eller træningsturneringer, Busk har 37 til sammenligning og har jo i en del år, været en spiller FCK har givet udtryk for, at man ville satse på.

                              At Busk så ikke får lov at komme til fadet i FCK nu, kan man jo tage som et vink med en vognstang, og hans udvikling har da ikke været som ønsket. Men jeg synes absolut ikke, at der er belæg for at sige, at han er en dårlig målmand, især ikke når man ser, hvad vi selv har rendende, for Busk har leveret i sine lejeophold og på landsholdet.

                              Og så gider jeg snart heller ikke se folk romantisere Toppel mere. Han lavede 5-6 drops alene i sidste sæson. Han er en rimeligt RINGE Superliga-keeper.
                              Last edited by Sheed; 02-01-2016, 05:00.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Argh, det er sgu lidt for unuanceret det her.

                                Busk er helt sikkert en talentfuld målmand, hvor langt det rækker er så spørgsmålet. Nej, han har ikke set særligt god ud i de kampe han har fået for FCK, men det er selvfølgelig vilkårene.

                                Busk var fremragende i Horsens, og viste da han fik lov at stå kontinuerligt der, at han besidder masser af potentiale. http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...dt-ac-horsens/

                                Han har øjensynligt også stået en fin sæson her i det norske, selvom at den har været plaget af skader, og Sandefjord var rækkens prügelknabe. Ikke desto mindre fortrak han da i hvert fald Tørnes til bænken, da han ikke var skadet, så der er i hvert fald en træner, som er uenig i din betragtning.

                                Og sidst men ikke mindst, så var han altså fast mand på det U-21 landshold der kom til semifinalen i sommers, ved at stå 7 ud af de sidste 8 kvalkampe, og samtlige minutter i turneringen, i en årgang, hvor både Rønnow og David Jensen ellers var til rådighed, to keepere der hører til i den bedre ende i Suppen imo. Det er ikke mere end et halvt år siden, og viser da trods alt, at han er en målmand med en vis kvalitet.

                                Om vi så skal satse på ham, er en anden sag. Jeg vil dog sige det sådan, at skulle jeg vælge mellem en af de tre keepere, vi har på kontrakt næste sæson, og Busk, så tog jeg Busk uden at tøve. Jeg har som du har med Busk, også set flere kampe med Falkesgaard, hvor han ikke har imponeret mig, særligt for reserverne faktisk, før han kom hertil. De folk jeg kender som enten er inkarnerede Brøndby-fans eller dækker klubben meget tæt og har set ham ved træninger osv., rystede på hovedet over udsigten til, at vi ville satse på ham. Falkesgaard har 6 u-landskampe gennem årene, alle venskabskampe eller træningsturneringer, Busk har 37 til sammenligning og har jo i en del år, været en spiller FCK har givet udtryk for, at man ville satse på.

                                At Busk så ikke får lov at komme til fadet i FCK nu, kan man jo tage som et vink med en vognstang, og hans udvikling har da ikke været som ønsket. Men jeg synes absolut ikke, at der er belæg for at sige, at han er en dårlig målmand, især ikke når man ser, hvad vi selv har rendende, for Busk har leveret i sine lejeophold og på landsholdet.

                                Og så gider jeg snart heller ikke se folk romantisere Toppel mere. Han lavede 5-6 drops alene i sidste sæson. Han er en rimeligt RINGE Superliga-keeper.
                                jeg vil ikke kloge mig på om Busk kan være et emne for OB, eller ej. Jeg kan kun på de tørre tal se at han potentielt bør være interessant med de kampe han har spillet, og af de grunde du nævner. Vi ved at KN foretrækker en målmand der kan komme ud fra stregen, og desuden er hurtig til at sætte spillet i gang (modsat Toppel der ofte varmede bolden, inden den røg ud over sidelinjen). Jeg tvivler på han havner i OB nu, det kan tidligst blive til sommer, men også her tror jeg det er tvivlsomt når vi har Falkesgård helt klar igen. Jeg vil dog på ingen måde protestere, jeg har tilliden til at KN/JH gør det bedst mulige for OB
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X