Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlægHandlen behøver langt fra at være død - det amerikanske vindue lukker meget senere, så der er god tid til at få en eventuel handel på plads.
Comment
-
Rygte om at Fellah muligvis skifter til OB. Journalisten dækker tilsyneladende EFB for bold.dk og Ritzau... Fellah har da mange u-landskampe på cv'et. Men det er da godt nok en karriere, der skal have kunstigt åndedræt. Håber Kent Nielsen kan trylle:)
https://mobile.twitter.com/kennipoul...37370617671680
PS: Kan det virkelig passe, der ikke er lavet en rygtetråd for 2016:)? Det er på alle måder en anden tid end under Poul Hansen:)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægRygte om at Fellah muligvis skifter til OB. Journalisten dækker tilsyneladende EFB for bold.dk og Ritzau... Fellah har da mange u-landskampe på cv'et. Men det er da godt nok en karriere, der skal have kunstigt åndedræt. Håber Kent Nielsen kan trylle:)
https://mobile.twitter.com/kennipoul...37370617671680
PS: Kan det virkelig passe, der ikke er lavet en rygtetråd for 2016:)? Det er på alle måder en anden tid end under Poul Hansen:)
Comment
-
Synes han havde en periode i EfB for et år eller halvandet siden, hvor jeg godt kunne se et potentiale i ham. Han driblede i høj fart og spillede godt i de små rum ligesom Falk kan, selvom det dog ikke var helt i samme klasse. I takt med at efb så er blevet dårligere, er han fuldstændig forsvundet og er jo kun marginalspiller nu, selvfølgelig fordi han ingen fremtid har i klubben, men også fordi han bare ikke præsterer. Jeg synes at risikoen for at han flopper er alt for stor til at erstatte sådan en profil som Falk. Håber der sigtes højere!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSynes han havde en periode i EfB for et år eller halvandet siden, hvor jeg godt kunne se et potentiale i ham. Han driblede i høj fart og spillede godt i de små rum ligesom Falk kan, selvom det dog ikke var helt i samme klasse. I takt med at efb så er blevet dårligere, er han fuldstændig forsvundet og er jo kun marginalspiller nu, selvfølgelig fordi han ingen fremtid har i klubben, men også fordi han bare ikke præsterer. Jeg synes at risikoen for at han flopper er alt for stor til at erstatte sådan en profil som Falk. Håber der sigtes højere!!
Comment
-
Fellah har på sine gode dage godt potentiale og kan med den rigtige motivation blive en gevinst, men der også en grund til at han ikke bruges i EfB. Måske kan Kent "vække ham til live" i hans system med en mere offensiv tilgang end EfB har pt . Fellah er måske også ramt af EfBs jammerlige sæson, de er ligaens ringeste hold sammen med Hobro.
Edit: I læste det først her. EfB rykker ud næste sæson, Jonas Dal magter ikke opgavenBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment