Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Yes.. Mon dog en handel er gået i vasken. Ser ikke ud til at de svarer på mit spørgsmål
    Handlen behøver langt fra at være død - det amerikanske vindue lukker meget senere, så der er god tid til at få en eventuel handel på plads.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
      Handlen behøver langt fra at være død - det amerikanske vindue lukker meget senere, så der er god tid til at få en eventuel handel på plads.
      Og derudover udløber Azers kontrakt jo til sommer, så der kan jo sagtens være indledende sonderinger i gang, som der også stod i den artikel, jeg læste, at der havde været repræsentanter for Azer på amerikansk visit.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Rygte om at Fellah muligvis skifter til OB. Journalisten dækker tilsyneladende EFB for bold.dk og Ritzau... Fellah har da mange u-landskampe på cv'et. Men det er da godt nok en karriere, der skal have kunstigt åndedræt. Håber Kent Nielsen kan trylle:)

        https://mobile.twitter.com/kennipoul...37370617671680

        PS: Kan det virkelig passe, der ikke er lavet en rygtetråd for 2016:)? Det er på alle måder en anden tid end under Poul Hansen:)

        Comment


          Håber godt nok ikke at han skal erstatte Rasmus Falk hvis han havner her. Der skal godt nok mere kvalitet til.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Rygte om at Fellah muligvis skifter til OB. Journalisten dækker tilsyneladende EFB for bold.dk og Ritzau... Fellah har da mange u-landskampe på cv'et. Men det er da godt nok en karriere, der skal have kunstigt åndedræt. Håber Kent Nielsen kan trylle:)

            https://mobile.twitter.com/kennipoul...37370617671680

            PS: Kan det virkelig passe, der ikke er lavet en rygtetråd for 2016:)? Det er på alle måder en anden tid end under Poul Hansen:)
            Lidt skuffende hvis det bliver ham. Havde håbet på noget bedre

            Comment


              Puha, nej tak til Fellah som andet end højst reserve.

              Minder mig lidt om N'Koum, mht teknik, slutprodukt og attitude.

              Comment


                Forfærdelig beslutning, hvis vi slår kløerne i Fellah, så vil jeg da faktisk hellere have Cavric, der er da noget mere upside at komme efter.

                Comment


                  Synes han havde en periode i EfB for et år eller halvandet siden, hvor jeg godt kunne se et potentiale i ham. Han driblede i høj fart og spillede godt i de små rum ligesom Falk kan, selvom det dog ikke var helt i samme klasse. I takt med at efb så er blevet dårligere, er han fuldstændig forsvundet og er jo kun marginalspiller nu, selvfølgelig fordi han ingen fremtid har i klubben, men også fordi han bare ikke præsterer. Jeg synes at risikoen for at han flopper er alt for stor til at erstatte sådan en profil som Falk. Håber der sigtes højere!!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Synes han havde en periode i EfB for et år eller halvandet siden, hvor jeg godt kunne se et potentiale i ham. Han driblede i høj fart og spillede godt i de små rum ligesom Falk kan, selvom det dog ikke var helt i samme klasse. I takt med at efb så er blevet dårligere, er han fuldstændig forsvundet og er jo kun marginalspiller nu, selvfølgelig fordi han ingen fremtid har i klubben, men også fordi han bare ikke præsterer. Jeg synes at risikoen for at han flopper er alt for stor til at erstatte sådan en profil som Falk. Håber der sigtes højere!!
                    Helt enig. Han er kommet ind for EfB nu.. Syntes nu han kæmper meget godt og går med i presset.. Men om han er god nok til os er meget tvivlsomt

                    Comment


                      Fellah med assist. Godt spark med venstre ind over i feltet

                      Comment


                        Det er sgu noget fladt hvis vi henter ham.

                        Comment


                          Fellah har på sine gode dage godt potentiale og kan med den rigtige motivation blive en gevinst, men der også en grund til at han ikke bruges i EfB. Måske kan Kent "vække ham til live" i hans system med en mere offensiv tilgang end EfB har pt . Fellah er måske også ramt af EfBs jammerlige sæson, de er ligaens ringeste hold sammen med Hobro.

                          Edit: I læste det først her. EfB rykker ud næste sæson, Jonas Dal magter ikke opgaven
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment

                          Working...
                          X