Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Who
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      AC Milan ‏@revis_acm 3 min.3 minutter siden
      BREAKING NEWS:We have agreed personal terms to sign Shanta Ronaldo from Odense Boldklub.He will have his medical tomorrow. #BenvenutoShanta
      Det stikker da helt af :D
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Igen. Who

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Som sædvanligt så kikser JH. Vi har 2 angribere tilbage - hvad når der kommer skader mv. Vi mangler kantspillere. Fiskerne henter Jesper Lauersen i FCM og vi får som sædvanlig noget anden rangs. Som nævnt før, så kommer vi ikke i top 6 før JH bliver fjernet.
          Giver dig ret i at der er skåret ind til benene, men det giver også større muligheder for vores talenter til i endnu højere grad at få spilletid. Det er en del af strategien, at vi skal give dem chancen, og der er ikke bedre muligheder for det end i en sæson som denne, hvor vi ikke rigtig kan komme frem eller tilbage. Jeg synes han har bekendt vores svage defensiv selvfølgelig er et problem. Izunna kommer ind og styrker det defensive fundament, mens Tingager viser lovende takter. Frem imod den nye sæson er så yderligere hentet KEP og ham sønderjyske drengen, så her har han virkelig taget action, selvom det havde været at foretrække at en som KEP kom allerede nu. Offensivt er det vi har hentet ikke de store stjerner, men her er vi i forvejen godt kørende. AK nåede aldrig topformen i efteråret, men var alligevel flittigt scorende taget de sparsomme minutter i betragtning. Ham er jeg ikke et sekund i tvivl om er en fuldgod erstatning for Zohore. Falk har vi stadig, og derfor er det stadig rigtig stærkt hvad vi har med en blanding af kreative og afslutningsdygtige offensivspillere. Bliver en i offensiven skadet, er vi tyndt besat, men det giver mulighed for at se Edmundsson og måske endda Yao samt vores øvrige unge spillere, og den slags er altid spændende.
          Samtidig har vi fået ryddet op i mange af de spillere som var opgivet, og oveni fået lidt håndøre for et par stykker af dem, så jeg synes alt i alt JH har præsteret et fint vindue. Min største anger går imod han ikke fik gjort noget ved vores håbløse målmandssituation. Koval og Tørnes er i mine øjne den dårligste duo i ligaen, og det burde man have gjort noget ved.
          Alt i alt er vinduet godkendt. De største plusser i min bog er at han har set frem imod den nye vigtige slutspilssæson og styrker defensiven hen imod den. Izunna-købet er også rigtig skarpt, mens Zohoretransferen hvis 10 mio er korrekt selvfølgelig er et flot salg, som kan give forhåbninger om kompetente indkøb i næste vindue.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Igen. Who
            Kender ham ikke... læste i efteråret at han spiller i OB, men aner intet om ham...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Kender ham ikke... læste i efteråret at han spiller i OB, men aner intet om ham...
              Tja. Hvis det passer må vi da håbe at der er tale om en transfer..
              Der er stadig plads på trods af at Zohore pengene fyldte bunden godt op

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tja. Hvis det passer må vi da håbe at der er tale om en transfer..
                Der er stadig plads på trods af at Zohore pengene fyldte bunden godt op
                Tænker jeg ikke det gør, han er vist mest kendt for at vil ligne Ronaldo... men hvis det kan sælge så tager vi det med...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Tænker jeg ikke det gør, han er vist mest kendt for at vil ligne Ronaldo... men hvis det kan sælge så tager vi det med...
                  har lige spurgt på eb.dk om de ved noget

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Det stikker da helt af :D
                    Der er gået OB i den på twitter... den ene og den anden meldes nu på vej derinde...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Min største anger går imod han ikke fik gjort noget ved vores håbløse målmandssituation. Koval og Tørnes er i mine øjne den dårligste duo i ligaen, og det burde man have gjort noget ved.
                      Spørgsmålet er vel hvor meget JH kan gøre ved det lige nu...? Vi er vel bundet til Koval sæsonen ud, og har utvivlsomt bundet en del lønkroner i ham, Falkesgaard og Tørnes, så en fjerde målmand ind lige nu vil alligevel være temmelig mange penge at smide i målmandssituationen... især set i lyset af at vi hverken kan vinde alverden eller rykke ned. Så hellere vente det halve år, og få klargjort hvad man vil med Falkesgaard, og enten hente en ny førstekeeper dér, eller en reserve til Falkesgaard, hvis det er ham de satser på...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Tænker jeg ikke det gør, han er vist mest kendt for at vil ligne Ronaldo... men hvis det kan sælge så tager vi det med...
                        Men god humor har han - video lagt op, hvor texten lyder a la "næsten succesfuld dribling her til dagens træning" :D
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Men god humor har han - video lagt op, hvor texten lyder a la "næsten succesfuld dribling her til dagens træning" :D
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            har lige spurgt på eb.dk om de ved noget
                            Sidder lige og kigger nu, der er en der har spurgt ind til Azer, og EB skriver at den handel er gået i vasken igen...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Sidder lige og kigger nu, der er en der har spurgt ind til Azer, og EB skriver at den handel er gået i vasken igen...
                              Yes.. Mon dog en handel er gået i vasken. Ser ikke ud til at de svarer på mit spørgsmål

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Yes.. Mon dog en handel er gået i vasken. Ser ikke ud til at de svarer på mit spørgsmål
                                Nej det tænker jeg også, den gik jo på der slet ikke havde været egentlig kontakt...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X